annaanna kirjoitti:Rapajuoppo!
Puliukkojahan nuo ovat. Vodkapalkalla vääntävät raukat.
annaanna kirjoitti:Rapajuoppo!
Suomen kieli se on joillekkin niin vaikea, että ihan naurattaa.Jokienvalloittaja kirjoitti: Ja huomaa, että tätä teatteria pyörittävät tietyt toimittajat, etenkin IS, IL ja HS platformeilla. Koko show sotilaallisesta invaasiosta on täysin heidän kynästään peräisin, ja on mielenkiintoista katsoa miten se 99%, eli "medialukutaitoiset" Suomalaiset syö syötin niin että tulee vapakin perseestä ulos.
Älä nyt nauruun tapa.sikakoira kirjoitti:Miksi ei palstalta löydy vihapuheosiota jossaa voisi purkaa patoutuman niinkuin putsari sun muut,kysyn vaan.
Kysytään kaljoittelussa ja typotetaan heti perään, oh the irony..annaanna kirjoitti:Montako bisukkaa on tullut tänä iktana otettua?
Kaljoittelussa kysyminen, mitä se on suomennettuna?PoliisimestariSisu kirjoitti:Kysytään kaljoittelussa ja typotetaan heti perään, oh the irony..annaanna kirjoitti:Montako bisukkaa on tullut tänä iktana otettua?
Joillekin, ei joillekkin. Vaikeaa, ei vaikea.putsari kirjoitti:Suomen kieli se on joillekkin niin vaikea, että ihan naurattaa.Jokienvalloittaja kirjoitti: Ja huomaa, että tätä teatteria pyörittävät tietyt toimittajat, etenkin IS, IL ja HS platformeilla. Koko show sotilaallisesta invaasiosta on täysin heidän kynästään peräisin, ja on mielenkiintoista katsoa miten se 99%, eli "medialukutaitoiset" Suomalaiset syö syötin niin että tulee vapakin perseestä ulos.
Yritin kovasti googlettaa tuota "makaroonilaatikkomiestä", mutta huonolla menestyksellä.putsari kirjoitti: Oletko löytänyt jo uuden krööhm... "makaroonilaatikkomiehen"?
Jokienvalloittaja kirjoitti:Joillekin, ei joillekkin. Vaikeaa, ei vaikea.putsari kirjoitti:Suomen kieli se on joillekkin niin vaikea, että ihan naurattaa.Jokienvalloittaja kirjoitti: Ja huomaa, että tätä teatteria pyörittävät tietyt toimittajat, etenkin IS, IL ja HS platformeilla. Koko show sotilaallisesta invaasiosta on täysin heidän kynästään peräisin, ja on mielenkiintoista katsoa miten se 99%, eli "medialukutaitoiset" Suomalaiset syö syötin niin että tulee vapakin perseestä ulos.![]()
Isoa alkukirjainta voi muuten käyttää myös kohteliaisuutta osoittamassa.
http://webcgi.oulu.fi/oykk/abc/kielenhu ... ittamassa/
Olisiko pulsu aika mennä takaisin äidinkielen tunneille?
putsari kirjoitti:Kohteliaisuuttahan nämä sama(t) öyhöttäjät osoittavat(,) kun kirjoittavat kielet ja kansallisuudet aina samalla tavalla väärin. Ellei sitten siellä tee samoja virheitä sama öyhöttäjä(.)
![]()
Koulut on käyty ja opinnot on suoritettu takuulla korkeammalla tasolla(,) kuin sinulla ja sivupersoonillasi. (Sinut) tunnistaa samasta ryssäpropagandasta(,) mitä suollat palstalle useilla nimimerkeillä. Aatteen vuoksi on näemmä painettava hommia ja kovasti.![]()
Älä ulise sitten siellä montun reunalla väärin(yhdyssana)ymmärryksestä sun muusta(,) kun tulee totuuden hetki Suomessa.
Ai niin muuten; hyvä kun tunnustit olevasi ryssä ja osoittavasi kohteliaisuutta suomalaisille!![]()
![]()

Juu tiedän, että suomenkieli ei ole helpoimmasta päästä.putsari kirjoitti:Kylläpäs minä olen päässyt vajakin piippalakin alle(.)Ihanaa(.) (T)ahtoo lisää.
Vaikeudet tuntuvat jatkuvan. Ehkä kansalaisopistossa voisi käydä peruskoulun loppuun?CharlesBronson kirjoitti:Juu tiedän, että suomenkieli ei ole helpoimmasta päästä.putsari kirjoitti:Kylläpäs minä olen päässyt vajakin piippalakin alle(.)Ihanaa(.) (T)ahtoo lisää.
En missään nimessä ole pillastunut.putsari kirjoitti: Kylläpäs hän on nokk(i)insa ottanut ja pillastunut.
No ei nyt ihan mennyt nappiin.putsari kirjoitti:Kyllä minä tiesin, että sinä kunnioituksesta islamia kohtaan kirjoitit islam isolla alkukirjaimella.Siellä sinun paratiisissa on iso muslimiväestö. Ihanteesi olisi jonkinlainen islamilainen kalifaatti neuvostoliittolaisella höysteellä.
Tuo jos mikä naurattaa. Ihanaa!CharlesBronson kirjoitti: En missään nimessä ole pillastunut.