Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Gurneyn lautamieshöpinät kysykää ylläpidolta ketjussa.Naurattaa, että henkilö joka kirjoittelee täällä myös nimimerkeillä Berlin ja tiinas syyttää muita useiden nimimerkkien käytöstä
Muutenkin nuo mielenterveysongelmaiset mammat voisivat mennä keskustelmaan vaikka hiivasta ja liikavarpaista vauvafoorumille tai sinne CIA naisten olohuoneeseen.
- Tackleberry
- Adrian Monk
Naurattaa Doctor Lecterin perässä kulkeminen tällaisten sisällöltään rikkaiden viestien kanssa.

Onko Lecterillä jääny jotain hampaankoloon aiemmista keskusteluista?Doctor Lecter kirjoitti:Juu ei. Parikymppiset ovat sun kaveriporukassa vanhoja kääkkiä.

Naurattaa nimimerkki aga, jonka viesteistä 60 % on alueella gallup tai mikä soi nyt. Tämä on murhainfo eikä mikään ylilauta. Mikä soi nyt esjonne?
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
Tämä ei ole myöskään syrjäytyneiden ja mielenterveysongelmaisten hiivalle haisevien maatuskojen palsta. Hus hus siitä vauvafoorumille tai muille marttasivuille.Berlin kirjoitti:Naurattaa nimimerkki aga, jonka viesteistä 60 % on alueella gallup tai mikä soi nyt. Tämä on murhainfo eikä mikään ylilauta. Mikä soi nyt esjonne?

-
ktaina
- Adrian Monk
Alida se jaksaa kierrättää noita nikkejään, jokaiseen ketjuun oma nikki ja kuvittelee olevansa niin fiksu ettei kukaan huomaa :mrgreen:Latasi henkilön kuvan äsken yhteen ketjuun mutta poisti äkkiä kun muistit että Alida nikki vastustaa tälläistä toimintaa jyrkästi 
-
Äitylit-Oulu
- Poliisikoira Rex
Tuohtunut neuvostokanslainen joka kirjoittelee kahden sanan viestejä, kun suurelle ja mahtavalle kehitysmaalle on naureskeltu
CharlesBronson kirjoitti:Valkolaista naurattaa.putsari kirjoitti:
Ah Venäjä
-
Äitylit-Oulu
- Poliisikoira Rex
Vainoharhainen kiljumaha Tiinas joka ovat rekisteröitynyt palstalle 11.2.2018 ja tietää kaiken jostain vanhoista palstalla olleista nimimerkeistä.
-
ktaina
- Adrian Monk
No eipä kai se Äitylikään taida ihan tuore tapaus olla 
-
Äitylit-Oulu
- Poliisikoira Rex
Olen rekisteröitynyt tammikuussa, enkä ole kertaakaan törmännyt kiljumaha Tiinan mainitsemiin nimimerkkeihin. Tiina sen sijaan on heidän kanssaan vanha tuttu, vaikka rekisteröitynyt vasta helmikuussa.ktaina kirjoitti:No eipä kai se Äitylikään taida ihan tuore tapaus olla
-
ktaina
- Adrian Monk
Tiinaksen tapauksessa ei tartte montaa kertaa miettiä kuka vanha nikki kyseessä..
No eipä ne sun viestitkään montaa sanaa pidä sisällään.Äitylit-Oulu kirjoitti:Tuohtunut neuvostokanslainen joka kirjoittelee kahden sanan viestejä, kun suurelle ja mahtavalle kehitysmaalle on naureskeltu![]()
CharlesBronson kirjoitti:Valkolaista naurattaa.putsari kirjoitti:
Ah Venäjä
Tätä palstaa voi seurata vaikka vuosia ilman nikin perustamista. Tuliko äitylille yllätyksenä?
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
ktaina kirjoitti:Tiinaksen tapauksessa ei tartte montaa kertaa miettiä kuka vanha nikki kyseessä..
Kiinnostaisi kyllä kuulla kuka kyseessä. Mielestäni jotenkin copycatin oloinen tyyppi.
-
Alex Smith
Minäkin olen uusi, mutta olen palstaa vuosia seurannut, myös lautamieskeskustelua. Kenen uusi nikki olen, kun osaan tulla tänne ja tunnistan osan kirjoittelijoista. Vaikka vasta nyt rekisteröidyin. Olette te vainoharhaisia
-
Äitylit-Oulu
- Poliisikoira Rex
Kun permabannit saanut mamuöyhöyttäjä tulee uudella nimimerkillä Tiinas laulamaan samoja mamuöyhötys lauluja niin ei silloin voi olla sama henkilö? Ei teistä ainakaan etsiviä tulisi.Alex Smith kirjoitti:Minäkin olen uusi, mutta olen palstaa vuosia seurannut, myös lautamieskeskustelua. Kenen uusi nikki olen, kun osaan tulla tänne ja tunnistan osan kirjoittelijoista. Vaikka vasta nyt rekisteröidyin. Olette te vainoharhaisia