Succis kirjoitti:Oulun poliisin arvion mukaan partakoneenterillä on kysyntää ulkomaalaisten keskuudessa.
On niille kysyntää muuallakin. Pari kertaa on Hesarin alkon edessä joku laitapuolen kulkija pysäyttänyt ja pyytänyt että hakisin hänelle kossupullon alkosta. Maksuksi hän tarjosi partakoneenteriä. Ehkä tässä on ideana se että partakoneenteräpakettien pölliminen kaupasta on helppoa ja toisaalta on ajateltu että se on sellainen tuote mitä useimmat miehet tarvitsevat. Olisin mielelläni auttanut pullon ostamisessa, mutta kun en itse käytä partateriä. Olen ajanut sähkökoneella jo yli kakskyt vuotta!
Aika yksilöllistä muuten miten miehet partansa ajavat. Tiedän että monet pitävät höylää edelleen parhaimpana välineenä, kun ajatellaan ajon nopeutta ja ajojälkeä. Koneella ajavat taas ovat todella merkkiuskollisia, ei mielellään vaihdeta toisentyyppiseen koneeseen. Itsekin ajoin aina ennen Brauneilla, mutta pari vuotta sitten siirryin Remingtoniin
Aika hölmöltä kuulostaa että valtio jakaisi kansalaisilleen jotain avustuspaketteja, missä olisi kuukauden hygieniatuotteet. Viimeksi kun olin pitkään työttömänä kävin Tarjoustalossa. Sieltä saa ihan parilla eurolla partaveden, dödöä, suihkusaippuaa yms. Monet ihan kelvollisia vaikka eivät olekaan merkkituotteita.