Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Destiny
Adrian Monk

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

poepporoo kirjoitti:Huvittaa muutamat, jotka laittaa ketjuihin aiemmin postaamiaan viestejä sen tueksi, että ovat veikanneet ratkaisun 'sinne päin'. Tesoma-ketjussa nyt viimeisimmät "tietäjät". Luulenpa kyllä monenkin arvanneen oikein asioita, mutta eivät pidä siitä ääntä. Kukapa se kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse..
Jep ja niistä omista, kymmenistä eri spekulaatioista etsitään ja nostetaan esittelyyn vain ne, jotkan tukevat lopputulosta, niitä muita ei sitten niin hanakasti esitelläkään. Kun tarpeeksi arvailee, niin todennäköisesti joku osuu kohdilleen, edes sinne päin :roll:
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Milläköhän nimimerkillä Alida käy keskustelua Auer ketjussa?
Paikalla
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Dope Boy teki ennätyksen!
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
putsari
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja putsari »

Saas nähdä tuleeko Tackleberryltä todisteita oikeustieteen maisterin tutkinnon suorittamisesta? :mrgreen: Jos ei, niin eiköhän Tackleberryn kannattaisi tehdä virtuaalinen itsemurha. :wink: :lol:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Rescuer kirjoitti:Dope Boy teki ennätyksen!
Oliko monta ketjua tukossa vai millaisen ennätyksen? Kirjoitti yli 10 sanaa?
putsari
Ainesta Watsoniksi

AutumnForever kirjoitti:Vihaksi pistää! Vain ajan kysymys milloin joku muslimi-vekkulien ryhmä keksii tehdä Suomessakin tämmösen autolla väkijoukkoon-yksittöistapauksen! :evil:
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Destiny kirjoitti:
poepporoo kirjoitti:Huvittaa muutamat, jotka laittaa ketjuihin aiemmin postaamiaan viestejä sen tueksi, että ovat veikanneet ratkaisun 'sinne päin'. Tesoma-ketjussa nyt viimeisimmät "tietäjät". Luulenpa kyllä monenkin arvanneen oikein asioita, mutta eivät pidä siitä ääntä. Kukapa se kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse..
Jep ja niistä omista, kymmenistä eri spekulaatioista etsitään ja nostetaan esittelyyn vain ne, jotkan tukevat lopputulosta, niitä muita ei sitten niin hanakasti esitelläkään. Kun tarpeeksi arvailee, niin todennäköisesti joku osuu kohdilleen, edes sinne päin :roll:
Antakaa nyt pojan olla hiukan itseensä tyytyväinen, kun arvaili sinne päin=) Voin päteä netissä, kun olen livenä niin vaatimaton...
Perusasiamies on vanha taisteluparini toisesta ketjusta, niin sen vuoksi hänen kysymykseensä vastasin. Hän tietää, milloin olen tosissani, ja milloin vähän vähemmän.

Tarkoitus ei ollut esittää, että mää tiäsin kokoajan ja te ette tiänneet kukkaan=) Päin vastoin, minähän en tiennyt aluksi ollenkaan, vaan vaivalla kehittelin "kolmikko tapasi uhrin penkillä sovitusti"-teoriaa, ja kävin jopa paikanpäällä kävelemässä ja kuvaamassa, enkä todellakaan asu Tampereella. Siis ihan hakusessa oli teoriat aluksi.

Mutta: tärkeä, ja itselleni tyytyväisyyttä aiheuttava asia oli se, että heti kun itselleni selvisi, että surmapaikka olikin 50 metriä enemmän jäähallin suuntaan kuin mihin Aamulehti oli sen merkinnyt, tajusin, ettei tämä teoria voine pitää paikkaansa. Ja ilman kenenkään käskyjä luovuin tästä vaivalla väännetystä, minuutintarkasta teoriasta. Koska joskus se oikeasti on noin pienestä kiinni. Murha tapahtui liian kaukana penkiltä, että penkillä olisi voinut jotain "mennä vikaan". Joko surmaaja tuli metsästä tai sitten käveli uhrin mukana ihan sopuisasti.

Monen vaihtoehdon jälkeen päädyin sitten aika liki sitä mitä tapahtui, ja yritin perustella, miksi siihen päädyin. Aluksihan teorioita on hirveästi, ja sitten niitä verrataan ja pohditaan ja pudotellaan pois. Sehän on sitä "tutkimista". Tietysti tämmöisissä jutuissa, missä ei ole läheskään kaikkia yksityiskohtia edes tiedossa, tai liikkuu aivan väärää tietoa, on "tutkiminen" enemmän arvailua. Minusta on mukava tutkia ja arvailla, ei pidä kenenkään ahistua. Jos naurattaa, niin sehän on vain hyvä 8)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Damfin.

Mitä on tapahtunut? Hyvin nukuttu yö ei moista älyllistä harppausta selitä.
Onko hän luovuttanut käyttäjätunnustietonsa vaimolleen viime päivinä? :D

Tämä ei ole sen damfinin viestiä, jonka minä tunnen.

Mäntyharjun myrkkyjunatapaus ketjusta.

Damfin kirjoitti:
...
Muuten olen kyllä sitä mieltä että jos tuo kyseinen aine on välttämätön ja pienin paha bensiinin lisäaineista, tulisi sen kuljetukseen ja varastointiin kiinnittää paremmin huomiota jotta tämänkaltaisia onnettomuuksia ei pääsisi tapahtumaan, ja vaikka VR nyt kovasti yrittää näiden venäläisten vaunujen hyvää kuntoa kehua ja mainostaakkin, niin silti vaunut ovat mielestäni huonosti suunniteltuja ja vääränlaisia tuollaisen aineen kuljetukseen jos pelkkä vaunun puskurin osuma pystyy puhkaisemaan säiliön päädyn, kyllä tuollaisen aineen kuljetus-säiliön päädyssä pitäisi olla parempi suojaus ja välilaipio ulkoista vauriota vastaan.
Enkä ymmärrä miten vielä nykyaikana voi kymmenien tuollaisten vaunujen letka jäädä seisomaan jollekkin vartioimattomalle ja vaarallisten nesteiden säilytykselle sopimattomalle seisakkeelle päiväkausiksi ilman valvontaa.

Kummastuttaa myös VR:n lausunto siitä että törmäysvaaraa ei ole ollut, onnettomuuspaikan kuvia kun katsoo niin ei sen kiskoilta suistuneen vaunun enää kovin pitkää matkaa olisi tarvinnut työntyä kunnes se olisi jo ollutkin huonolla tuurilla paikalle osuvan pikajunan edessä, eli kyllähän tuossa senkin vaara on ihan ilmeisen mahdollinen ollut, ja pienikin kipinöintiä aiheuttava törmäys siinä vaiheessa kun vaunu oli jo vuotanut olisi kyllä ollut melkoinen katastrofi.
Tässä yhdessä paikalta otetussa kuvassa näkyy kuinka lähellä se pääraide loppujen lopuksi suistunutta vaunua on, voidaan sanoa että ollut ihan puhdasta tuuria että muiden vaunujen massa ei ole riittänyt työntämään vaunua pidemmälle. (kuvassa seisovat miehet ovat siinä pääraiteella)
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kai minun sitten täytyy puolestani nauraa annaannaa, onko hän ihan oikeasti siinä uskossa että kaikki hallitsemattoman maahantunkeutumisen vastustajat ja kritisoijat ovat jotain putinia ihailevia venäjä-trolleja.
Kyllä minun kirjoitustyylini aivan samana on pysynyt, kuten myös mielipiteeni, mutta ehkä joillekkin se ylimielisten öykkärimäisesti käyttäytyvien "pakolaisten" arvostelu on niin ylitsepääsemätön punainen vaate että sen sumentamien viherlasien takaa ei mitään muita mielipiteitä pääse läpi.
Kuten olen usein yrittänyt sanoa, minä olen valmis ottamaan vastaan ja osaltani tukemaan kaikkia oikeasti apua ansaitsevia pakolaisia kansallisuudesta piittaamatta, mutta suomeen tullessaan heidän tulee olla maassa maan tavalla eikä vaatia täällä hyväksyttäviksi oman maansa kulttuuria ja tapoja, eli niitä samoja kulttuureja ja tapoja jotka ovat aiheuttaneet hänenkin pakolaisuutensa. Kaikkea ei vaan tarvitse hyväksyä siksi että hyväksymättä oleminen olisi rasismia.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

:D on se entisensä.

Laittaa paitsi sanoja suuhuni, myös keksimiään ajatuksia päähäni.

Kyllä sinä minusta olet tyhmistyttänyt itseäsi näissä maahanmuuttajapainotteisissa ketjuissa. Vallan kadonnut sisälukutaito ja lähdekriittisyys, olet "ymmärtänyt" tahallasi väärin ja tulkinnut tarkoitushakuisesti. Tuossa vastustamisinnossasi. Tiedä sitten mikä sinutkin niin sai hätääntymään paristakymmenestä tuhannesta pakolaisesta, mutta viime aikoina viestintäsi tuntuu järkevöityneen. Itse tiedät varmaan syyt, veikkaan vähentynyttä MVittuilua.

Enemmän kuin maahantunkeutujavihamieliseksi kansallismiäliseksi, olen sinut luokitellut salasovinistiksi. Ylistämällä alistavaksi, sellaiseksi, joka kertoo arvostavansa ämmiä, jotka päivät päästänsä pyyhivät vanhojen ukkojen perseitä vanhainkodeissa. Tai jotka arvioivat niin elävien kuin kuolleittenkin naisten arvoa jonkinlaisen sexappealen mukaan.

Re: Kolme kuoli kolarissa Akaalla
ViestiKirjoittaja damfin » Ke Joulu 02, 2015 8:33 pm

Ikäväähän tässä tosiaan oli se että kaikki olivat juuri sitä harvinaisempaa ja mamujen tapauksessa fiksumpaakin sukupuolta... Kyllähän noista monista kasvaa ihan nättejä ja fiksuja neitejä... tai no somaleista harvemmin muuta kuin nättejä.
Täytyy nimittäin tunnustaa että ainakin tämä Helly Luv vaikuttaa ihan fiksulta ja nätiltä ja menestyvältä neidiltä suomessa kasvaneeksi maahanmuutajaksi.
Ainahan se harmittaa, kun käyttökelpoinen soiva peli tärvääntyy. Vai?
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti: Enemmän kuin maahantunkeutujavihamieliseksi kansallismiäliseksi, olen sinut luokitellut salasovinistiksi. Ylistämällä alistavaksi, sellaiseksi, joka kertoo arvostavansa ämmiä, jotka päivät päästänsä pyyhivät vanhojen ukkojen perseitä vanhainkodeissa. Tai jotka arvioivat niin elävien kuin kuolleittenkin naisten arvoa jonkinlaisen sexappealen mukaan.

Re: Kolme kuoli kolarissa Akaalla
ViestiKirjoittaja damfin » Ke Joulu 02, 2015 8:33 pm

Ikäväähän tässä tosiaan oli se että kaikki olivat juuri sitä harvinaisempaa ja mamujen tapauksessa fiksumpaakin sukupuolta... Kyllähän noista monista kasvaa ihan nättejä ja fiksuja neitejä... tai no somaleista harvemmin muuta kuin nättejä.
Täytyy nimittäin tunnustaa että ainakin tämä Helly Luv vaikuttaa ihan fiksulta ja nätiltä ja menestyvältä neidiltä suomessa kasvaneeksi maahanmuutajaksi.
Ainahan se harmittaa, kun käyttökelpoinen soiva peli tärvääntyy. Vai?
Aika kaukaa jouduit kaivamaan löytääksesi viestin joka sitten mielestäsi kertoo minun syvimmän luonteeni, eli kun olen joskus vuonna 2015 postannut kieli poskella ja vähintään puolihuumorilla kyseisen postauksen, olen sitten tuon viestin perusteella salasovinisti :lol:

Jos nyt oikein muistan, niin tuo Helly Luv ei kylläkään ole mikään vanhojen ukkojen perseitä pyyhkivä ämmä, vaan neito jonka mielipiteissä on järkevää oman kansansa kieroutunutta kulttuuria vastustavaa asennetta, ja toki olihan hän näyttävän näköinen neito.

Mutta kai se sitten niin on, että jos et ole feministi, piironginjalka tai naisia hakkaava kuumaverinen hurmuri, niin sitten olet vähintään salasovinisti, joidenkin mielestä :lol:
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

damfin kirjoitti:Kai minun sitten täytyy puolestani nauraa annaannaa, onko hän ihan oikeasti siinä uskossa että kaikki hallitsemattoman maahantunkeutumisen vastustajat ja kritisoijat ovat jotain putinia ihailevia venäjä-trolleja.
Siellä pultsarin merkonOOmi koulussa ei varmaan ole opetettu, että natsit vihasivat kaikkein eniten Venäjää.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
putsari
Ainesta Watsoniksi

Tiinas kirjoitti:
damfin kirjoitti:Kai minun sitten täytyy puolestani nauraa annaannaa, onko hän ihan oikeasti siinä uskossa että kaikki hallitsemattoman maahantunkeutumisen vastustajat ja kritisoijat ovat jotain putinia ihailevia venäjä-trolleja.
Siellä pultsarin merkonOOmi koulussa ei varmaan ole opetettu, että natsit vihasivat kaikkein eniten Venäjää.
Hiivapallero ei ilmeisesti ole kouluja käynyt. Eihän merkonoomiopintoihin sisälly historiaa, se on liiketaloudellinen tutkinto. :lol:

Sitäpä ei tainnut Tiina Berlin niminen emakko tietää, että muslimit olivat natsien liittolaisia ja muslimeilla oli oma SS-pataljoonansa?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

putsari kirjoitti:[Sitäpä ei tainnut Tiina Berlin niminen emakko tietää, että muslimit olivat natsien liittolaisia ja muslimeilla oli oma SS-pataljoonansa?
Juu, noin sata vuotta sitten. Nyt heillä on uudet ihanteet:

Terrorisolun pääjohtaja oli kääntynyt islamiin. Hänen kotoaan löydettiin muun muassa baskien separataistijärjestö ETA:a ja Saksan äärivasemmistolaista Punaista armeijakuntaa käsittelevää kirjallisuutta.

Ovat siirtyneet toiselle laidalle. Ehken siksi, että se vasemmiston väkivalta on sitä ns parempaa ja oikeutetumpaa väkivaltaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Paikalla
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Tiinas kirjoitti: Siellä pultsarin merkonOOmi koulussa ei varmaan ole opetettu, että natsit vihasivat kaikkein eniten Venäjää.
Eikä pelkästään natsit vihanneet Venäjää, tavalliset saksalaiset sotilaatkin vihasivat, etenkin Stalingradia...
Venäläisiä natsit eivät suoranaisesti vihanneet, hyvin kelpasi Vlasovin porukka mukaan. Etenkin Kaminskin SS-porukka (vaikka Kaminski itse oli valko-venäläinen, suurin osa joukosta oli venäisiä).
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin