Kaikkihan me olemme nimimerkin takana. Niin sinä kuin minäkin. Me emme tiedä toisistamme mitään muuta kuin sen mitä täältä luemme. Kuka minä olen? Kuka sinä olet? Kuka hän on? emmehän me tiedä etkä tiedä sinäkään, eikä hänkään tiedä vaikka haluaisikin. Mutta meillä kaikilla on oma syymme olla nimimerkin takana, eikö näin olekin hyvä itse kullekin???dazu kirjoitti:Ihmettelen kyllä sitä, että miksi metsätonttu ja isoäiti eivät kerro havainnoistaan täällä palstalla. Isoäiti kertoo, että on asioita, joita hän ei ole kertonut edes poliisille. Mitä hyötyä tällaisesta tiedon panttaamisesta itsellä oikein on? Nimimerkin turvin voi palstalla kertoa mitä vaan, eikä näistä asioista ole poliisin tutkinnankaan kannalta mitään haittaa, jos kyseinen epäilty henkilö on jo kuollut.
Tässä ketjussahan on aiemminkin ollut erinäisiä nimimerkkejä, jotka ovat joko väittäneet omaavansa jotain sisäpiiritietoa ja sitten kadonneet, tai jotka ovat esittäneet epäilevänsä jotain henkilöä tekijäksi ilman, että ovat halunneet kertoa ks. henkilöstä mitään ja sitten kadonneet palstalta.
Varmaan sinä dazu ymmärrät mistä on kyse jos nimimerkit katoavat eivätkä kerro tarkemmin tietojaan. Keskustellaanhan täällä oikeista rikoksista. Kyllähän luottamuskin on sellainen hyvä asia joka syntyy hiljalleen joidenkin /jonkun /ryhmäläisen välillä, jos on syntyäkseen. Katsotaan sitten myöhemmin. Jos nyt vain uskoisit/uskoisitte/ sen että näin on parempi etten täällä tarkemmin kerro,sehän osoittaisi jonkinlaista kunnioitusta minua sekä metsätonttua kohtaan sekä myös muitakin jotka eivät ole tietojaan uskaltaneet enempää paljastaa syystä tai toisesta.. Toki on sitten sellaisiakin jotka haluavat päteä ns sisäpiirin tiedoilla, sellaisia väitteitä en itsekkään pidä kovinkaan totena, jos lainkaan.
No meinasin kommentoida tuota sinun eihän siitä poliisin tutkinnallekaan haittaa ole, mutten viitsi ja teen sen omaa parastani silmälläpitäen.
Kannattaisi ehkä tutustua aiempiin kirjoituksiini ja koittaa päätellä mitä olen halunnut lukijoille sanoa.