Päivän Naurut
Oli tuolla jotain ihan asiallisia vielä jäljellä:
-Pistätkö matkahuollon kautta tulemaan?
-Mielestäni kohteen kunto kuvassa ei vastaa uudenveroista
niin kuin ilmoituksessa mainitaan. Mielestäni kohde näyttää
selvästi käytetyltä mutta voin olla väärässä. Voiko kohdetta
käydä katsomassa ja myös koekäyttää ennen lopullista
huutopäätöstä?
-Vaihdatko '86 Corollaan? Ruoste vähän kukkii, niinkuin
tossa sunkin kohteessas, mutta muuten moitteeton peli.
Talvinakit saat, jos vähän väliä maksat
-Mikä lehti tallentaa tapahtuman? Mikä takuu että "Sussu"
viihtyy seurassani 4 tuntia? Lähteekö "Sussu" naisen kanssa?
Saako "Sussun" vaihtaa johonkuhun toiseen, mä en jaksa
katsella anorektisen kohellusta koko iltaa?
-Saako lisämaksulla mitään ekstraa, vai neuvotellaanko
näistä asioista itse Susannan kanssa?
-Pistätkö matkahuollon kautta tulemaan?
-Mielestäni kohteen kunto kuvassa ei vastaa uudenveroista
niin kuin ilmoituksessa mainitaan. Mielestäni kohde näyttää
selvästi käytetyltä mutta voin olla väärässä. Voiko kohdetta
käydä katsomassa ja myös koekäyttää ennen lopullista
huutopäätöstä?
-Vaihdatko '86 Corollaan? Ruoste vähän kukkii, niinkuin
tossa sunkin kohteessas, mutta muuten moitteeton peli.
Talvinakit saat, jos vähän väliä maksat
-Mikä lehti tallentaa tapahtuman? Mikä takuu että "Sussu"
viihtyy seurassani 4 tuntia? Lähteekö "Sussu" naisen kanssa?
Saako "Sussun" vaihtaa johonkuhun toiseen, mä en jaksa
katsella anorektisen kohellusta koko iltaa?
-Saako lisämaksulla mitään ekstraa, vai neuvotellaanko
näistä asioista itse Susannan kanssa?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=71972883
Kohta menee miljoona rikki.
Lecterkö se noin kovasti Sussun haluaa?? 
Kohta menee miljoona rikki.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja

Miljoonan euron nainen.
"tuote on viallinen" -Jani
Mitenköhän,mahtaako tuotteessa olla vielä takuuta jäljellä?
Eikö huutonetissä ollutkin kielletty elävien eläinten myyminen? Sääntöjenvastainen kauppa siis.
näyttää hieman ruosteiselle... kulkeeko hyvin? näyttää aika vanhalle korimallille... onko jo kilsat täynnä? pistä tankki täytee ni voin tulla hakee pois.
Voisin antaa vaihdossa siivun suolakurkkua, oon pari kertaa lipassu mutta makua on vielä jäljellä.. mailia jos kiinnostaa =)
onnistuuko gemoney rahoitus???
En ymmärtänyt millainen se juhlien dresscode on. Pääseekö sisälle pilkkihousut ja keltaiset kumisaappaat jalasssa? Onko varmasti taattua, että Seiska-päivän toimittajia ei pääse soluttautumaan juhliin? Onko Alibin päätoimittaja mukana kuvioissa???
Tässä on niin paljon epäselvyyksiä (hyväntekeväisyyden kohteet, ihmiskauppa, kuntoluokitus) että toivoisin ylläpidon poistavan kohteen myynnistä ja mitätöivän huudot.
Piti olla uudenveroinen, onkin lapsia, eli on korkattu, tulikin huudettua käytettyä tavaraa, mites nyt, vaimonikin suuttui?
onko havaittu mitään tauteja ja osaako olla hihnassa? onko sisäsiisti? mitä rotua "sussu" edustaa?
Millaisiin seksijuttuihin se suostuu, ottaako suihin? Nieleekö?
Äsken et vastannut niin kysyn uudestaan. Pistätkö matkahuollon kautta tulemaan?
Mielestäni kohteen kunto kuvassa ei vastaa uudenveroista niin kuin ilmoituksessa mainitaan. Mielestäni kohde näyttää selvästi käytetyltä mutta voin olla väärässä. Voiko kohdetta käydä katsomassa ja myös koekäyttää ennen lopullista huutopäätöstä?
Vaihdatko '86 Corollaan? Ruoste vähän kukkii, niinkuin tossa sunkin kohteessas, mutta muuten moitteeton peli. Talvinakit saat, jos vähän väliä maksat
Saako lisämaksulla mitään ekstraa, vai neuvotellaanko näistä asioista itse Susannan kanssa?
Kelpaako vaidossa vanha solifer , ei ihan täydellinen mutta ajokuntoinen kylläkin!
Voi jeekale keekale, onks tää totta? Myy seuraansa yleisesti, no parittajaahan tähän ei liittyne, ei siis rikollista toimintaa.
Ko ihmiseen olen valitettavasti kerran törmännyt eräällä kesäisellä terassilla ja kun halusin tupakkaani tulta (oma eldesti loppui), tää dolly oli lähin joka veti röökiä posket lommollansa, siis minä tulta lainaamaan ja sain ystävällisen ja kohteliaan kommentin häneltä: mee vittu ostaa omat tulet saatana mun sytkäriä ei lainailla, eks tiedä kuka mä oon jne...
En tosiaan tiennyt kuka hän oli ennen kuin joku fiksu mies tarjosi toisesta pöydästä tulta ja sanoi: Nythän me kaikki tiedetään KUKA toi on, vaihdetaan paikkaa!!
Ko ihmiseen olen valitettavasti kerran törmännyt eräällä kesäisellä terassilla ja kun halusin tupakkaani tulta (oma eldesti loppui), tää dolly oli lähin joka veti röökiä posket lommollansa, siis minä tulta lainaamaan ja sain ystävällisen ja kohteliaan kommentin häneltä: mee vittu ostaa omat tulet saatana mun sytkäriä ei lainailla, eks tiedä kuka mä oon jne...
En tosiaan tiennyt kuka hän oli ennen kuin joku fiksu mies tarjosi toisesta pöydästä tulta ja sanoi: Nythän me kaikki tiedetään KUKA toi on, vaihdetaan paikkaa!!
Koira yritti kokata Espoossa
13.2.2008 11:48
Koira yritti laittaa itselleen ruokaa keskiviikkoaamuna Espoon Kivenlahdessa.
Pelastuslaitos sai hälytyksen Merivirrantielle aamuyhdeksältä. Savun täyttämästä huoneistosta löytyi liedellä roihuava koiranruoka. Asunnon asukas ei itse ollut hellaa aamulla käyttänyt.
Ilmeisesti koira onnistui kytkemään lieden päälle tavoitellessaan itselleen ruokaa.
Savuvahinkoja kärsineestä asunnosta päästettiin koiran lisäksi raittiiseen ilmaan kaksi kissaa. Henkilö- tai eläinvahinkoja ei syntynyt. Koiran ateriointi sen sijaan myöhästyi.
Vartti.fi
Käsi sydämelle: kuka kiinnostuu tai peräti kiihottuu noista Sussun kuvista? Voi tyttöraasu. Meni väärään topikkiinkin (ei taida olla sellaista kun "mikä ei kiihota tänään(kään)"?). Ei huvita tippaakaan. 
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Kylli kirjoitti:Käsi sydämelle: kuka kiinnostuu tai peräti kiihottuu noista Sussun kuvista? Voi tyttöraasu. Meni väärään topikkiinkin (ei taida olla sellaista kun "mikä ei kiihota tänään(kään)"?). Ei huvita tippaakaan.
Joo, hyvin sanottu, ei ole kyllä hirveän naiselliset muodot tyttösellä, sori vaan. Tyypillinen anorectic-lookki. No makuja on monen laisia. Surulliseksi saa moinen touhu.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
Traagistahan tuo on; en ole missään nähnyt sanallakaan moitittavan Sievisen Jania, joka vaihtoi rupsahtaneen muijansa uuteen tuosta vain, ja Susanna jäi sitten ihan tyhjän päälle, kun mies vei lapset, rahat ja asunnonkin. Nyt kaikenkarvaiset huijarit yrittävät sitten tehdä rahaa naisella, jolla ei selvästikään ole kaikki ihan kunnossa henkisellä puolella.
Se, joka tuon homman ja ilmoituksen järjesteli, tiesi ihan tarkkaan millaisia reaktiot tulevat olemaan. "Kuntoluokitus: Uudenveroinen" jne.
Se, joka tuon homman ja ilmoituksen järjesteli, tiesi ihan tarkkaan millaisia reaktiot tulevat olemaan. "Kuntoluokitus: Uudenveroinen" jne.
Every ship must sail a world.