Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Bronssoni lähti bannille
Reijoreipas jatkaa näsäviisasteluaan 
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Eräät nettihöyryt tarvitsisivat ammattiapua, osa on jo saanutkin.

Tötterön raivo on melkein samaa luokkaa kuin edesmenneen PR-62 joka pääsi toivottavasti hoitoon
suosittelen tötterölle ammattiavun hakemista 
- reijoreipas
- Jack Bauer
Putsari lähti bannillekhl kirjoitti:Bronssoni lähti bannilleReijoreipas jatkaa näsäviisasteluaan
Aika pahareijoreipas kirjoitti:Putsari lähti bannillekhl kirjoitti:Bronssoni lähti bannilleReijoreipas jatkaa näsäviisasteluaan
khl jatkaa näsäviisasteluaan
- reijoreipas
- Jack Bauer
khl kirjoitti:Aika pahareijoreipas kirjoitti:Putsari lähti bannillekhl kirjoitti:Bronssoni lähti bannilleReijoreipas jatkaa näsäviisasteluaan
khl jatkaa näsäviisasteluaan
Normaalijärkinenkin ymmärtää että Putsari ei pysty näinkään normaaliin kirjoitteluun kuin mää
Edit: Pelkkiä hymiöitä ei sallittu, joten siksi tämä editti.
Tötterön aloitus "seksuaalirikoksissa" https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=26520 (en kyllä tajuu miten tuo aloitus sopii tuonne)kyllä on tötterö selkeästi joutunut väärään naisseuraan ja siitä saa kaikki naiset tuta 
Sniffaaja:
Suuni meni vienoon hymyyn kommentistasi. Olen itsekin laittanut merkille suomileijonakorun, kaljupäisyyden, "asenne" t-paitojen käyttämisen, taskuveitsen kantamisen klipsillä fakkujen etutaskussa, KO jet -merkkisen saksalaisen OC-kaasusumuttimen kantamisen pilottitakin povitaskussa, Laaja kirjo erilaisia diagnooseja F -alkuisina, kämmenselkiin ja sormiin otettuja tatuointeja, Pitbull ja Rottweiler -koirien omistaminen ja paljon massiivisemman naisoletetunystävän.
Tältä Sonkajärven tappajalta puuttuu selvästi gynekomastia, joka on poikkeuksellista elämänkoululaisten keskuudessa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Ajankohtaisissa"Puukotus Tikkurilan Prismassa"hitto mitä vääntämistä tiedottamisesta on saatu taas siellä aikaan 
^Kiitos varoituksesta 
Lauma paatuneita ja karskeja rikollisia ottavat vankilassa vastaan uuden tulokkaan.
-Noh, kerrohan miksi sinä olet täällä.
-Olin Murhainfon moderaattori. Muutin omin päin otsikoita, vaikka niissä ei ollut mitään vikaa. Kävi ilmi että sellainen ei ollut edes laillista.
-Noh, kerrohan miksi sinä olet täällä.
-Olin Murhainfon moderaattori. Muutin omin päin otsikoita, vaikka niissä ei ollut mitään vikaa. Kävi ilmi että sellainen ei ollut edes laillista.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Jepulis 12vee. Vai mikä vitun lie. Makaa himassa ja odottaa että äiti pyyhkii perseen kun ei itse jaksa. Vittu että on elämästä vieraantunut. Tulis tasaselle!!!
Tupla tullut taas joltain pakolliselta hermolomalta. Kyllä on jutut taas ihan omaa luokkaansa.
- Tackleberry
- Adrian Monk
Tiinas-raukalla on taas paha olla.Tiinas kirjoitti:Sanoo työtön peräkammarinpoika. Jollainhan sitä itsetuntoa pitää kohottaa.Tackleberry kirjoitti:White trash -narkkarit ovat useimmiten juuri näitä leijona-paitaisia veteraanien kiittäjiä, jotka öyhöttävät musulmaaneista.JammuSetä kirjoitti:Millähän perusteella noista narkkareista saatiin isänmaallisia?
Tyypillistä "White Trash" porukkaa joilla päihteet ja vaikutuksen alaisena sekoilu on elämän sisältö.
Jotenkin sitä itsetuntoa pitää yrittää kohottaa, kun on onnistunut pilaamaan elämänsä, vaikka sattui syntymään tähän maahan.
Narkkareita käsittääkseni sekä tekijä että uhri
Ota iisisti, ihan hienoja ne sun leijona-paidat ja -korut on.
Hieman outoa toi sun pakkomieltees mua kohtaan tosin...
Henkirikokset osion ketju "saako homon tappaa" sai aikaan fingerporilaisen tirskahduksen...
Tekijä ilmoittautui itse poliisille:
- moro, ilmoittaisin rikoksesta
- vai niin, kertokaahan lisää, ensin teidän nimenne
- Markus Tapani Virtanen
- jaahas, ja entä teidän nimenne?
Voi Markus millaisen nimen oletkaan saanut

Tekijä ilmoittautui itse poliisille:
- moro, ilmoittaisin rikoksesta
- vai niin, kertokaahan lisää, ensin teidän nimenne
- Markus Tapani Virtanen
- jaahas, ja entä teidän nimenne?
Voi Markus millaisen nimen oletkaan saanut