Meidän kuvat/avattaret :)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Aariel kirjoitti:^Niin se Nemi? Mä en osaa pienentää tänne laitettavaa kuvaa :oops:

*muoks* Tai siis osaan pienentää kuvaa kyllä wordissa/paintissa/jossain, mutta miten sen sitten tänne lykkään?
Paintista tallennat sen koneelle ja lataat jollekin serverille (kuten Photobucketiin), jonka jälkeen siirrät kuvan osoitteen normaaliin tapaan avatar-osioon.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tätä tulikin jo ikävä... 8)
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Muistissa on EuroJR:n sekä Joeyn, en tiedä miksi.. Ehkä liittyneen sitten myös viesteihin mitä ovat kirjoittaneet.
Kieltämättä on myös VoDKan avattaret aina jäänyt mieleen :wink:
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

VoDKa kirjoitti:
Aariel kirjoitti:^Niin se Nemi? Mä en osaa pienentää tänne laitettavaa kuvaa :oops:

*muoks* Tai siis osaan pienentää kuvaa kyllä wordissa/paintissa/jossain, mutta miten sen sitten tänne lykkään?
Paintista tallennat sen koneelle ja lataat jollekin serverille (kuten Photobucketiin), jonka jälkeen siirrät kuvan osoitteen normaaliin tapaan avatar-osioon.
En osaa :cry: Eikö kukaan tekis sitä miun puolesta? :lol:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Aariel kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:

En osaa :cry: Eikö kukaan tekis sitä miun puolesta? :lol:
...ok. Laita sen kuvan osoite yksärinä tulemaan, niin pienennän sen ja laitan omalle serverilleni, niin saat sen sieltä käyttöösi.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Aariel
Vic Mackey

Oi ihanaa kaunis kiitos :) <3
Aariel
Vic Mackey

Marja Turjukka: Kohta tulee se, minkä näit vilaukselta :) Vodka jeesaa toopea :lol:
Kylli: Mitä meinaat? Eikö mua enää tunneta? Sorsitte ja haukutte mua ja sitä rataa.. :roll: :lol:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Aariel! Olet ensimmäinen palstalainen joka aikoinaan huomioi jonkun kommenttini, ja siitä syystä sulla on aina erityinen paikka mielessäni. Tarkoitin kotiin tulemisella sitä sun viimeaikaista avataria, se on palstan parhaimmistoa. Tahtoo sen takaisin :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Aariel
Vic Mackey

Minäkin muistan sut, Kylli. Olit kans täällä ekojen joukossa. Käviskö tämä avatar nytten? Vähän pilkettä silmäkulmassa ja sitä rataa :wink:
Kylli
Perry Mason

No olkoon :wink: . Mutta muista että kyllimäisestikin saattaa käydä: tässä sitä taas ollaan alkuperäisessä avatarissa. ja se tuntuu erittäin mukavalta!

Moni muistaa varmaan Kyllin avatarin nr. 2? Nyt on palstalle rekisteröitynyt ko. kuvassa esiintyvän mamman niminen käyttäjä.... Jäämme jännityksellä odottamaan minkälaisen avatarin ottaa käyttöönsä :shock:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Aariel
Vic Mackey

No hyvä, että passaa :)
Vaihdetaan taas takas vanhaan tai parempaan, kun tuntuu.
Mä en saa päähän sun 2.avatarta. :oops: Mikä se oli?
Kelasin, että ikävää, jos joku ottais saman avattaren joka on ollut jo jollain käytössä, tunnistan nimmittäin monet pelkän kuvan perusteella. Menis hermoparat..
Kylli
Perry Mason

^Olin aika pitkään Miss Marple :wink:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Muistetaan ja pidin siitä(kin).
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Aariel
Vic Mackey

Repesin Maddan avalle :lol: Huippu!
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmh, itse tein itselleni uuden sigun, mtuta avatar on edelleen Groundkeeper's Willy.

En ole kovinkaan kokenut photoshopin käyttäjä, ja oikeastaan olen aika huono käyttämään sitä, joten en saanut mitään mahtavan hienoa tekstiä.
What you do... Makes you who you are.
Vastaa Viestiin