Murhaajien ja rikollisten fanit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kiitos ja kumarrus :)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

DonHessu kirjoitti:Itse jostakin syystä pidän ns. Mafia-tyypeistä.
jep, me ollaan ihan ykkösii :wink:
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
elwira
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 8:23 am
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja elwira »

itte kauhistun jo väkivallan mahollisuutta ja jo huutaminen saa mut vapisemaan.
en eläissään päästäis vapaaehtosesti minkäänmoista rikollista elämääni sotkeutuun...
tälleen virtuaalisesti ovat kyllä kiinnostavia, mutta en livenä taho koskaan olla tekemisissä. sitä ei tiiä mite siinä käy :shock:
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6671
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Murhaajien ja rikollisten fanit

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

elwira kirjoitti: Ja eikös tää poliisimurhaaja Steen Christensen ollu kans emäntien suosiossa aikanaan?
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts= ... :0:0:0:0:0

Eli Christensen meni naimisiin suomalaisen naisen kanssa ja he saivat vielä lapsenkin.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Osansa on varmasti sillä luulolla, että monet ihmiset kuvittelevat tuntevansa julkkiksen sen perusteella, mitä ovat lukeneet lehdistä ja nähneet tv:ssä... Monet persoonallisuushäiriöiset voivat olla hyvinkin "miellyttäviä" pintapuolisesti... Huomaamatta sitten jää, että sitä onkin rakastuttu omaan kuvitelmaan eikä siihen oikeaan ihmiseen.

Joka tapauksessa on sanottava, ettei kyllä paljon älli päätä pakota, jos ei ainakin kadu myöhemmin sitä, että on hankkinut pysyvän siteen vaaralliseen rikolliseen.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täytyy sanoa, että vaikka kaverit pitävät minua varsin kovapintaisena tyyppinä (tämä ei siis ole itsekehua!!!!) jo pelkän työn takia, niin todellisuudessa olen hirveän heikkohermoinen ja ahdistun tällaisista rikollisista ihan älyttömästi. en voisi ikinä kuvitella eläväni ja asuvani jonkun kovanluokan rikollisen kanssa, saatika että yrittäisin lasta sellaisen kanssa. opiskeluaikanani olin sellaisessa b-luokan räkälässä töissä, jossa tapasin NBK:n, rogues galleryn yms. jäseniä ja vaikka heidän läsnäollessaan baari olikin varsin rauhallinen ja minulle olivat aina asiallisia ja kohteliaita, niin sivusta heidän käytöstään tyttöystäviä kohtaan seuranneena, on pakko sanoa, että on onni ettei tollaiset tyypit kiinnosta...näiden naisten elämä ei ollut hääppöistä, vaikka itse olivat varmaan ihan tyytyväisiä, mutta silti...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
jeemu_
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 9:43 am

Viesti Kirjoittaja jeemu_ »

mä veikkaan myös jotain tällästä "hoivausvieeti" keissin vastaavaa..
Kait sitä nainen sitten tuntee itte olonsa jollain tavalla erityisen tarpeelliseksi.
Mutta toisaalta,hulluahan tollanen on :roll:

Kyllä moiseen suhteeseen tarttee muutakin kun pelkkää luottoa...
days are long and the night's still cold-Gary Moore
jeemu_
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 9:43 am

Viesti Kirjoittaja jeemu_ »

^^^siis "hoivausvietti"

pikku korjauksia...
days are long and the night's still cold-Gary Moore
Cheza
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Su Kesä 10, 2007 11:50 am

Viesti Kirjoittaja Cheza »

Joissakin tapauksissa myös rikollisen taustan omaava kumppani saattaa heikon itsetunnon omaavalle tuoda valheellisen turvallisuuden tunteen. Kukaan ulkopuolinenhan ei tällaiselle murhaajan morsiamelle uskalla mitään tehdä. Hinta tuosta turvallisuudesta on vain joskus melko kova.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Vankilassa oleva mies on jännittävämpi ja moni kuvittelee tosiaan, että naisen rakkaus parantaa miehen. Valjakkalan vaimoista osa on ollut myös kovan luokan rikollisia, mutta eikö se ruotsalainen Fouganthine (jonka sukunimiä Valjakkala edelleenkin käyttää) ollut ainakin ihan tavallinen ei siis vankilassa ollut?
Itsekin tunnen naisia, jotka ovat olleet vankilassa olevan miehen kanssa. Ihan tavallisia naisia olleet, tosin vankilassa oleva mies ei ole ollut mikään murhaaja sentään, mutta taparikollinen kuitenkin.

Onkohan JB:lle jo tullut kirjeitä? Kun oli osoitekin siinä kirjeen lopussa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

ABC kirjoitti:Monet persoonallisuushäiriöiset voivat olla hyvinkin "miellyttäviä" pintapuolisesti... Huomaamatta sitten jää, että sitä onkin rakastuttu omaan kuvitelmaan eikä siihen oikeaan ihmiseen.
Näin. Sosiopaatti on mitä Todennäköisimmin täysin normaalit kulissit ja työn omaava varsin menestynyt ihminen. (esim. työn saralla) Itsepetosta, koska kulissit romahtaa aivan varmasti jossain vaiheessa ellei apua osata hakea.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Haha se on kai yleinen käsitys et pahimmat psykososiopaatit on jotain erittäin älykkäitä ja menestyviä ihmisiä. Pitääköhän paikkansa?
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Herkkis kirjoitti:Haha se on kai yleinen käsitys et pahimmat psykososiopaatit on jotain erittäin älykkäitä ja menestyviä ihmisiä. Pitääköhän paikkansa?
Sosiopaatit on yleensä erittäin älykkäitä ihmisiä, tosin heiltä puuttuu empatiapuoli sitten kokonaan. Monesti kuvitellaan että kaikki murhaajat ovat sosiopaatteja mikä ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi Moni sarjamurhaaja on keski/pienituloinen ja syrjäytynyt. Voi olla taustalla pienempiä juttuja joista show lähtee kokeilun alulla pyörimään. (mm. eläinten kidutus, pyromania jne.)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Täällä osuva määritelmä jos kiinnostaa lukasta. :P

http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopaatti
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Kalessin kirjoitti:täytyy sanoa, että vaikka kaverit pitävät minua varsin kovapintaisena tyyppinä (tämä ei siis ole itsekehua!!!!) jo pelkän työn takia, niin todellisuudessa olen hirveän heikkohermoinen ja ahdistun tällaisista rikollisista ihan älyttömästi. en voisi ikinä kuvitella eläväni ja asuvani jonkun kovanluokan rikollisen kanssa, saatika että yrittäisin lasta sellaisen kanssa. opiskeluaikanani olin sellaisessa b-luokan räkälässä töissä, jossa tapasin NBK:n, rogues galleryn yms. jäseniä ja vaikka heidän läsnäollessaan baari olikin varsin rauhallinen ja minulle olivat aina asiallisia ja kohteliaita, niin sivusta heidän käytöstään tyttöystäviä kohtaan seuranneena, on pakko sanoa, että on onni ettei tollaiset tyypit kiinnosta...näiden naisten elämä ei ollut hääppöistä, vaikka itse olivat varmaan ihan tyytyväisiä, mutta silti...
Syvasta kiinnostuksesta. Voisitko antaa esimerkkeja kuinka he kohtelivat tyttoystaviaan?
Vastaa Viestiin