Spekulointia kadonneista tavaroista

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Anteeksi Hessu, voisitko täsmentää, kerrot

" Hänen mielestään jalkapalloilija, joka pukkaa päällään esimerkiksi vastapalloon, saa aina aivotärähdyksen, nyrkkeilijöistä puhumattakaan"

---- Kummeksuttaa että onko nyrkkeilijöillä heikompi pää kuin potkupallisteilla, kun eivät kestä vastapalloon pukata?
Ei uskoisi, oliko se asiantuntijasikin jurrissa, kun Awautui sinulle tuolla tavoin :shock: ?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Helpottaako papillon sinua, jos lisään tuohon nyrkkeilijä kohtaan, että hänkin saa "vastapalloon", niin silloin tulee aivotäräys.

Et taida olla mikään urheilun ystävä, kun et tunne usein käytettyjen termien nimiä, vai mistä johtuu moinen pilkun viilaus.

Vai pelottavatkohan sittenkin nuo faktat?
nightowl
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja nightowl »

Hessu52 kirjoitti: <snip>
Näin ei käynyt, eikä Gusselle tarvinnut sairaalassa edes lisää verta antaa, mikä on myöskin merkki siitä, ettei hän ollut niin vakavasti vammautunut, mitä luultiin.

<snip>
Mistä sinä Hessu tuon tiedät?
Poliisikin unohti pyytää saamatta jääneet hoitotiedot v. 1960!
Tiedämmehän, että kansalaisten sairaalassaoloon liittyvät tiedot ovat top secret muille kuin omaisille.

Samaa on tehnyt mieli kysyä Awalta eräiden hänen esittämiensä väitteiden jälkeen, mutta kun en ole kysynyt, turha puhua.

¤¤¤¤¤¤¤
Hessu52
Watson itse

Eiköhän tuonkin puolustus olisi tuonut muiden vakavien vammojen lisäksi vielä listaan.

Sairaalakuvissa Gussella ei ole edes "tippaa" sänkynsäpäädyssä roikkumassa, jota jo kyllä tuohonkin aikaan varsinkin vaikeavammaisille potilaille laitettiin.
RockOla69
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

Urho kirjoitti:Viinapullo, kassi ja nahkatakki motskariin kahden metrin päähän murhapaikasta, uskokoon ken haluaa. Ai, niin unohdin, että viinapullo hajotettiin järveen niin, ettei sirpaleitakaan löytynyt. :wink:

Hienoa, että ngläisten piiristäkin löytyy eriäviä kantoja. Yksien mielestä Nisse prätkäili kotiinsa, yksi sanoo Nissen kävelleen Kivilahden ohi piilotusreissullaan ja yksi epäilee, että pelkkä telttapaikalla piilottaminen riitti. Oikeudessa Lampela koitti ajanhampaan vaikutusta ja arveli, ettei tavaroita ollutkaan. Hän sai tästä neronleimauksestaa oiekin kehujakin lehdessä.
Tervehdys! Bodomsivuistoilla esiinnyin nimimerkillä "AnalyticMind"

Noh, jokainen vähänkin moottoripyöräillyt tietää, että prätkään ei sovi nahkatakkeja, laukkuja sun muita. Korkeintaan "kikkapihdit" voisi sopia pyörän työkalulaatikkoon (joka muuten 60-luvun pyörissä on suht pieni!). Järveen upottaminen on kutakunikin poissa laskuista; kassi jäisi takuuvarmasti kellumaan järven pinnalle, puhumattakaan mutapohjaan vajoamisesta. Maahan kaivaminen taas tuntuu todella järjettömältä ajatukselta: A) Juurakkoinen maa B) puuttuvat kaivuuvälineet etc.

Nissen "puuhunkiipeilyhommat" voi kaikessa älyttömyydessään unohtaa; tämä kaikki vaatisi täydellistä käsikirjoitusta ja suunnittelua/kylmähermoisuutta- ts. ei onnistu!
Hessu52
Watson itse

Sinähän sitten tiedätkin kaiken motukoista.

Missäs niitä sadekamppeita pidetään, sillä ei ne ihan vähää tilaa vie nekään?

Jotkut H-D- äijät ajelevat liivit lepattaen kelissä kuin kelissä, joten tämä tällä kertaa tästä, eli orava on ammuttu puusta.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Helpottaako papillon sinua, jos lisään tuohon nyrkkeilijä kohtaan, että hänkin saa "vastapalloon", niin silloin tulee aivotäräys.

Et taida olla mikään urheilun ystävä, kun et tunne usein käytettyjen termien nimiä, vai mistä johtuu moinen pilkun viilaus.

Vai pelottavatkohan sittenkin nuo faktat?
---- Taidan olla urheilun ystävä, ei siinä mitään.
Lisääpäs tosiaan tuo jatke kuten kerroit, onnistuuko itseltäsi ilman oikolukijaa vai tuleeko siitäkin sitten sinulle aivotärähdys.
Kuka se oikolukija muuten on...onko hän Awarakatseinen Islannin Awantouintitoveri vai ihan koneellako oiot? :lol:
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Sinähän sitten tiedätkin kaiken motukoista.

Missäs niitä sadekamppeita pidetään, sillä ei ne ihan vähää tilaa vie nekään?

Jotkut H-D- äijät ajelevat liivit lepattaen kelissä kuin kelissä, joten tämä tällä kertaa tästä, eli orava on ammuttu puusta.

---- On se hyvä Hessu että pääsit sieltä Islannista kotio noinkin hyvävoimaisena, tahaton komiikka täältä on puuttunutkin viikon ajan.

Mahdoitko nuorempana, kuten kerroit " raikulivuosinasi " olla semmoinen kotikylän HD äijä, ajelitko liivit ( hui :lol: ) lepattaen 30 asteen pakkasessa Jawallasi ilma pipoa saaati kypärää. Mikä kilahti umpijäähän?
No huumorin kautta, muista verenpaine.
RockOla69
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

teemu kirjoitti:Erilaisista kätköpaikoista on keskusteltu, ja mm. ehdotettu kiven alle piilottamista. Pekka Turusen teoksen "Salaisen sodan asiamies", mukaan kivien alusia on todella menestyksellä käytetty partioiden tarvitsemien tavaroiden kätköpaikkoina vihollisaluella, jonkin kerran. Jos kätkö olisi valmiina olemassa, niin se voisi tulla kysymykseen tavaroiden loppusijoituspaikkana, muttei sellaista hetkessä tee. Jos asialla olisi ollut tehtävänsä osaavia lavastajia, niin kiven aluskuoppa voisi olla mahdollinen paikka, muttei kenen tahansa hätääntyneen tekijän jäljiltä.
Samaa mieltä! Kyseessä tei ole sissi tai desantti, vaan Nils gustafsson niminen 18-vuotias armeijaa käymätön nuorukainen- unohdetaan siis kivenaluskätköt!;)
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti: ...................
Muutenkin, kun siellä oli pakko ajella autoa, niin en voinut kännejä ottaa.
............
Taisi olla oma auto lentokoneessa mukana. Sinnehän on pitänyt mennä lentokoneella. No jaa, tietysti laivalla on myös mahdollista, mutta tuskin omalla autolla. Onhan siellä takseja joilla ajella, niin ei tarvitse itse ajaa. Olen itsekin käynyt kerran Islannissa. Minä menin kyllä laivalla. Käytiin kyllä Reykjavikissakin ja katsoin siellä mm. elokuvateatterissa "Oklahoma-nimisen" musikaalin. Se jäi mieleen.
Miten lienee se autolla ajelu ollut oikein pakollista siellä Reykjavikissa? 8)
Sitä hieman ihmettelen!
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Sariola kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti: ...................
Muutenkin, kun siellä oli pakko ajella autoa, niin en voinut kännejä ottaa.
............
Taisi olla oma auto lentokoneessa mukana. Sinnehän on pitänyt mennä lentokoneella. No jaa, tietysti laivalla on myös mahdollista, mutta tuskin omalla autolla. Onhan siellä takseja joilla ajella, niin ei tarvitse itse ajaa. Olen itsekin käynyt kerran Islannissa. Minä menin kyllä laivalla. Käytiin kyllä Reykjavikissakin ja katsoin siellä mm. elokuvateatterissa "Oklahoma-nimisen" musikaalin. Se jäi mieleen.
Miten lienee se autolla ajelu ollut oikein pakollista siellä Reykjavikissa? 8)
Sitä hieman ihmettelen!
Asia ei mulle kuulu, mutta olettaisin sisarusten asuneen jossain keskustan ulkopuolella (ehkä säästösyistä, sillä Reykjavik on sikakallis paikka) ja vuokranneen auton lentokentältä. Jotta sitten olisi päässyt keskustaan, niin autoa siihen sitten tarvittiin. Ja toinen ajoi mennessä ja toinen kotiintullessa...
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Ei mikään ihme enää, että Sariola kirjoittelee, mitä kirjoittelee, kun ihmettelee, että Islannissa on oikein autoja.

Kyllä tuossa matkassani nyt sitten on pähkäilemistä, mutta siitä olen kertonut jo kaiken Bodomia sivuavan, joten antaa nyt matkustamisieni olla.

Saattehan tekin käydä missä vaan vaikka kuussa, ei se minua kiinnosta.

Kuussakin voi muuten ajella autolla, jos sattuu oikealle paikalle, huoltsikoita onkin sitten harvakseen.

Mitä Islannin kalleuteen tulee, niin sekin on suhteellista, jos on tottunut rahaa käyttämään, kuten sisareni.
Viimeksi muokannut Hessu52, To Helmi 21, 2008 10:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Ei mikään ihme enää, että Sariola kirjoittelee, mitä kirjoittelee, kun ihmettelee, etteä Ilannissa on oikein autoja. .....
On Islannissa autoja. Mutta ei niitä suinkaan ole pakko jokaisen ajaa! Ja se Brillen hematoomakin on sama kuin mustasilmä! Ja Suomen armeijassa käytettiin vielä 1960-luvulla "Pitkä-Betsy" kivääreitä palveluaseina! Niissä oli piippuun stanssattu vuosiluku 1872. Vanhassa on vara parempi. :x

Awa ja Hessu52: "Brillen hematooma on aivan sama kuin tavallinen mustasilmä!". Siinä pelkistettynä mielipide. :x
Hessu52
Watson itse

Oletkin Sariola oikein vitsin vääntäjä, kun tosiasioista väännät vitsejä.

Johan olen kirjoittanut, että -60-70 luvun aseistus varmaan selviää, jos soitat Uud Jp:n aseteknikolle, sillä luulisin hänen tietävän sen ajan aseet, ei tästä niin pitkää aikaa ole, joten otapa asioista selvä, ennen kuin alat tehdä itsestäsi vielä naurettavampaa, kuin mitä minä olen teidän mielestänne.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Lainaus: "Kuussakin voi muuten ajella autolla, jos sattuu oikealle paikalle, huoltsikoita onkin sitten harvakseen.

Mitä Islannin kalleuteen tulee, niin sekin on suhteellista, jos on tottunut rahaa käyttämään, kuten sisareni.
..joten otapa asioista selvä, ennen kuin alat tehdä itsestäsi vielä naurettavampaa, kuin mitä minä olen teidän mielestänne"

Vielä naurettavampaa ?

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin