(Kyse oli siitä mistä ajankohdasta laskenta pitäisi aloittaa)
kakkosurpo kirjoitti: Kuules Virdon, ymmärrän valtavan pettymyksesi, koska olet kilpailuhenkinen
kakkosurpo kirjoitti: Kuules Virdon, ymmärrän valtavan pettymyksesi, koska olet kilpailuhenkinen
Ihan noin Netflixerille vastaukseksi, kun en tuota Kuulien ketjua viitsi offtopicina saastuttaa tämän komiikan kanssa, niin vaikka mulla onkin MB, niin Accordit, Civicit ja muut tuon vinosilmätehtaan autoiksi väitetyt romuraudat, jotka on samaa sontaa laadultaan kuin ranskalaiset kulkineet, äänetään kuitenkin sen kielen mukaan mitä puhutaan.Eipä sinullakaan taida tuota älyä turhan paljon olla. Oletan, että olet kuitenkin täysi-ikäinen ja siinä tapauksessa olet varmuudella kuullut esim Hondan automallista nimeltä Accord. Mitenköhän sen satut lausumaan? Askord? Aksord? Assord?
Entäpä saman merkin Civic? Sivis? Kivik? Kivis?
Kannattaisi sinunkin sen elämäm koulun lisäksi yrittää sivistää itseäsi. Minäkin teen niin jatkuvasti.
Ihan sivujuonteena voisit miettiä myös miten se Cannonball sitten lausutaan. Annan vihjeen, sitä ei lausuta sannonball
SYLWAR kirjoitti:Netflixerin avautuminen ääntämisasioissa![]()
Ihan noin Netflixerille vastaukseksi, kun en tuota Kuulien ketjua viitsi offtopicina saastuttaa tämän komiikan kanssa, niin vaikka mulla onkin MB, niin Accordit, Civicit ja muut tuon vinosilmätehtaan autoiksi väitetyt romuraudat, jotka on samaa sontaa laadultaan kuin ranskalaiset kulkineet, äänetään kuitenkin sen kielen mukaan mitä puhutaan.Eipä sinullakaan taida tuota älyä turhan paljon olla. Oletan, että olet kuitenkin täysi-ikäinen ja siinä tapauksessa olet varmuudella kuullut esim Hondan automallista nimeltä Accord. Mitenköhän sen satut lausumaan? Askord? Aksord? Assord?
Entäpä saman merkin Civic? Sivis? Kivik? Kivis?
Kannattaisi sinunkin sen elämäm koulun lisäksi yrittää sivistää itseäsi. Minäkin teen niin jatkuvasti.
Ihan sivujuonteena voisit miettiä myös miten se Cannonball sitten lausutaan. Annan vihjeen, sitä ei lausuta sannonball
Tokihan sinä sivistyneenä suomen taitajana sanot sen varmaankin sivik.
Usein eri maissa saman tehtaan automalli onkin usein eri nimellä juuri siksi, että se ääntäminen aiheuttaa ongelmia sanan tarkoituksen kanssa, esimerkiksi WV Transportter tuskin suomessa tulisi myyntiin espanjanversiona, WV Perspano nimellä, mikä tosin kuvaa puolestaan VAG konsernin tuotteiden ostajien tuskaa, kun se kansanauto jättää matkamiehen kävelypuuhiin. Aikanaan Nissanin Cherry oli rapakon takana myynnissa mallimerkinnällä Pulsar, jenkeissä kun nuo sivistyneemmät ja sivistymättömätkin tulkitsee sen kirsikan johonkin muuhun yhteyteen.
Puolivuosisataa tätä aurinkoa kiertävää kusiaispesää tallailleena, sivistymättömänä elämänkoululaisena, en toki osaa kuin suomea, sujuvaa englantia kuin myös ruotsia, sekä jonkinverran saksaa ja hiukan venäjää. Sekä CW:tä eli sähkötystä ja muutamaa muuta eksootista kieltä, kuten C++:aa, Phytonia, Javaa sekä esmes Perlia. Elämäm koulu ja sen tuoma perskohtainen kokemus opettaa aika usein kaikenlaista, yleensä paljon enemmän kuin Netflixin tuijottelu tai muu vastaava toiminta sivistymistarkoituksessa.
Ps. Nacci sanotaan savoksi Nakki
sikakoira kirjoitti:Haahaahaa, eiköhän se ole tullut suurimmalle osalle ihmisistä selväksi että kyseessä ei nyt ole se penaalin terävin kynä,voi zeesus"Tarkoitus on ollut luoda minusta hirviömäinen kuva journalistina ja ihmisenä"![]()
![]()
Sanoo tyyppi, jonka aloitukset ei kelpaa edes kaatopaikalle.Äitylit-Oulu kirjoitti:sikakoira kirjoitti:Haahaahaa, eiköhän se ole tullut suurimmalle osalle ihmisistä selväksi että kyseessä ei nyt ole se penaalin terävin kynä,voi zeesus"Tarkoitus on ollut luoda minusta hirviömäinen kuva journalistina ja ihmisenä"![]()
![]()
Kun tuolla ulosannilla arvostellaan yliopistossa journalistiikkaa opiskelevaa ja palkittua toimittajaa tyhmäksi![]()
Saa sitä itsensä pelleksi tehdä, siitä vain, mutta silloin päätyy tähän ketjuun.
Berlin kirjoitti: Sanoo tyyppi, jonka aloitukset ei kelpaa edes kaatopaikalle.
"poistin koko ketjun. Oli niin surkea aloitus ettei kelvannut edes Kaatopaikalle. Ehkä joku muu osaa paremmin. Löytyy YLE:n sivuilta."
Juu!, sano JenspaÄitylit-Oulu kirjoitti:Jotenkin tulee tuosta holmesin haamusta whataboutismeineen mieleen Doctor Lecter![]()
Ei ihmekkään, että haamu saa mellastaa tuolla MV-ketjussa kuin sika vatukossa.
Kyllä ne vertaukset ovat tähän mennessä liittyneet asiaan. Vaihtoehtoisesti olen vastannut toisen kirjoittajan kommenttiin, johon olen verrannut vastaavanlaisia toisia viimeaikoina sattuneita tapauksia. Jokainen voi lukea kommentit omatoimisesti, eikä hölmöillä täällä.annaanna kirjoitti: Järjettömien vertausten jälkeen riennetään selittämään, että jatkokeskustelu kielletty! by ylläpito.
Naurattaa vastaavinakin tapauksina esitettyjen vertauksien määrä ketjussa, jossa "Vain MV-lehteen ja Janitskiniin liittyvää keskustelua".
Järjettömiä vertauksia tähän mennessä:
Tapanilan raiskaus
Turun puukotus
Baarinpitäjän auton syttyminen
Somalinaisen tapaus
Petteri Orpon vaimo
Forssan nuorison toiminta
holmesin haamu kirjoitti:Kyllä ne vertaukset ovat tähän mennessä liittyneet asiaan. Vaihtoehtoisesti olen vastannut toisen kirjoittajan kommenttiin, johon olen verrannut vastaavanlaisia toisia viimeaikoina sattuneita tapauksia. Jokainen voi lukea kommentit omatoimisesti, eikä hölmöillä täällä.annaanna kirjoitti: Järjettömien vertausten jälkeen riennetään selittämään, että jatkokeskustelu kielletty! by ylläpito.
Naurattaa vastaavinakin tapauksina esitettyjen vertauksien määrä ketjussa, jossa "Vain MV-lehteen ja Janitskiniin liittyvää keskustelua".
Järjettömiä vertauksia tähän mennessä:
Tapanilan raiskaus
Turun puukotus
Baarinpitäjän auton syttyminen
Somalinaisen tapaus
Petteri Orpon vaimo
Forssan nuorison toiminta
Ehkä ovat sitten kaikki Suomi-Neuvostoliitto seuran jäseniä ja auttavat aatetovereitaan vapaamuurareiden tapaan. Muuten tuota haamun haamuilun hyväksymistä on vaikea käsittää. Tyyppi trollaa ja kirjoittaa joka viestiin ohi aiheen paskaa ja silti vain jatkaa kuin ikiliikkuja valhepropagandan syytämistä.annaanna kirjoitti:Melkoinen virhepäätelmä Äitylillä tuossa, minä luulen.
Holmesin haamu tuskin on kummankaan kaksoisnikki.