Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Juu kyllä kiitos, ulkoilua ja saunomista. Ja voisi nuotion kyhäillä.
Luetko mainospostia?
Luetko mainospostia?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Ei kiitos. Saan hinta informaation muuta kautta. Ei mainoksia, kiitos, on tuttu lause asuinpaikkani postiluukussa.
Lautamiehissä on osio, Kysy mitä vaan ylläpidolta. Mutta ei se vaan mene jokaiseen kupoliin kuitenkaan mitä se tarkoittaa.
Onko kyseessä näillä henkilöillä:
A. Luetun ymmärryksen puute?
B. Huolimattomuus?
C. Pää täynä kusta?
D. Synnynnäinen idiotismi?
E. Näiden kaikkien vaihtoehtojen yhdistelmä?
Lautamiehissä on osio, Kysy mitä vaan ylläpidolta. Mutta ei se vaan mene jokaiseen kupoliin kuitenkaan mitä se tarkoittaa.
Onko kyseessä näillä henkilöillä:
A. Luetun ymmärryksen puute?
B. Huolimattomuus?
C. Pää täynä kusta?
D. Synnynnäinen idiotismi?
E. Näiden kaikkien vaihtoehtojen yhdistelmä?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Tähän saanen vastata kokemuksen syvällä rintaäänellä, sillä olen aikanaan saanut aiheesta viikon bannin. Meni uskoakseni kategorioihin A ja B, ja niiden lisäksi vielä F eli mellestin siellä muiden mukana sen kummemmin asiaa pohtimatta. Koska olen kuuliainen tyttö, otin kerrasta opikseni.
Oletko nähnyt revontulia tänä talvena tahi ylipäätään koskaan?
Oletko nähnyt revontulia tänä talvena tahi ylipäätään koskaan?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Kyllä olen, ja aika useastikkin.
Oletko massaihmisiä, ja seuraat näitä normaaleja ilmiöitä joille on keksitty raflaavia nimityksiä, kuten superkuu?
Tai mitä ajatuksia sinussa herättää nämä uudelleen keksityt nimitykset asioista?
Oletko massaihmisiä, ja seuraat näitä normaaleja ilmiöitä joille on keksitty raflaavia nimityksiä, kuten superkuu?
Tai mitä ajatuksia sinussa herättää nämä uudelleen keksityt nimitykset asioista?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Kuu on v**tu kuu, vaikka paistaisi kuinka kirkkaasti ja uuskieli on paskaa.
Mitä yhteistä on gynegologilla ja poliitikolla? Vastaus ei siis liity suoraan feminiiniseen elimeen, vaan toimintatapaan. Lupaan kertoa vastauksen myöhemmin, sotkematta ketjua.
Mitä yhteistä on gynegologilla ja poliitikolla? Vastaus ei siis liity suoraan feminiiniseen elimeen, vaan toimintatapaan. Lupaan kertoa vastauksen myöhemmin, sotkematta ketjua.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
No liittyisikö jotenkin siihen, mihin kätensä tunkevat? Tai jonkinlaiseen kinkyyn ammatin tuomaan mielihyvään? En minä tiedä, mutta toivon toki kuulevani vastauksen ennen seuraavaa gynekäyntiäni. Kiitos. 
Mistä sinä saat jonkinlaista salaista nautintoa tai mielihyvää ja miksi? Kerro, älä ujostele.
Mistä sinä saat jonkinlaista salaista nautintoa tai mielihyvää ja miksi? Kerro, älä ujostele.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Punatulkun liverryksestä paistinpannulla.
Missä bisneksessä et voisi olla mukana?
Missä bisneksessä et voisi olla mukana?
Ihmiskaupassa, ellei sitten kyseessä olisi kusipäiset miespuoleiset henkilöt.
Voisitko ajatella oman lapsesi harkitsevan poliisiksi ryhtymistä?
Voisitko ajatella oman lapsesi harkitsevan poliisiksi ryhtymistä?
Sepä ei ole minun käsissäni, vaan ihan itse saa päättää. Mieluummin fobba kuin pirinarkki silti, vaikka kyseinen ammatinvalinta ei itseäni kovinkaan paljoa miellyttäisi. Tällä hetkellä poika haluaa olla joko palomies, tai lohikäärmeen metsästäjä. Tytär ei vielä tiedä.lepajoki kirjoitti:Voisitko ajatella oman lapsesi harkitsevan poliisiksi ryhtymistä?
Mikä on erikoisin ruoka, jota olet maistanut?
Sen jälkeen kun olin nähnyt kuinka käärmeeltä viedään henki ja kuinka se nyljetään, sain kunnian syödä sen lihaa ja nahkaa, sekä juoda sen sappinesteen. Örp.
Tykkäätkö hedelmäsalaatista?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Oli sen verran mielenkiintoinen vastaus, että päätin tulla vielä heti takaisin huutelemaan. Itsekin olen käärmestä ynnä monia muita eksoottisempia otuksia maistanut, mutta tuo sappineste oli ihan uusia asiaGladys kirjoitti:Sen jälkeen kun olin nähnyt kuinka käärmeeltä viedään henki ja kuinka se nyljetään, sain kunnian syödä sen lihaa ja nahkaa, sekä juoda sen sappinesteen. Örp.![]()
Hedelmäsalaatista pidän, jos on hyvät hedelemät. Ananas ja omena ovat välttämättömiä.
Mikä on tavallisin avauksesesi shakissa (valkoisilla)?
Juu. Olin työmatkalla Kiinan maaseudulla, ja siellä vieraana illallisella, jossa kieltäytyminen näistä "herkuista" ei oikein tullut kysymykseen. Juomana oli Baijiu eli kiinalainen pontikka, ja sillä huuhdottiin alas myös pienistä laseista tarjoiltu mustanvihreä sappineste. Meni eksoottisen puolelle.Krum kirjoitti:Oli sen verran mielenkiintoinen vastaus, että päätin tulla vielä heti takaisin huutelemaan. Itsekin olen käärmestä ynnä monia muita eksoottisempia otuksia maistanut, mutta tuo sappineste oli ihan uusia asiaOliko jokin etelä- tai kaakkois-aasialainen maa tapahtuma paikkana?
Kysymyksenä edelleen tämä:
Mikä on tavallisin avauksesesi shakissa (valkoisilla)?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
En ole koskaan edes yrittanyt pelata shakkia
, mutta olen aika haka Afrikan Tahdessa 
Oletko koskaan syonyt Mezcal toukkaa? Toki pullo taytyy tyhjentaa ekaks
Oletko koskaan syonyt Mezcal toukkaa? Toki pullo taytyy tyhjentaa ekaks
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
En ole, mutta voisi olla ihan kiintoisaa?
Miten muuttaisit Suomen edustusbiisiä Monstersia Euroviisuihin, jotta voitettaisiin...?
Miten muuttaisit Suomen edustusbiisiä Monstersia Euroviisuihin, jotta voitettaisiin...?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
- paccasucco
- Axel Foley
En osaa sanoa, mutta ne kaikki negatiiviset elämäntilanteet,joita elämässämme joudumme vääjäämättä joskus kohtaamaan, ovat viime kädessä pelkkää plussaa.
Mitä odotat kuluvalta vuodelta,meneekö omalla painollaan ilman sen suurempaa dramatiikkaa?
Mitä odotat kuluvalta vuodelta,meneekö omalla painollaan ilman sen suurempaa dramatiikkaa?
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty