KRP:lle jo vuosia sitten lähetin Arskan kirjoittaman muun sepustuksen OX-loppuineen.
Toivottavasti joku siellä tutustuisi asiaan paremmin...

Olisin lähettänyt Arskan käsialanäytteen kontaktilleni USAsta, joka olisi voinut testauttaa sen FBIllä. Mikset koskaan toimittanut käsialanäytettä minulle?Wagner kirjoitti:Vielä Zodiac-teemasta kirje, jossa kertoo nimensä
KRP:lle jo vuosia sitten lähetin Arskan kirjoittaman muun sepustuksen OX-loppuineen.
Aiemmin vastattua:Maza kirjoitti:Olisin lähettänyt Arskan käsialanäytteen kontaktilleni USAsta, joka olisi voinut testauttaa sen FBIllä. Mikset koskaan toimittanut käsialanäytettä minulle?Wagner kirjoitti:Vielä Zodiac-teemasta kirje, jossa kertoo nimensä
Wagner kirjoitti:Aivan itse omat kontaktini järjestin todellisille tutkijoille ...Maza kirjoitti:Jälleen tuot esiin Arskan Zodiac-yhteydet. Suuresti ihmettelen sitä, että kun järjestin sinulle kontaktin Yhdysvaltoihin erääseen maineikkaaseen yksityiseen Zodiac-tutkijaan, niin sinä et halunnut käyttää tätä kontaktia. Olen jo 10 vuotta ihmetellyt, miksi arkailit? Kerro syy.![]()
Tämä aihe on kaluttu loppuun useasti jo aiemmin.
Voin vastata Wagnerin puolesta - ei liity mihinkään suurempaan kuvioon. Kolme nuorta surmattiin hetken sairaalloisen tilanteenhallinan menettämisen seurauksena. Tekijä kyllä tietää ja ehkä tekijä tietää myös sen - että useimmat tietää.garcia kirjoitti:Wahner ei oo kommentoinu sitä liittyykö Bodom johonkin suurempaan kuvioon.

"Käsitykseni mukaan"... Pidät siis Arskaa syyllisenä Zodiac-murhiin?Wagner kirjoitti:Käsitykseni mukaan mahdollinen Zodiac-yhteys on jo erittäin mittava...
Hienoa. Lähetä minulle Arskan kirjoitusnäyte, niin laitan homman liikkeelle USA:ssa.Wagner kirjoitti:En sulje pois sitä todennäköistä mahdollisuutta että Arska = Zodiac.
Molempien kirjoitusnäyte (Zodiac & Arska) on ollut KRP:llä jo vuosia,Maza kirjoitti:Hienoa. Lähetä minulle Arskan kirjoitusnäyte, niin laitan homman liikkeelle USA:ssa.Wagner kirjoitti:En sulje pois sitä todennäköistä mahdollisuutta että Arska = Zodiac.
Olet siis odottanut vuosia, että KRP etenisi asiassa. Lähetä käsialanäyte minulle, niin saat analyysin sen ja Zodiac kirjeiden käsialasta 24 tunnissa.Wagner kirjoitti: Molempien kirjoitusnäyte (Zodiac & Arska) on ollut KRP:llä jo vuosia,
Pyydä heiltä. Ehkä aktivoituvat asiassa. Poliisi tutkii. Minä ilmoitin.
Mihin tämä onnittelu liittyy?Jaguaari kirjoitti:Onnea Nils!
Käsialanäyte eli eräs kirjoitelmansa aen alaosassa olevine Zodiack-merkkeineen on Krp:llä.erniokoski kirjoitti:Onko Arska edelleen hengissä?
Onko käsialanäyte vielä Wagnerin hallussa vai alkuperäinen toimitettu krp:lle?