Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Berlin
Jack Bauer

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Äitylit-Oulu kirjoitti:
Alex Smith kirjoitti:Minäkin olen uusi, mutta olen palstaa vuosia seurannut, myös lautamieskeskustelua. Kenen uusi nikki olen, kun osaan tulla tänne ja tunnistan osan kirjoittelijoista. Vaikka vasta nyt rekisteröidyin. Olette te vainoharhaisia
Kun permabannit saanut mamuöyhöyttäjä tulee uudella nimimerkillä Tiinas laulamaan samoja mamuöyhötys lauluja niin ei silloin voi olla sama henkilö? Ei teistä ainakaan etsiviä tulisi.
Itse asiassa en muista Ulriken lisäksi ketään muuta, joka olisi saanut permabannit. Paitsi pomppulinnan 15 inkarnaatiota. Tästä ketjusta voi tarkistaa, kuinka moni on lopetettu:

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 14&t=21030

Sama ryssäöyhöyttäjä tulee uudella nimimerkillä laulamaan samoja ryssäöyhötyslauluja niin ei silloin voi olla sama henkilö? Säälittävä elämämkolulainen.
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
Berlin
Jack Bauer

Äitylit-Oulu kirjoitti:
Alex Smith kirjoitti:Minäkin olen uusi, mutta olen palstaa vuosia seurannut, myös lautamieskeskustelua. Kenen uusi nikki olen, kun osaan tulla tänne ja tunnistan osan kirjoittelijoista. Vaikka vasta nyt rekisteröidyin. Olette te vainoharhaisia
Kun permabannit saanut mamuöyhöyttäjä tulee uudella nimimerkillä Tiinas laulamaan samoja mamuöyhötys lauluja niin ei silloin voi olla sama henkilö? Ei teistä ainakaan etsiviä tulisi.
Opettele yhdyssanat! Mamuöyhötyslaulu on yhdyssana, ei ehkä sinulle, mutta kouluja käyneille on.
Chikatilo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Berlin kirjoitti: Itse asiassa en muista Ulriken lisäksi ketään muuta, joka olisi saanut permabannit.
Permabannit päättyivät uuteen taiteilijanimeen. Hän on täällä tänään. Taas.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
putsari
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja putsari »

"Murha.infon Molarin" Chikatilon kannattaisi vain keskittyä Pietarin metron vessojen siivoamiseen tai sitten hankkia kunnollinen lääkitys itselleen, luppoaikaa näyttää olevan liikaa ja ajatus lentää. :)
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
putsari
Ainesta Watsoniksi

Berlin kirjoitti:
Äitylit-Oulu kirjoitti:
Itse asiassa en muista Ulriken lisäksi ketään muuta, joka olisi saanut permabannit. Paitsi pomppulinnan 15 inkarnaatiota. Tästä ketjusta voi tarkistaa, kuinka moni on lopetettu:

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 14&t=21030

Sama ryssäöyhöyttäjä tulee uudella nimimerkillä laulamaan samoja ryssäöyhötyslauluja niin ei silloin voi olla sama henkilö? Säälittävä elämämkolulainen.
Onpas Äitylit päässyt kiljumahaisen hiivapommin ihon alle :mrgreen:

Vihavirkkaa,vihavirkkaa! :lol:

Kuva
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Chikatilo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

putsari kirjoitti: luppoaikaa näyttää olevan liikaa ja ajatus lentää. :)
Aikaa on, ja hieman louvoa myös. Nytkin voi näppäillä, koska mahdollisuus nukkua pitkään ja ottaa päiväunet. Työstä on hyvä pitää vapaatakin välillä. Ja antaapa ajatuksen luistaa niin kauan kuin se niin tekee. Joskus sekin ilo päättyy.

Mites pultsarilla? Ahistaako? Seisooko järki? Ollaanks me taas sipissä? Onks siellä vielä pakkasta? Maistuisiko lasillinen blauburgunderia?
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
putsari
Ainesta Watsoniksi

Hyvä ettei tuota Venäjän propagandatyötä tarvitse pelkästään aatteen voimalla tehdä, vaan ruplat juoksevat, kyllä Venäjä pojistaan huolen pitää.Kannattaa kuitenkin käydä paikallisella poppamiehellä, sen verran näyttää tajunnan virta taas vilkkaasti virtaavan. :wink:
Berlin
Jack Bauer

Nyt putsari paljasti itsensä, tulihan se sielä, kun vähän potki.

Hiiva, kilju, äitylijutut olet tähän mennessä saanut pidettyä äitylitoulu nimimerkkisi juttuina, jopa äitylin kahden viikon bannin ajan.

Mutta nyt et ilmeisesti muistanu olleesi putsarina kirjautuneena ja heititkin äitylioulu juttuja. Kukaan, ei edes pultsri ole niin tyhmä, että käyttäisi toisten nimimerkkien juttuja. Hah hah
Berlin
Jack Bauer

Chikatilo kirjoitti:
Berlin kirjoitti: Itse asiassa en muista Ulriken lisäksi ketään muuta, joka olisi saanut permabannit.
Permabannit päättyivät uuteen taiteilijanimeen. Hän on täällä tänään. Taas.
Mikä Ulriken uusi nimi
Äitylit-Oulu
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Äitylit-Oulu »

Berlin kirjoitti:Nyt putsari paljasti itsensä, tulihan se sielä, kun vähän potki.

Hiiva, kilju, äitylijutut olet tähän mennessä saanut pidettyä äitylitoulu nimimerkkisi juttuina, jopa äitylin kahden viikon bannin ajan.

Mutta nyt et ilmeisesti muistanu olleesi putsarina kirjautuneena ja heititkin äitylioulu juttuja. Kukaan, ei edes pultsri ole niin tyhmä, että käyttäisi toisten nimimerkkien juttuja. Hah hah
Kaikkihan tietävät, että sinä olet hiivalle haiseva kiljumahainen emakkosika Oulun slummeista.

Pitäisikö sun mennä sinne CIA naisten olohuoneeseen tai vauvafoorumille muiden hiivapyllyjen seuraan?
putsari
Ainesta Watsoniksi

Sikakoira kanlaya :mrgreen:

Kuva
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

:D :D :D
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Naurattaa kuinka nopeasti venäjän vaaleihin liittyvä keskustelu siirtyi ajankohtaisista tuonne ah venäjää ketjuun, aihehan ei toki enää olekkaan ajankohtainen kun vaaleistahan on kulunut jo monta tuntia :lol:

Sen on kyllä ylläpito todennut ihan oikein että venäjän vaaleista keskustelu kuuluu paremmin vapaa keskustelu - alueelle kuin politiikka alueelle, koska politiikan kanssahan venäjän vaaleilla ei ole mitään tekemistä, politiikka alueelle kuuluu vain yhdysvaltain vaaleista keskustelu :wink:
Toisaalta minun mielestäni venäjän vaaleista keskustelu olisi ehkä vapaa keskustelu aluetta paremmin kuulunut tuonne huuhaa alueelle, onhan ne koko vaalit yhtä huuhaata :lol:
putsari
Ainesta Watsoniksi

damfin kirjoitti:Naurattaa kuinka nopeasti venäjän vaaleihin liittyvä keskustelu siirtyi ajankohtaisista tuonne ah venäjää ketjuun, aihehan ei toki enää olekkaan ajankohtainen kun vaaleistahan on kulunut jo monta tuntia :lol:

Sen on kyllä ylläpito todennut ihan oikein että venäjän vaaleista keskustelu kuuluu paremmin vapaa keskustelu - alueelle kuin politiikka alueelle, koska politiikan kanssahan venäjän vaaleilla ei ole mitään tekemistä, politiikka alueelle kuuluu vain yhdysvaltain vaaleista keskustelu :wink:
Toisaalta minun mielestäni venäjän vaaleista keskustelu olisi ehkä vapaa keskustelu aluetta paremmin kuulunut tuonne huuhaa alueelle, onhan ne koko vaalit yhtä huuhaata :lol:
Tämä venäläisasia palstan ylläpidossa se jaksaa vuodesta toiseen naurattaa. Ah Venäjää :mrgreen:
putsari
Ainesta Watsoniksi

Putinin politrukit Sikakoira ja Piikkisika huutelemassa megafoniin propagandaa samassa ketjussa. :lol:
Vastaa Viestiin