Naisten perustama rikollisjengi

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Tuskinpa ne mitään rikollista sai edes aikaseksi.. Sehän olis kunnon farssi ja kaikki naurais kippurassa tuomari mukaanlukien, jos tytöt joutuisi oikeuteen :lol:
raikuli
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja raikuli »

^ Tuskinpa ovatkaan mitään saanet aikaan, mutta olipahan tytöillä sentään oma "rikollis"järjestö :D

"Vaikka sä oot hopeeta, nii oot täyttä kultaa"
plaah
Alokas

Viesti Kirjoittaja plaah »

niin luulisin... mut cityn sivuilta löytyy tän jennien kuvia nikillä NeitiAurinko..
kevättä kohti....
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Jos se on toi minkä mä löysin, niin aikamoisia heruutuskuvia :D Ihan nätti tyttö ei siinä mitään. Ja hei, sehän voi olla just se naapurin tyttö tai kenestä ei koskaan uskoisi.. :roll:

Kivaa viihdettä! :)

^Onko toi muuten sallittua "ilmiantaa" ihminen noin? No, mode poistaa jos ei ole.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Aariel
Vic Mackey

plaah kirjoitti:niin luulisin... mut cityn sivuilta löytyy tän jennien kuvia nikillä NeitiAurinko..
Kunnon herutuskuvia todellakin!
Neiti Aurinko on niin sopiva nimi ko.neidille. Tietty, jos se on kato siirtynyt kaidalle polulle "Kyynelien tuskaa verien velkaa" -pahamaineisesta RIKOLLISjärjestöstä :lol: Tämä se vaan jaksaa aina huvittaa.
kyykäärme
Alokas

Viesti Kirjoittaja kyykäärme »

Tämähän se varsinainen pulkkajengi on... :oops:.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

ei ziiizus, mä tiedän ton muijan :shock:
täytyypi alkaa bongailee numeroo jostain
Aariel
Vic Mackey

PitBull kirjoitti:ei ziiizus, mä tiedän ton muijan :shock:
Mitä sä sillä numerolla? :roll: :lol: Annat keikkaa? :lol:
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Kyllähän toi Jennie on... Kohta hän on täällä *nauraa*massa meille.
What's up, fuckers?
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

No mistä sä sen tiedät? Hyväkin tuttu? :shock:
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Aariel kirjoitti:
Mitä sä sillä numerolla? :roll: :lol: Annat keikkaa? :lol:
Jotain sellasta :lol:

Miina kirjoitti:
No mistä sä sen tiedät? Hyväkin tuttu? :shock:
Ei mikään hyvä tuttu mutta tiedänpä vain :roll:
Aariel
Vic Mackey

Pitbull: Tytöt tekee varmaan mielellään ihan ilmaiskeikkaa sulle, saavat sitten mainosta ja ehkä jopa palkkaa keikoistaan :wink: :lol:
Oishan mullakin tuolla jotainn nuoruudentuttuja maailmalla, pyytäisitkö perimään ne parinkympin velat mulle takas? Voin ostaa tikkarit palkaks ja onnistuneesta keikasta tietty voin mainostaa... "VaIKKa Sä OoT HopEEta Sä ooT TÄyTtä KulTaA & KyyNElIEN TusKAa VerieN VelKAa" :lol: :lol:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

siis voi tuska....ihan kauheita kuvia!!! ostaisi edes oikean värisen meikkivoiteen, ettei naama näyttäisi tollaiselta maksaläiskäiseltä tai sitten levittäisi sitä tasaisesti, jo se saattaisi pelastaa tilanteen hetkeksi...

mutta kyllä mä näiden kuvien jälkeen olen todella kauhuissani...siis siitä, ovatko tytöt todella tosissaan ja jos ovat niin toivottavasti ovat jo tulleet järkiinsä...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Aariel
Vic Mackey

Kalessin kirjoitti:siis voi tuska....ihan kauheita kuvia!!! ostaisi edes oikean värisen meikkivoiteen, ettei naama näyttäisi tollaiselta maksaläiskäiseltä tai sitten levittäisi sitä tasaisesti, jo se saattaisi pelastaa tilanteen hetkeksi...
Itseruskettvaakin on kovin vaikea levittää tasaisesti, veikkaisin tästä olevan kyse :lol:
Jos se Jennien veli (jonka Jenniä sanoi kuuluvan johonkin prosenttikerhoon, en nyt muista nimeä) ni on sanonut, että lopettakaa jo tytöt. Jos se ois vaikka sitä uskonut :roll: Tai sitten niillä vaan oikeesti kolahti aivosoluja toisiaan vasten ja tulivat järkiinsä, kun kaikki vain vittuilivat ja kiusasivat.. Mutta olisiko tuo jäkimmäinen mahdollista edes? :roll:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Älkääs nyt älkääs nyt... Ne voi vielä yllättää kun sitä vähiten odottaa :D "Naurakaa vaan" muistan lukeneeni moneen otteeseen.. Kuulostaa lupaukselta. Tosin, kummallista uskottavuusinflaatiota kärsinyt nämä kyynelien-tuskaa -tytöt :D No ei lannistuta, koska vaik sä oot hopeeta ni sä oot silti täyttä kultaa!
Nerot hallitsevat kaaoksen
Lukittu