Käyttäjän Murhatutkija 10 edellistä viestiä:
no johan on
mulla taas luettuani vanhoja alibeja ja oltuani kerran Bussipysäkillä Nähtyäni beigen lada samaran Ohi ajaessa...Rupesi kiinnostamaan jutut ja himassa on matti yrjänä joensuun kirjoja ja Monia muita d ...
huh...aika kovaa menoa....
järkyttävää....
paraguayn tapaus oli hirveä...Virossa en ole törmännyt muihin kuin kaupustelijoihin
mäkin muistan tän
jo on aikoihin eletty
mua taas ilahduttaa se että hiihtoloma alkaa torstaina...
hirveä juttu.
1.henkirikokset
2.kadonneet
3.järjestäytnyt rikollisuus
siinä mun top3
Mun mielestä noi vastaukset sopii vain vapaalle osiolle tai chattiin.
Eppu74 vs Murhatutkija
Omasta mielestäni nämä viestit edustavat kaikessa yksinkertaisuudessaan palstan kirkkainta kärkeä:
mäkin muistan tän
joskus luin tästä jostain
muistan Lukeneeni jutusta
jeps. muistan lukeneeni Jutusta
enpäs oo tommosesta kuullukkaa
uskomaton juttu...aivan hullua...suorastaan makaaberia
aivan sairas juttu...
sairas juttu
sairas juttu. aivan sairas....ennen kaikkea hirveä juttu....
aika mystinen juttu....
järkyttävää..todella järkyttävää
aika mystinen juttu...mä taisin lukea tosta lehdestä ja oli se aika mystinen juttu...
mäkin muistan tän
aivan sairas juttu...
sairas juttu
aika mystinen juttu....
aika mystinen juttu...mä taisin lukea tosta lehdestä ja oli se aika mystinen juttu...
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
and I can see you in the dark
No joo,
eiköhän kyse ole leikkimielisestä "toverikritiikistä" jolla yrittää hän tehdä eroa hämmästelyn, kummastelun ja sivustojen otsikkoon viitaavan "info" käsitteiden välille. Rikollinen maailma totisesti on hämmästelyn ja kummastelun aihe, ja valitettavasti niin, mutta mitä on kiinnostus asioihin? Aito pohdiskelu ja historian valottaminen, sen ikävimmänkin...kaiketi olen tosikko. Tänään TAPPARA kohtaa kärpät. Arvatkaapa kumman puolella olen.
eiköhän kyse ole leikkimielisestä "toverikritiikistä" jolla yrittää hän tehdä eroa hämmästelyn, kummastelun ja sivustojen otsikkoon viitaavan "info" käsitteiden välille. Rikollinen maailma totisesti on hämmästelyn ja kummastelun aihe, ja valitettavasti niin, mutta mitä on kiinnostus asioihin? Aito pohdiskelu ja historian valottaminen, sen ikävimmänkin...kaiketi olen tosikko. Tänään TAPPARA kohtaa kärpät. Arvatkaapa kumman puolella olen.
-
Harriet Makepeace
Lizzie B. kirjoitti:Omasta mielestäni nämä viestit edustavat kaikessa yksinkertaisuudessaan palstan kirkkainta kärkeä:
mäkin muistan tän
aivan sairas juttu...
sairas juttu
aika mystinen juttu....