Isä laittoi vauvan mikroon!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

Huh..ei voi olla totta :twisted: :twisted: Toivottavasti ukko saa tuntuvan tuomion ja vähän sähköhoitoa peräsuoleen..
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
jason666
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja jason666 »

niskalaukaus. kuopanreunalle seisoon, ja mulle 9mm käteen.
nam... ihana ajatus...
jos joku tekis mun lapsilleni noin, mä en ehkä edes osais ajatella mitä kaikkea mä tekisin ennenku tappasin.
Sansku
Alokas

Viesti Kirjoittaja Sansku »

No voi hyvä luoja noita jenkkejä! Mistä tuokin on oikein tullut päähän?
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Hanne kirjoitti:Joku aika sitten oli vähän vastaavanlainen tapaus kun ilmeisesti äiti oli (yllättäen jenkeissä..) laittanu vauvansa mikroon ja vauva oli kuollu. :cry: Niin tuli vaa sillon mieleen, että todennäkösesti se äiti vaatii jotain korvauksia ku ei muka tienny, ettei vauvaa voi kuivattaa mikros..

Ilmeisesti tää äiti oli kuitenkin ihan surmaamistarkotuksessa sen beibin sinne mikroon laittanu ja ilmeisesti syytti aluks ainaki tapauksesta jotain lastenhoitajaa jos ny oikeen muistan..
Lieneekö tämä nyt sama tapaus mistä mä luin, siinä ei kyllä mainittu mitään lastenhoitajasta, mutta äiti kosti poikaystävälleen (lapsen isälle) pettämisen laittamalla kuukauden ikäisen lapsensa mikroon. Ja sinne tämä sitten kuoli. :( Sairas maailma.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Miksi joku laittaa kuivaamistarkoituksessa ylipäätään yhtään mitään mikroon? Jos sauna on päällä, kyllähän kuitenkin kuivataan mieluummin pyyhkeeseen kuin että mentäisiin saunaan kuivautumaan.

Olen itse toistaiseksi vielä jälkikasvua vailla, mutta valaiskaa toki: onko se vauvan kuivaaminen oikeasti niin suuritöinen homma? :lol:
Kuusikonmies
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Iltalehti

Laittoi vauvansa mikroon - 25 vuotta vankeutta
27.3.2008 15:40

Kahden kuukauden ikäinen pikkuvauva sai vakavia palovammoja, mutta selvisi elossa.

Texasilainen oikeusistuin tuomitsi Joshua Mauldinin 25 vuodeksi vankeuteen kahden kuukauden ikäisen pikkutyttönsä mikroaaltouuniin laittamisesta viime vuonna. Tyttö oli mikrossa 20 sekunnin ajan.

BBC:n mukaan valamiehistö ei uskonut Mauldinin selitystä, jonka mukaan hän olisi ollut teon sattuessa mielenhäiriössä.

Ana-niminen tyttö on nyt yhden vuoden ikäinen, ja hänelle on tehty kaksi ihonsiirtoa. Osa tytön vasemmasta korvasta on myös amputoitu.

Ana on nyt sijoitettu uuteen kotiin.
Kuusikonmies
susse
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja susse »

eipä tule muuta mieleen kuin että,
voi perkele!!!!
ja miksi ,miksi oi miksi..
kuka vauvan otti sieltä pois? missä äiti oli?mistä tuollaisia perkeleitä sikiää?
mä en voi sille mitään mutta tälläisissa tapauksissa mulla herää hirveä kostonhalu. :evil: :evil: ei edes vankilaan joutuminenkaan ole mielestäni tuollaisesta mikään rangaistus.ja jos tämä suomessa ois tapahtunut, niin ei sais varmaan sitäkään rangaistusta mitä tuolla.suomi kun on "sivistyvaltio"ja "sivistysvaltio" ei rankaise.eikä varsinkaan millään brutaalilla tavalla.ja lässyn lässyn lää.vittu perkele kun ottaa aivoon.
(kärsin krapulapäivää, eikä tälläiset uutiset ole sillon parasta antia sussen pikku psyykkeelle)
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Amerikassa kuulemma mummo laittoi kissan mikroaaltouuniin, mutta tämä todella menee yli hilseen. Mitenhän näinkin mahtoi käydä? Onhan vastaavia tapahtunut, mutta niin iljettävää, että jättää miettimään yksittäisenä kohtauksena.
Vastaa Viestiin