Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ghost hunting kirjoitti:
originalnightstalker kirjoitti:Anneli auer, kaikki tietää sen
ainakin kaikki ne jotka ajattelevat omilla aivoillaan, sokeat jeesmiehet on sitten erikseen.
No kerropa nyt sitten, mitä sinä ajattelet? Kun ei ole näkynyt sinulta kovinkaan suuria kontribuutioita tähän juttuun vielä.

Kerropa nyt, mitä Ulvilassa tapahtui, ihan omilla aivoilla ajateltuna. Jos vaikka toisetkin sitten ymmärtäisivät.

Jos se omien aivojen käyttö on sitä, että kirjoitetaan parin lauseen kommentti, että "se sen tappo", niin ei oikein vakuuta ainakaan minua. Jostain kumman syystä ne, jotka eivät tästä jutusta tiedä käytännössä yhtään mitään, pitävät sitä kovin yksinkertaisena ja helppona.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

Tätä mieltä itsekin olen aina ollut, ja varmaan moni muukin. Tämä keissi on kaiken kaikkiaan todella vastenmielinen tapaus, ja tämä palsta on täyttynyt annelin peesaajista, mikä on ihan omituista.
Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

mankeli kirjoitti:
Tätä mieltä itsekin olen aina ollut, ja varmaan moni muukin. Tämä keissi on kaiken kaikkiaan todella vastenmielinen tapaus, ja tämä palsta on täyttynyt annelin peesaajista, mikä on ihan omituista.
Anneli Auer on todettu syyttömäksi miehensä murhaan ja hänelle on maksettu korvauksia vankeusajaltaan, koska hän kärsi syyttömänä vankilassa hänelle annettua tuomiota. Nyt on jo korkea aika lopettaa syyttömän ihmisen syylliseksi kirjoittaminen, koska se on ymmärtääkseni törkeää kunnianloukkausta. Syyttäjän tulisi käsittääkseni oma-aloitteisesti puuttua Anneli Aueriin kohdistuvaan vihapuheeseen, koska se tapahtuu julkista keskustelupalstaa hyväksi käyttäen.

Toivon, että onnettomuustutkintakeskus ottaisi Anneli Auerin ja hänen lastensa tapauksen tutkittavakseen, jotta voitaisiin saada selvyys, miltä osin viranomaistoiminta on Auerin tapauksessa ollut asiallista ja miltä osin asioita voidaan jatkossa tehdä paremmin. Kuinka moni meistä on valmis vaihtamaan osia Auerin kanssa (puoliso murhataan, lapset huostaanotetaan, elinkeinotoiminta tuhotaan, julkiseen haukkumiseen ja mustamaalaamiseen ei puututa jne.)?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kuolemannaakka

mankeli kirjoitti:
Lupaatko lukea piakkoin aiheesta julkaistavan kolmesataasivuisen kirjan, jossa asiat selitetään? Sen jälkeen ymmärrät. On nimittäin ilmainen kirja.
Siinä kerrotaan myös, miksi sinä ja moni muukin pitää Aueria syyllisenä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Mikäs hupsutinkirja se sellainen on, jokin raamattuun verrattava vai? Vaiko pitääkö verrata johonkin jeesustelevaan blogistiin? :mrgreen:
Pitäisikö minun mennä paikan päälle, vähän nuuskimaan asioita? Vaikka jäännös energioita, varmasti jäi kun sillä tavalla lähti, sitten on toinenkin osoite mistä voipi löytyy..
Kuolemannaakka

Ghost hunting kirjoitti:Mikäs hupsutinkirja se sellainen on, jokin raamattuun verrattava vai? Vaiko pitääkö verrata johonkin jeesustelevaan blogistiin? :mrgreen:
Pitäisikö minun mennä paikan päälle, vähän nuuskimaan asioita? Vaikka jäännös energioita, varmasti jäi kun sillä tavalla lähti, sitten on toinenkin osoite mistä voipi löytyy..
Kyllä se voi olla hyvä paikanpäälläkin käydä, tosin vähän myöhässä jo olet ehkä. Aikaa pitää käyttää ja vaivaa pitää nähdä, että asioita ymmärtää.

Se on jännä kirja, usko pois ;)
www.shorturl.at/agoNS

mankeli
Hetty Wainthropp

Kuolemannaakka kirjoitti:
mankeli kirjoitti:
Lupaatko lukea piakkoin aiheesta julkaistavan kolmesataasivuisen kirjan, jossa asiat selitetään? Sen jälkeen ymmärrät. On nimittäin ilmainen kirja.
Oliko tämä minulle heitetty kysymys? Jos oli, vastaan näin, minusta tämä juttu on mennyt juuri monimutkaisemmaksi kaiken tämän selittelyn ja jälkipuinnin myötä. Minun mielipiteeni on, että alunperin tämä on ollut perheriita joka on kärjistynyt tapoksi. Mikä tarkoitus 300 sivuisella kirjalla on? Onko sen tarkoitus sotkea asioita lisää? Mutta joo en ole kiinnostunut kirjasta, tämä aihe on kaluttu loppuun, siitä jäi vastenmielinen fiilis. Koko juttu tuntui vastenmieliseltä ja kaikki se vastenmielisyys on henkilöitynyt Anneli Aueriin.
Pieni liekki

mankeli kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Lupaatko lukea piakkoin aiheesta julkaistavan kolmesataasivuisen kirjan, jossa asiat selitetään? Sen jälkeen ymmärrät. On nimittäin ilmainen kirja.
Oliko tämä minulle heitetty kysymys? Jos oli, vastaan näin, minusta tämä juttu on mennyt juuri monimutkaisemmaksi kaiken tämän selittelyn ja jälkipuinnin myötä. Minun mielipiteeni on, että alunperin tämä on ollut perheriita joka on kärjistynyt tapoksi. Mikä tarkoitus 300 sivuisella kirjalla on? Onko sen tarkoitus sotkea asioita lisää? Mutta joo en ole kiinnostunut kirjasta, tämä aihe on kaluttu loppuun, siitä jäi vastenmielinen fiilis. Koko juttu tuntui vastenmieliseltä ja kaikki se vastenmielisyys on henkilöitynyt Anneli Aueriin.
Olen iloinen kuullessani, että viime aikojen helteistä huolimatta Naakan kokoama kirja on valmistumassa ja että sen julkaisuajankohta on lähellä.

Luulen, että mankeli on esimerkki tavallisesta suomalaisesta ihmisestä, joka on elänyt Anneli Auerin ja hänen lastensa tapausta täysin lehtitietojen varassa ja on siitä johtuen ymmärrettävästi siinä uskossa, että Ulvilan murhan alkututkinta olisi tehty hutiloiden ja että perheriita olisi aikanaan kärjistynyt aviomiehen hengen riistämiseen.

Tosiasia on, että alkututkinta Ulvilan murhatapauksessa tehtiin normaalilla tavalla useamman poliisitutkijan toimesta. Murhaajan jäljillekin päästiin lähes verekseltään, mutta jostain syystä hän onnistui luovimaan itsensä irti murhaepäilyistä. Onneksi hän ei sentään siinä alkututkintarytäkässä vienyt henkeä silloiselta avopuolisoltaan.

Anneli Auerin ja hänen miehensä välillä ei murhayönä ollut mitään riitaa. Taloon tunkeutui ulkopuolinen tappaja, minkä jokainen voi halutessaan kuulla murhayöltä peräisin olevalta häketallenteelta. Anneli Auerin ystävät, taustajoukot ja oikeudenmukaisuudesta huolissaan olevat muut henkilöt ovat tehneet vuosikausia töitä, että Suomen valtio tunnustaa Auerin perheelle vuosien varrella tehdyt vääryydet ja pyytää anteeksi sitä, että syyttömille ihmisille on asiaan liittyen annettu vääriä tuomioita ja että Ulvilan murha on edelleen selvittämättä.

Kiitän niitä poliisitaustaisia henkilöitä, jotka tekevät mahdollisesti töitä sen eteen, että Anneli Auerin ja hänen perheensä osalta tämä ikävä tapaus saataisiin pois päiväjärjestyksestä ja väärät seksuaalirikostuomiot purettua. Töitä tehdään joka tapauksessa monella suunnalla, kunnes asiat on saatu riittävän hyvälle tolalle. Asiaa tietysti helpottaisi, jos Ulvilan oikea murhaaja kävisi tunnustamassa tekonsa poliisille. Hän on aiheuttanut hirvittävät määrät kärsimystä Auerille ja hänen lapsilleen. Itse en usko, että murhaajan omatunto jättää häntä rauhaan, ennen kuin hän tekonsa tunnustaa. En usko, että murhaajan mahdollinen tunnustus olisi edes yllätys hänen omalle lähipiirilleen. Valheiden kahleet vaan murtuisivat.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Näytteet tunaroitiin jo ensimmäisten poliisien toimesta, ei sitä ole kiistäminen ja siitä surkeasta työstä on maininta mustaa valkoisella, koirapoliisiakin kehoitettiin menemään kauemmas, kun itse olivat pihalla steppaileet ylimääräisiä jälkiä, ei siis mitään rajaa. Olihan se loistava suoritus kertakaikkiaan :mrgreen:
Se tunaroitiin koska joillakin oli asennevamma. Voidaan puhua leipääntymisestäkin. Siitäkin on ihan selvää mainintaa.
Pieni liekki

Ghost hunting kirjoitti:Näytteet tunaroitiin jo ensimmäisten poliisien toimesta, ei sitä ole kiistäminen ja siitä surkeasta työstä on maininta mustaa valkoisella, koirapoliisiakin kehoitettiin menemään kauemmas, kun itse olivat pihalla steppaileet ylimääräisiä jälkiä, ei siis mitään rajaa. Olihan se loistava suoritus kertakaikkiaan :mrgreen:
Se tunaroitiin koska joillakin oli asennevamma. Voidaan puhua leipääntymisestäkin. Siitäkin on ihan selvää mainintaa.
Kun nyt näyt muistavan sen verran tarkoin alkututkinnan tekemisiä Tähtisentiellä 1.12.2006, niin kerrohan seurasiko Auerin pääepäillylle mitään rangaistusta siitä, että hän heilui avopuolisonsa perässä fileerausveitsen kanssa Juolukkatiellä 2.12.2006 viillellen siinä sivussa oman kertomansa mukaan itseään. Poliisi takavarikoi haltuunsa avopuolisoaan kohtaan uhkaavasti käyttäytyneeltä mieheltä Fiskarsin mustakahvaisen fileerausveitsen tuolloin 2.12.2006.

Eikö ole aikamoinen yhteensattuma, että myös Jukka S. Lahden tappaja käytti Fiskarsin mustakahvaista fileerausveistä murhapaikalla ja että tämän Auerin pääepäillyn auton takakontista löytyi verijälkiä? Onko sinusta ok, että puolisoaan fileerausveitsellä uhkailleelle miehelle palautettiin veitsi takaisin jo reilun viikon päästä takavarikosta (10.12.2006)?
Kuolemannaakka

Ghost hunting kirjoitti:Näytteet tunaroitiin jo ensimmäisten poliisien toimesta, ei sitä ole kiistäminen ja siitä surkeasta työstä on maininta mustaa valkoisella, koirapoliisiakin kehoitettiin menemään kauemmas, kun itse olivat pihalla steppaileet ylimääräisiä jälkiä, ei siis mitään rajaa. Olihan se loistava suoritus kertakaikkiaan :mrgreen:
Mitä näytteitä siellä mielestäsi tunaroitiin?

Koirapoliisi tuli paikalle 1½ tuntia ensipartion jälkeen, joten on toki luonnollista, että sitä ennen olivat muut poliisit takapihalla käyneet. Koiralla kierrettiin tontin reunat, lukuunottamatta etureunaa (toisen sivun kulkemisesta ei etpk:ssa ole mainintaa myöskään), eli Tähtisentien rajaamaa reunaa, koska siinäkin toki oli poliisiautoa ja ambulanssia kulkenut ja pihalla seisoi parhaillaankin. Koira ei pysty sellaisessa vainuamaan mitään. Tarkoitus oli hahmotella, mihin suuntaan surmaaja oli poistunut. Ei ollut tarkoitus häntä kotiin saakka jäljittää sentään.
Koira sai vainun naapuritalon tontin vieressä olevalta nurmikaistaleelta, joka ei ole polku. Joku oli kulkenut siitä Tähtisentielle samana yönä. Kukaan ei ole ilmoittautunut. Koira ei pysty seuraamaan asvaltilla, joten jälki loppui tielle.

Toivoisin, ettei mankelin tavoin etukäteen sanottaisi, että en lue, vaan luettaisiin ihan ajatuksella, vaikka onkin pitkä juttu. Yritän käsitellä kaikki ne asiat, jotka ovat hämmennystä aiheuttaneet ja korjata niitä väärinkäsityksiä, joita asioista on liikkunut. Yritän selvittää, miksi Auer vapautettiin surmaepäilyistä hovioikeudessa. Yritän todistaa asiat tekstein ja kuvin. Olen tehnyt tätä "teosta" melkein tasan vuoden ja nähnyt erittäin paljon vaivaa sen kanssa.

Uskon, että se on paras minfossa koskaan julkaistu kirja=)) Ehkä myös ainoa.
www.shorturl.at/agoNS

mankeli
Hetty Wainthropp

Toivoisin, ettei mankelin tavoin etukäteen sanottaisi, että en lue, vaan luettaisiin ihan ajatuksella, vaikka onkin pitkä juttu. Yritän käsitellä kaikki ne asiat, jotka ovat hämmennystä aiheuttaneet ja korjata niitä väärinkäsityksiä, joita asioista on liikkunut. Yritän selvittää, miksi Auer vapautettiin surmaepäilyistä hovioikeudessa. Yritän todistaa asiat tekstein ja kuvin. Olen tehnyt tätä "teosta" melkein tasan vuoden ja nähnyt erittäin paljon vaivaa sen kanssa.

En mitenkään halua väheksyä tekemääsi työtä kirjan parissa, itse asiassa arvostan kaikkia kirjailijoita, tämän kirjan aihe ei vaan ehkä kiinnosta minua. Joten jos minulta kysytään olenko kiinnostunut lukemaan kirjan niin en välttämättä. Tähän mennessä ei tietääkseni ole murhassa ollut ketään muuta oikeasti epäiltyä kuin Anneli Auer, enkä pidä häntä uhrina. Toivon myös että en näkisi häntä julkisuudessa enää lainkaan. Ellei sitten löydy jotain uutta näyttöä häntä vastaan.
Kuolemannaakka

mankeli kirjoitti:

En mitenkään halua väheksyä tekemääsi työtä kirjan parissa, itse asiassa arvostan kaikkia kirjailijoita, tämän kirjan aihe ei vaan ehkä kiinnosta minua. Joten jos minulta kysytään olenko kiinnostunut lukemaan kirjan niin en välttämättä. Tähän mennessä ei tietääkseni ole murhassa ollut ketään muuta oikeasti epäiltyä kuin Anneli Auer, enkä pidä häntä uhrina. Toivon myös että en näkisi häntä julkisuudessa enää lainkaan. Ellei sitten löydy jotain uutta näyttöä häntä vastaan.
Itse asiassa Ulvilan surmasta on ollut pidätettynä tai kiinni otettuna kymmenkunta henkilöä.

Tässä kirjassa sinun ei tarvitse nähdä Anneli Aueria, eikä hän tiedä, että tämmöistä kirjaa edes on kirjoitettu. En ole ollut häneen koskaan missään yhteyksissä.

Kirjassa on PALJON asioita ja kuvia, joita et ole koskaan missään nähnyt tai lukenut. Se voi olla jopa vapauttava kokemus. Kaikki, mikä vähentää vihaa ja ahdistusta on hyväksi. Omien ennakkokäsitysten ja maailmankuvan muuttaminen on vaikeaa ja kivuliasta, mutta ihmisenä kehittymiseen ei ole muuta tietä. Joskus on pakko haukata hyvän ja pahan tiedon puusta.
www.shorturl.at/agoNS

Ghost hunting
Sherlock Holmes

Mielenkiintoista, jokos me nähdään ne kaikki jemmatut kuvatkin(laittomia kuvia, patologiset kuvat) ja saadaan avata juttu uudestaan, onkos tämä se näytelmän kuuluisa finaali ja onko siinä henkilöiden nimiä syytävällä sävyllä? Niin me saadaan sitten tehdä asiasta jatkotoimenpiteitä. :mrgreen: :mrgreen:
Pieni liekki

Ghost hunting kirjoitti:Mielenkiintoista, jokos me nähdään ne kaikki jemmatut kuvatkin(laittomia kuvia, patologiset kuvat) ja saadaan avata juttu uudestaan, onkos tämä se näytelmän kuuluisa finaali ja onko siinä henkilöiden nimiä syytävällä sävyllä? Niin me saadaan sitten tehdä asiasta jatkotoimenpiteitä. :mrgreen: :mrgreen:
Ymmärtänet varmaan, että erilaiset jatkotoimenpiteet ovat vireillä ja käsittelyssä tähän asiakokonaisuuteen liittyen niin kauan, kunnes voidaan katsoa, että tietyt keskeneräiset asiat on suoritettu asiallisesti ja hyväksyttävällä tavalla tietylle tasolle saakka.

Auerin perheen osalta ei tässä ole mikään näytelmä menossa, vaan asioiden kuntoon hoitaminen ja rikkoutuneiden ihmissuhteiden paikkaaminen. Niitä ei kuitenkaan täällä netissä tehdä.
Vastaa Viestiin