Gootit ja maahanmuuttajat tappelivat Elielinaukiolla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

^ kerro, jos on tietoa. Kiinnostaa!

EDIT: Siis katupojalle tämä.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Joo, ois kiva jos valaisis et "ketä" nämä olivat sitten. Thanks
What you do... Makes you who you are.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

En ollut ite mestoilla, mutta kuulemma aika sekalaista sakkia hevareista nuoriin luupäihin oli vilistänyt pitkin steissiä.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Onkos tuo nyt mikään ihme sinäänsä että ottivat juuri nyt yhteen, kun telkkarissa on parina päivänä näytetty jotain dokumenttia missä tummemman rodun edustaja sanoo et Suomalaiset ymmärtää vaan nyrkkiä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Ikinä ei oo tullut gootti mulle soitteleen suutansa, mutiaiset kylläkin!

Mielenkiintoinen alakulttuuri toi goottitsyde, kuulunee joidenkin kasvuun aikuiseksi. Mutta ihan rauhallista porukkaa tuntuvat yleensä olevan, vrt nää kaljukuulahemmot (liivimiehet mukaan lukien), jotka todella häiritsee aina kun saavat siihen tilaisuuden, prkle!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

jamppa kirjoitti:Onkos tuo nyt mikään ihme sinäänsä että ottivat juuri nyt yhteen, kun telkkarissa on parina päivänä näytetty jotain dokumenttia missä tummemman rodun edustaja sanoo et Suomalaiset ymmärtää vaan nyrkkiä.
:lol: Mahtava kannanotto ko. tummemman rodun edustajalta, mikä dokumentti kyseessä? :D Se pitää nähdä!

Haluan itse vielä toistaiseksi pitää tiukasti kiinni siitä, että gootit siellä ovat tapelleet. En aio luopua siitä mielikuvasta, jossa violetteihin korsetteihin sullotut, kalkkinaamaiset mimmit sähisevät somaleille.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Dokumentti kerto jostain Sudanilaisesta nuoresta ja sen elämästä Suomessa. Tuli ainakin perjantaina päivällä ja oiskos tullu lauantaina uusintana. Minäkin haluaisin tuon liilakorsetti mielikuvan pitää päässäni, mutta taidamme Joey joutua ikävä kyllä luopumaan siitä :cry:
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
joey
Angus MacGyver

Voi hitto :cry:
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Tässä on kyseinen ohjelma.
http://areena.yle.fi/toista?id=1100347
joey
Angus MacGyver

Kiitos, Zodiac, mulla ei vaan näy nuo Areenat. Puuttuu kuulemma joku halvatun plug-in :evil:
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

suurin osa niistä goottitytöistä/naisista joita itse tunnen ovat ihan liian heikkoja miettimäänkään mitään muuta kuin korsetin kiristämistä...niiden väkivalta kohdentuu ensisijaisesti ja ainoastaan omaan itseensä tai siihen kumppaniin...ja yleensä seksuaalisessa mielessä...kaikki mustiinpukeutuvat vampyrit ja vamppyrellat eivät ole gootteja....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Ns. "gootit" ovat ihan mukavaa, positiiviseen ajatteluun taipuvaista ihmisläheistä ja sosiaalista porukkaa. En usko, että gootit ovat olleet asialla.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Heh heh. Jossain HS:n keskusteluissa oli asiantuntijatietoa siitäkin että "gootit voittivat". :lol:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Suomalainen Voittaa Aina. ---Veikkaus---
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin