Yhä ohitit Hillaryn ja FBI:n, koska kompetenssi ei taida riittää kuin pikkumaisuuksiin?
Ohitatko kohta Obaman pöydänaluspelin ryssien kanssa, 99% todennäköisyydellä näin, mutta jätetään prossa sille, että vaikkapa iskä neuvoisi ja kertoisi mitä on oikein tapahtunut Usa-Venäjä -suhteissa liittyen vaaleihin ja niihin vaikuttamiseen.
Muutenkin meinaa hieman naurattaa tuo itku USA:ssa, kun joku ilmeisesti on TAAS vaikuttanut pres. vaaleihin. Itse eivät sitä tietenkään tee, mitä nyt vähän valtiojärjestelmiä päämiehineen syöksevät kaaokseen.
Mutta aiempaan pikkumaisuutta pursuavaan vastaukseen, kun itse haluaisin keskustella enemmänkin asioista:
Aih! Löytyi yksi väärinlyöty kirjain, OIH. Itse pidän tuota ehkä vielä pahempana virheenä (kuin alati englantia suomalaiselle keskustelupalstalle kirjoituksissaan viljelevä yläkouluikäisen pissiksen tasolla oleva trollaaja, joka ei tunnu löytävän elämälleen muuta sisältöä kuin pikkumaiset viestit), sillä ennen oli Eurooppa, nyt eurooppa.
Keskeytyksen jälkeen takaisin asiaan ja Amerikkaan:
Minäpä luon hieman historiantajua ettei mene pahnanpohjimmaiselle, joka ei jaksa keskittyä, ihan mahdottomaksi; potus
Obama sanoi lokakuussa 2016 Trumpille
"to stop whining(youtube)" eli
"lopettaa itku", sillä äänestysjärjestelmään ei voida vaikuttaa.
Lisäksi vuosia aiemmin Venäjän sekaantuminen vaaleihin Obaman ja Venäjää suurena uhkana pitäneen
Mitt Romneyn kampanjassa ei pidetty minään, vaan se kuitattiin Obaman kädenojennuksella
Medvedevin suuntaan (joka lupasi viedä
Iso-Vladelle terkkuja).
Muutama kysymys:
- Miksi Obama ei puuttunut "vaalivilppiin", hän oli vastuussa? Miksi hän ei hyökännyt vihaisemmin venäläisiä vastaan ja tehnyt kantaansa selväksi ja ehkäpä jopa asialle jotain?
- Missä on Demokraattien eli DNC:n palvelin, mihin se paki meni?
- Missä on Hilariuksen 33 00 sähköpostia, jotka katosivat mystisesti?