Kyseessä lienee tämä tapaus:
Kaksi nuorta kuoli riidan päätteeksi Vantaalla
Nuori mies puukotti tyttöystävänsä ja itsensä kuoliaaksi Vantaalla lauantaina iltapäivällä. Silminnäkijöiden mukaan pariskunta oli riidellyt ulkosalla. Riidan päätteeksi mies oli ottanut puukon esiin ja surmannut ensin naisen ja sitten itsensä.
Surma tapahtui Hämeenlinnantien ali kulkevan tunnelin läheisyydessä Martinlaakson ja Vantaanlaakson välillä. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta kello 15:n maissa.
Kuolleet nuoret olivat vantaalaisia ja poliisin mukaan iältään parikymmenvuotiaita.
HS arkisto 13.5.1990
Inttikundi tappoi exänsä ja itsensä Martinlaaksossa (80-90)
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
- Katajaankapsahtaja
- Alibin satunnaislukija
Re: Inttikundi tappoi exänsä ja itsensä Martinlaaksossa (80-
Eipä ole tullut ajateltua tätä asiaa enää vuosiin.
M oli mun lastenlikka kun olin ihan pieni.
Mentiin siitä sillan alta ohi bussilla juuri silloin kun ruumiita oltiin nostamassa autoon ja ihmeteltiin että mitähän on tapahtunut. Siitä kun päästiin kotiin niin M:n sisko tuli hysteerisenä meille kertomaan asiasta, oltiin käytännössä naapureita.
Itse muistelisin että tekotavasta oli puhetta kaulan viiltämisestä tai melkein katkaisusta, mutta se on voinut olla sitä normaalia liioittelua mitä syntyy kun hirvitellään asioilla.
Eksällä oli ollut jotain tavaroita ja soittanut kotipuhelimeen että M saa ne kun hakee sieltä tapaamispaikalta.
Koira oli tosiaan palannut yksin verisenä kotiin pitkän ajan kuluttua, oliko jopa niin että sekosi tämän jälkeen ja jouduttiin lopulta lopettamaan. Ihana mustanharmaa koira oli. Vai tekeekö muisti vaan täysin tepposet.
En enää edes pysty sanomaan vuotta milloin on tapahtunut, enkä muista esim. M ulkonäköä oikeastaan ollenkaan.
Tosi mukava oli koko perhe ja kovin muuttui heidän elämä.
M oli mun lastenlikka kun olin ihan pieni.
Mentiin siitä sillan alta ohi bussilla juuri silloin kun ruumiita oltiin nostamassa autoon ja ihmeteltiin että mitähän on tapahtunut. Siitä kun päästiin kotiin niin M:n sisko tuli hysteerisenä meille kertomaan asiasta, oltiin käytännössä naapureita.
Itse muistelisin että tekotavasta oli puhetta kaulan viiltämisestä tai melkein katkaisusta, mutta se on voinut olla sitä normaalia liioittelua mitä syntyy kun hirvitellään asioilla.
Eksällä oli ollut jotain tavaroita ja soittanut kotipuhelimeen että M saa ne kun hakee sieltä tapaamispaikalta.
Koira oli tosiaan palannut yksin verisenä kotiin pitkän ajan kuluttua, oliko jopa niin että sekosi tämän jälkeen ja jouduttiin lopulta lopettamaan. Ihana mustanharmaa koira oli. Vai tekeekö muisti vaan täysin tepposet.
En enää edes pysty sanomaan vuotta milloin on tapahtunut, enkä muista esim. M ulkonäköä oikeastaan ollenkaan.
Tosi mukava oli koko perhe ja kovin muuttui heidän elämä.
"I just wanted to see how it felt to shoot Grandma."