Et ole. Montakohan juttua tällä kaverilla mahtaa oikeasti olla tunnollaan.Arkkienkelinkoira kirjoitti: Olenko ainoa, jota yhteensattuma ihmetyttää?
Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
Re: Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
- paccasucco
- Axel Foley
Koska näyttää siltä, että ilmassa on sekä kevään lähestymisen tuntua, että myös orastavaa "Kuviotapetti"-hysteriaa, niin paljastettakoon kaikille arvuuttelijoille: Nimimerkki "Kuviotapetti" ei asunut Tesomalla henkirikoksen tapahtuma-aikana eikä hänen nimensä ole JR.Tämä on sataprosenttisen luotettava ja varma tieto!L'amourha kirjoitti:Itseäni kiinnostaa kovasti tuo "kuviotapetti", vetää noihin Jupiter-juttuihinsa Salosen lisäksi kiinalaisnaisen.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
-
jaskajokunen
- Jane Marple
hyvin tuo kuviotapetti ennusti, että tappajalla on ongelmia näön kanssa ja kärsii kaljuuntumisesta.paccasucco kirjoitti:Koska näyttää siltä, että ilmassa on sekä kevään lähestymisen tuntua, että myös orastavaa "Kuviotapetti"-hysteriaa, niin paljastettakoon kaikille arvuuttelijoille: Nimimerkki "Kuviotapetti" ei asunut Tesomalla henkirikoksen tapahtuma-aikana eikä hänen nimensä ole JR.Tämä on sataprosenttisen luotettava ja varma tieto!L'amourha kirjoitti:Itseäni kiinnostaa kovasti tuo "kuviotapetti", vetää noihin Jupiter-juttuihinsa Salosen lisäksi kiinalaisnaisen.
-
annaanna
Samassa talossa sattui 25. helmikuuta tulipalo, jossa 52-vuotias mies menehtyi.
Ihmetyttäisi, mikäli kerrottaisiin palosyytutkinnan antaneen näyttöä jostakin muusta kuin itse asukkaan aiheuttamasta tai jonkin laitteen ym sytyttämästä palosta. Muuten en kyllä suostu kummastelemaan. En esimerkiksi sitä, miten sen kaupungin, jossa tunnustaja asuu, keskeisestä koskesta löytyy vainaja. Täytyisi olla ns. jutun juurta, muuten on irrallisia ja toisiinsa liittymättömiä.
Poliisit ovat koputtaneet. Mitä sitten tapahtui? Kutkuttavasti jätti toimittaja kertomatta. Kun tutkinnanjohtaja ei kummastele oven avaamattomuutta, vaan kertoo tuon olleen puhutustilanne, niin veikkaan avanneen oven. Luullut ehkä vihdoin tulleen niitten dna-näytekerääjien. Ei vieläkään!
Ei kotona Käräjätörmällä aikoinaan, ei muuton jälkeen, ei vaikka vuodet kuluu ja haluaisi asian tunnoltaan.
Muutama päivä sitten jo peräänkuulutin tietoja tuon näytekeräyksen toteuttamisesta. Joko on ollut listat, kirjanpidot ja systemaattinen eteneminen Käräjätörmästä, eli surma- ja tekijän asuinpaikasta aloittaen ja jokaisen tavoittamatta jääneen automaattinen testaus. Mikäli näin ei ole ollut, ei ole ollut toiminnassa mitään järkeä eli tutkimuksellista pohjaa.
Viimeksi muokannut annaanna, Ti Huhti 03, 2018 10:05 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
wonderland
- Neuvoja-Jack
Ei ihmetytä. Keskustelussa sekin on ollut aiheena, onko tekijä sama. Myös sitä on spekuloitu, millainen profiili tekijällä voisi olla, onko yksi vai monta, tuliko jostakin kauempaa. Kuviotapetilla taitaa olla vaan tuo Jupiter- ja planeettahöpinä sellaista omaa antia keskusteluun. Ei juurikaan eroa astrologia-hörhöistä, jotka liittää astrologiaa mitä ihmeellisempiin yhteyksiin, toisinaan minfossakin. Kuviotapetilla on vaan ollut oma planeettajuttunsa. Muuten Kuviotapetti esittää paljon sellaista spekulaatiota, jota kyllä muutkin ovat esittäneet ja ennen Kuviotapettiakin. Kuviotapetin omintakeinen tyyli kirjoittaa voi hämmentää, mutta usein sanoo samaa kuin mitä muut ovat jo kirjoittaneetkin erilaisella kirjoitustyylillään.L'amourha kirjoitti:Itseäni kiinnostaa kovasti tuo "kuviotapetti", vetää noihin Jupiter-juttuihinsa Salosen lisäksi kiinalaisnaisen.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
Joo, olihan siellä piileskelyä Raholan siirtolapuutarhassa, penkillä makailua hämäyksen vuoksi ja muuta melko yksityiskohtaista spekulointia, mutta uskotaan paccasuccoa ja katsellaan mielenkiinnolla moniko kuviotapetin veikkauksista lopulta osuu oikeaan.wonderland kirjoitti:Ei ihmetytä. Keskustelussa sekin on ollut aiheena, onko tekijä sama. Myös sitä on spekuloitu, millainen profiili tekijällä voisi olla, onko yksi vai monta, tuliko jostakin kauempaa. Kuviotapetilla taitaa olla vaan tuo Jupiter- ja planeettahöpinä sellaista omaa antia keskusteluun. Ei juurikaan eroa astrologia-hörhöistä, jotka liittää astrologiaa mitä ihmeellisempiin yhteyksiin, toisinaan minfossakin. Kuviotapetilla on vaan ollut oma planeettajuttunsa. Muuten Kuviotapetti esittää paljon sellaista spekulaatiota, jota kyllä muutkin ovat esittäneet ja ennen Kuviotapettiakin. Kuviotapetin omintakeinen tyyli kirjoittaa voi hämmentää, mutta usein sanoo samaa kuin mitä muut ovat jo kirjoittaneetkin erilaisella kirjoitustyylillään.L'amourha kirjoitti:Itseäni kiinnostaa kovasti tuo "kuviotapetti", vetää noihin Jupiter-juttuihinsa Salosen lisäksi kiinalaisnaisen.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
-
annaanna
Melkoiset on prosentit sinulla.paccasucco kirjoitti:Koska näyttää siltä, että ilmassa on sekä kevään lähestymisen tuntua, että myös orastavaa "Kuviotapetti"-hysteriaa, niin paljastettakoon kaikille arvuuttelijoille: Nimimerkki "Kuviotapetti" ei asunut Tesomalla henkirikoksen tapahtuma-aikana eikä hänen nimensä ole JR.Tämä on sataprosenttisen luotettava ja varma tieto!L'amourha kirjoitti:Itseäni kiinnostaa kovasti tuo "kuviotapetti", vetää noihin Jupiter-juttuihinsa Salosen lisäksi kiinalaisnaisen.
Onko siis käsitettävä tunnustuksena tämä tieto
Oho! Tuollaista tajunnanvirranomaista et ole itse tuottanut.
Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla
Ajatus tuokin.Kuviotapetti kirjoitti:Suosittelen murhaajan vetävän lisää viinaa ja kamaa ja sitten puukkoa heiluttamaan, koska siitä tämä maailma paranee.
Monenlaista piilottelua ja leikittelyä tähänkin tapaukseen voi liittyä, kuka tietää.Kuviotapetti kirjoitti:Vaikea tilanne poliiseille edelleen.He tarvitsisivat täsmätietoa.Ei tunnu tutkinta edistyvän.Heillä on monenlaista tietoa, mutta niistä murusista, joita on olemassa heidän edessään tulee vain mieleen, että aivan kuin murhaaja sanoisi, häh hää, te ette minua näe ja löydä, vaikka seison aivan teidän silmienne edessä.
-
Armanjakki
- Alibin satunnaislukija
Mulla jäi siinä tapauksessa kun joku oli kielinyt että oon väärällä nimellä siellä. Se roikkuu koko profiili edelleen siellä, mut lukee suljettu profiili. Profiilikuvakin näkyy missä kikkeleitä...mobiililaiteukkeli kirjoitti:Ei kyllä ainakaan silloin, kun minä olen joskus Fb -profiilin poistanut, ole kavereille jäänyt yhtään mitään "tili suljettu" -viestejä yms., vaan kyllä se profiili sieltä vain katoaa. Jos on ollut viestinvaihtoa mesessä, profiilikuvakkeen klikkaus ei johda mihinkään. Edit.: Eräs ystäväni itseasiassa otti äskettäin ritolat Facesta, mitään viestejä tai ilmoituksia ei tullut.
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Moottoripyöräily talvella ei minusta kuulosta kovin mukavalta harrastukselta. Tai ainakin kannattaa muistaa pipo kypärän alle, jos pakkasta on rapiat 20. Mutta skenaario se on tämäkin.Kuviotapetti kirjoitti:Kysyinsinkin sinulta, Misri, miten näet, ja mitä ajattelet muiden esineiden katoamisesta, mihin tulokseen olet päätynyt? Missä välissä ja miten arvoesineet ja puukko on hävitetty pois paikalta.? Onko hän käyttänyt moottoripyörää, kuten itse olen spekuloinut täällä aika monessa yhteydessä.Ja onko hän aiheuttanut itselleen vammat ennen vai jälkeen tavaroiden jemmaamisen.? Itse päädyin siihen, tulokseen, että, itsensä vahingoittaminen on täytynyt tapahtua ennen kuin ne on jemmattu, ja syy, hänelle ei olisi kauheasti voinut jäädä aikaa niiden jemmaamiseen, joten itseen kohdistuvat mahdolliset vammat on ehkä tehty jo ennen mottoripyörä reissua.
Minä en usko, että tekijä olisi tänne kirjoitellut. Mutta yleisellä tasolla; täällä Minfossa pyörii varmaan rikosten uhreja, uhrien omaisia ja rikoksentekijöiden kavereita lukemassa ja kirjoittelemassa.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
Toi juttu on Bodomin tapauksesta.
"Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?
ViestiKirjoittaja Kuviotapetti » La Tammi 24, 2015 6:24 pm
Kysyinsinkin sinulta, Misri, miten näet, ja mitä ajattelet muiden esineiden katoamisesta, mihin tulokseen olet päätynyt? Missä välissä ja miten arvoesineet ja puukko on hävitetty pois paikalta.? Onko hän käyttänyt moottoripyörää, kuten itse olen spekuloinut täällä aika monessa yhteydessä.Ja onko hän aiheuttanut itselleen vammat ennen vai jälkeen tavaroiden jemmaamisen.?.... "
Ko nimimerkki ei ole kirjoittanut mitään tänne
Ke Joulu 17, 2014 10:04 pm - >
Ma Tammi 05, 2015 12:30 pm välisenä aikana ja ensimmäinen kommentti Tesoman jutussa häneltä on tullut La Tammi 31, 2015 5:56 am
Kuviotapetti
La Tammi 31, 2015 5:56 am
" Tässä aivan lyhyt spekulaatio; jos murhan tekijä olisi käyttänyt seuraavia reittejä: Tullut Lielahden suunnasta: Lielahdenkadun suunnalta Tesomanvaltatie 37:n lähelle ja aikaa kulunut google mapsin mukaan noin 49 minuuttia.Yritän tässä vain skenaariota eri suunnalta tulleesta tekijästä joka on tiennyt mihin pyrki.Sitten: Raholan siirtolanpuutarhassa ollut odottamassa jo ehkä pidemmän aikaa jemmassa ja tiennyt jostain syystä uhrin liikkeet, tähän on mennyt aikaa liikekeskuksen paikan päälle päästäkseen noin 30 minuuttia, jos kulkenut kävellen ja autolla noin 15 minuuttia, jos tullut Nokiantien suunnasta.? Jos tekijä on tullut Pitkänniemen sairaalasta, aikaa kulusi kävellen, noin 1 tunti ja 15 minuuttia! Mutta tietysti keinoja liikkua on monia.?? Ja kyseessä voisi olla joku sieltä lähtenyt potilas tai jopa työntekijä.?> (Edyllyttäen että kyseessä henkistä kuormitusta tai henkilökohtaisia asioita, uhria vastaan.)Jos tekijä on tullut Myllypuron kadulta lähtien liikekeskukseen tuolta Haukiluoman kaupungin osasta, niin autolla menee vain 4 minuuttia päästä samaan osoitteeseen ja kävellen hieman yli 20 minuuttia. (summittainen osoite liikekeskuksessa ON SIIS TUO TESOMAN VALTATIE 37) Motiivina itse olen epäillyt riitaa, kateutta,mustasukkaisuutta tai huoltajuuskiistaa.Vanhoja kaunoja ryyppykavereilta, tai entiseltä vaimolta tai naisystävältä.Nämä jos, kyseessä ei ole suunnitelmallinen, listimispäätös, joka on tullut häiriintyneen ihmisen mieleen "
Peten arvioitu kuolinpäivähän oli Su Joulu 28, 2014 23:30 pm
"Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?
ViestiKirjoittaja Kuviotapetti » La Tammi 24, 2015 6:24 pm
Kysyinsinkin sinulta, Misri, miten näet, ja mitä ajattelet muiden esineiden katoamisesta, mihin tulokseen olet päätynyt? Missä välissä ja miten arvoesineet ja puukko on hävitetty pois paikalta.? Onko hän käyttänyt moottoripyörää, kuten itse olen spekuloinut täällä aika monessa yhteydessä.Ja onko hän aiheuttanut itselleen vammat ennen vai jälkeen tavaroiden jemmaamisen.?.... "
Ko nimimerkki ei ole kirjoittanut mitään tänne
Ke Joulu 17, 2014 10:04 pm - >
Ma Tammi 05, 2015 12:30 pm välisenä aikana ja ensimmäinen kommentti Tesoman jutussa häneltä on tullut La Tammi 31, 2015 5:56 am
Kuviotapetti
La Tammi 31, 2015 5:56 am
" Tässä aivan lyhyt spekulaatio; jos murhan tekijä olisi käyttänyt seuraavia reittejä: Tullut Lielahden suunnasta: Lielahdenkadun suunnalta Tesomanvaltatie 37:n lähelle ja aikaa kulunut google mapsin mukaan noin 49 minuuttia.Yritän tässä vain skenaariota eri suunnalta tulleesta tekijästä joka on tiennyt mihin pyrki.Sitten: Raholan siirtolanpuutarhassa ollut odottamassa jo ehkä pidemmän aikaa jemmassa ja tiennyt jostain syystä uhrin liikkeet, tähän on mennyt aikaa liikekeskuksen paikan päälle päästäkseen noin 30 minuuttia, jos kulkenut kävellen ja autolla noin 15 minuuttia, jos tullut Nokiantien suunnasta.? Jos tekijä on tullut Pitkänniemen sairaalasta, aikaa kulusi kävellen, noin 1 tunti ja 15 minuuttia! Mutta tietysti keinoja liikkua on monia.?? Ja kyseessä voisi olla joku sieltä lähtenyt potilas tai jopa työntekijä.?> (Edyllyttäen että kyseessä henkistä kuormitusta tai henkilökohtaisia asioita, uhria vastaan.)Jos tekijä on tullut Myllypuron kadulta lähtien liikekeskukseen tuolta Haukiluoman kaupungin osasta, niin autolla menee vain 4 minuuttia päästä samaan osoitteeseen ja kävellen hieman yli 20 minuuttia. (summittainen osoite liikekeskuksessa ON SIIS TUO TESOMAN VALTATIE 37) Motiivina itse olen epäillyt riitaa, kateutta,mustasukkaisuutta tai huoltajuuskiistaa.Vanhoja kaunoja ryyppykavereilta, tai entiseltä vaimolta tai naisystävältä.Nämä jos, kyseessä ei ole suunnitelmallinen, listimispäätös, joka on tullut häiriintyneen ihmisen mieleen "
Peten arvioitu kuolinpäivähän oli Su Joulu 28, 2014 23:30 pm
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Niinpä onkin. Sinne minä vahingossa vastineen siihen kirjoitinkin aluksi, luulin että meni väärään ketjuunsörsse kirjoitti:Toi juttu on Bodomin tapauksesta.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
Joko luit?Sniffaaja kirjoitti:Itsekin varmasti pyytäisin oikeusavustajaa poistamaan Facebook-tilini. En muuten lähde mukaan tuohon sinun provokaatioon, koska olen aikuinen. Kuva, jossa on tekoväline, on Jani RIihikosken Facebook-päivityksestä, joka on otettu kuvakaappauksella talteen. Luen juuri parhaillaan Janin käymää keskustelua tuolla pervo -sivustolla, jossa hän kertoo piquerismin kiehtovan häntäannaanna kirjoitti:Yllättävää toimintaa vangitulta tuolla facessa tuo tuollainen.![]()
Laitan siitä myöhemmin kuvakaappauksia!
Täyty rekistöröityä uusiks, kun n7v vanhat tunnarit ei kelvanneet.
Zodiac on vahvasti Jupiter-kuvioissa
5.9.2011
https://www.ursa.fi/ursa/jaostot/kpk/ju ... s2011.html
9.9 https://taivaanvahti.fi/observations/show/284
Kuviotapetti on kertonut monta eri ajatelmaa tapahtuneelle Tesomallla. Eniten nousee esiin lavastus, kaksi (tai useampi)tekijää, jotka sekoittavat jälkiä tahallaan, jättävät jälkeensä tahallaan asioita ja joista yhden pää ei kestänyt? Ehkä se, kenen puukko oli?
Haukiluoman suunta, Myllypuronkatu, Raholan piileskely......
Voisiko kolmikon iso keskimmäinen, olla, 18v silmälasipäinen veitsiharrastelija?

Toisalta, jos tekijöitä oli 2, voisiko 3. penkin luona nähty olla Pete? Ja tekijä vanhempi, epäsiisti, ja nuorempi veitsellinen 'lavastaja', jonka kuuppa ei kestänyt. Pacccasucco on varma ettei Kuviotapetti ole JR, ehkei olekaan, vaan se epäsiisti vanhempi?
Lisätäänö tähän sivusto jostä näkee planeettojen sijainnit "naked eye"
Tuon mukaan sekä 5.9.11 sekä 28.12.14 Jupiter on ollut näkyvissä aamuisin
"The planet is best seen in the Morning sky (after local midnight but before dawn); it reaches its highest point in the sky when it crosses the local meridian (due South in the Northern hemisphere; due North in the Southern hemisphere) during the morning hours (i.e. meridian transit takes place between ca. 0100 and 1000 Local Mean Time)." Hervanta tapahtui aamupäivällä, Tesoma aamuyöllä?
http://m.nakedeyeplanets.com/visibility.htm
-
Criminal Minds
- Harjunpää
Tesoman surma ei tapahtunut aamuyöllä vaan todennäköisesti ennen puoltayötä.
No joo, kuin myös helmikuussa 2018, kun samassa taloyhtiössä Tammelassa, jossa tämä teon tunnustanut henkilö asui, sattui tulipalo, jossa vanhempi asukas menehtyi. Tämän palon vuoksihan poliisit kävivät koputtelemassa nyt kiinniotetun herran oven takana.RezahSuv kirjoitti:Lisätäänö tähän sivusto jostä näkee planeettojen sijainnit "naked eye"
Tuon mukaan sekä 5.9.11 sekä 28.12.14 Jupiter on ollut näkyvissä aamuisin
"The planet is best seen in the Morning sky (after local midnight but before dawn); it reaches its highest point in the sky when it crosses the local meridian (due South in the Northern hemisphere; due North in the Southern hemisphere) during the morning hours (i.e. meridian transit takes place between ca. 0100 and 1000 Local Mean Time)." Hervanta tapahtui aamupäivällä, Tesoma aamuyöllä?
http://m.nakedeyeplanets.com/visibility.htm
Mies kuoli kerrostaloasunnon tulipalossa Tammelassa
Yksi henkilö kuoli Tampereen Tammelassa sijaitsevan kerrostaloasunnon tulipalossa sunnuntain aamupäivällä. Uutiset 25.02.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/tamper ... 200770828/
Tesoman surman tunnustaneen kohtelias käytös rapussa jäi naapurin mieleen – poliisi kävi nuorukaisen ovella jo viikko sitten
Julkaistu: 31.3. 17:25
Poliisipartio tavoitteli Tesoman henkirikoksen tunnustanutta miestä jo noin viikko sitten. Se saattoi vaikuttaa siihen, että mies tuli kiirastorstaina poliisin puheille ja tunnusti henkirikoksen.
– Kysyin, voinko auttaa. Poliisit sanoivat, että kyseessä on normaali kotikäynti, naapuri kertoo.
– Kuulin oven läpi, kun poliisit koputtivat naapurin oveen ja ilmoittivat, että “Täällä on poliisi, avaatko.”
Samassa talossa sattui 25. helmikuuta tulipalo, jossa 52-vuotias mies menehtyi.
– Poliisin käynti ei liittynyt häneen, vaan kuolemantapaukseen. Siinä on tehty puhutuksia, sanoo rikoskomisario Jari Kinnunen.
Kinnunen arvelee, että poliisin käynti on saattanut lisätä murhasta epäillyn tunnontuskia.
– Kun poliisi on käynyt, kyllähän se saattaa herättää ajatuksia, Kinnunen sanoo.
Naapurin kertoman mukaan poliisipartio kävi tavoittelemassa murhasta epäiltyä noin viikko sitten.
https://www.is.fi/kotimaa/art-200000562 ... e=tf-other
Kuviotapetti kirjoitti:Hän miettii seuraavaa siirtoa.(Eli murhaa)Hän saattaa laajentaa toiminta piiriään Tampereen itäisille alueille tai itäisille lähialueille.Lisään tähän aiempaan hahmotelmaani, että hänellä on ongelmia päänsäryn kanssa ja hänellä on jokin ongelma näössään.Hän ei näe täysin selvästi.
Kuviotapetti kirjoitti:Itse en usko että tekijällä on astronomisiin tai astrologisiin aiheisiin liittyviä pakkomielteitä tai skenaarioita.Mutta sitten alan uskomaan, jos Tampereella tapahtuu vielä esim.kaksi murhaa seuraavan 2-3 vuoden kuluessa, jossa planeetta on horisontin yläpuolella ja seuraavaksi vaikka etelän suunnalta noussut tai nousemassa ylös murhan tekemisen aikaan. Kannattaa aina pitää mieli avoinna kaikkiin mahdollisiin asioihin, näissä asioissa.