Toivottavasti sopii että minä vastaan: tämä logiikkasi ontuu pahasti. Tällöin hän ei olisi halunnut lähteä muillakaan kerroille eristyksestä ulkomaailmaan, mutta muilla kerroilla hän lähti mielellään. Vasta kun hänelle selvisi, että juuri sillä kyseisellä kerralla mentäisiin tutkimaan hänen kotipihaansa, jossa tutkittaisiin piha-aluetta esimerkiksi kätköjän varalta, niin silloin hän ei halunnutkaan yhtäkkiä eristyksestä lähteäkkään. Todistajien mukaan Aarnio oli myös säikähtänyt, kun oli kuullut, että hänen pihaa mentäisiin tutkimaan tarkemmin ja järkyttynyt siitä silminnähden sen kuultuaan. Ymmärtäähän tuon miksi kun nyt jälkikäteen tiedämme mitä maassa oli kätkössä.Pieni liekki kirjoitti:Yritän miettiä, miten olisin Aarnion tilanteessa reagoinut kotietsintään itselleni hyvin rakkaassa ja merkityksellisessä paikassa olosuhteissa, joissa pitäisin kyseistä toimenpidettä erittäin epäoikeudenmukaisena ja vääränä. En tiedä, miten suhtautuisin omiin työkavereihini, jos he pitäisivät minua rikollisena vaikka olisin omasta mielestäni tehnyt työni kunnolla ja ollut kehittämässä yhteisiä työvälineitämme. Voi olla, etten pystyisi hillitsemään itseäni, jos minulla olisi tunne, että työkaverit ovat puukottamassa minua selkään ja syyllistämässä/syyttämässä minua jostakin jonkun toisen tekemästä kyseenalaisesta asiasta.Phoenix Foundation kirjoitti: tiesitkö että aarnio oli aikaisemmin käyttänyt mielellään tilaisuudet lähteä vankilasta ja siellä olleesta eristyksestä, mutta juuri nyt kun hänelle kerrottiin että hänen pihaa mentäisiin tutkimaan tarkemmin ja hän voi tulla, niin juuri silloin hänellä ei yhtäkkiä tehnytkään mieli lähteä vankilasta ja eristyksestä!![]()
Osallistumpa teidän keskusteluun. Todisteet nimenomaan viittaavat, että ne ovat Aarnion huumerahoja. Ja miten vuodesta 2008 foorumilla ollut ei voi tietää sitä perusasiaa, että oikeudenkäynneissä on kyse aina todennäköisimman tapahtumankulun arvioimisesta, koska mitään 100% varmuutta ei oikeudessa koskaan saada mistään asiasta?peltirumpu kirjoitti:Faktat, eli todisteet eli näytöt. Niistä oli kysymys eikä mistään toden- tai epänäköisyyksistä. Missä on ne faktat, jotka todistavat että kätkö on Aarnion tekemä? Mielenkiinnolla odotanPhoenix Foundation kirjoitti:se on selvästi todennäköisin tapahtuma
Ainakaan vielä toistaiseksi ei ole aikakonetta keksitty, näkymättömyys laitetta ja mielenlukulaitetta, joita tarvittaisiin, että päästäisiin missään oikeudenkäynnissä 100% varmuuteen. Ensin tuomarit matkustaisivat ajassa rikoksen teko hetkeen ja paikkaan, menisivät näkymättömiksi, seuraisivat rikoksen tapahtuman ja sitten jälkikäteen mielenlukulaitteella selvitettäisiin tekikö tekijä tekonsa omasta halusta vai painostettuna.
Ehkä ne rahat, jotka Aarnio todistettavasti käytti yli tulojensa olivatkin todellisuudessa KRP:n käyttämiä ja Aarnio ei vain viitsinyt sitä kertoa, tämä on seuraava teoriasi vai?
Myös aikahuvittavaa kanssa kuten Phoenix totesi että, että joku oikeasti uskoo, että Aarnion laittomasti hankitut rahat olisivat juuri sinä päivänä loppuneet, kun hänet otettiin kiinni!