Muuta keskustelua
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Katsa
Selvennyksenä nyt muillekin, että olen tosiaan aina luullut, että maija turjukalla on jo avattaressa näkyvä koukero tatuoituna kehoonsa. Olin ajatellut ehkä alaselkää ja yritin aina Siwan jonossa kurkistella muijien paidan alle.
Mutta kun se mokoma ei sitä nyt ollutkaan vielä tatuoinut itseensä, niin ehkä sen pitäisi. Pohje voisi tosiaan olla hyvä.
Mutta kun se mokoma ei sitä nyt ollutkaan vielä tatuoinut itseensä, niin ehkä sen pitäisi. Pohje voisi tosiaan olla hyvä.
Mä varmaan lintsaan kaikki urheilujutskat tänään... Ei malta odottaa että kehtaa lähteä töistä ja pompata sohvalle viltin alle kehräämään suklaalevyn kanssa
Maanantai on aina tällänen. En aio edes katsoa postilaatikkoon ettei laskut masenna
Puol kaheksasta lähtien saa olla telkkarin ääressä tänään...
Ei just työt kiinnosta
Tärkeempää on raportoida tänne kaikkea oleellista 
Ei just työt kiinnosta
Nerot hallitsevat kaaoksen
Ehdottaisin tuolle paikaksi yläselkää..silleen että alkas hartioitten välistä ja menis siitä selkärankaa pitkin alan..se kyllä varmasti sattuu ihan hulluna jos se on eka tatska.maija turjukka kirjoitti:Miltähän tää mun avatar-kuvani näyttäis tatskana? Onko kenelläkään ehdotusta sopivimmasta paikasta?
Toinen paikka olis pohje. Tuohon reunaan tai ihan taakse..kyllähän tuo käy olkapäähänkin..siis tuohon olkavarteen.
Muuten vielä tuosta että merkkaako tatuointi mitään kuns en ottaa niin toiset ottaa omaks iloks ja huvin vuoksi ja toiset taas(minäkin) muistoks jostain ikimuistoisesta jota vielä vanhana kiikkutuolissa haluaa katsella ja muistella. Se on mitä parhain tapa tehdä varman päälle ettei unohda.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Turjukalle älä ainakaan ota olkapäähäs tota. Yks hyvä paikka vois kans olla kylkeen ja noi yläselän ehdotukset kans olis ihan hyviä ja miks ei ala selkäänkin.
Ite juuri taistelen ton paremman puoliskon kanssa, että saanko ottaa kämmeniin nätit sydämmet jossa toisessa lukis mom hate ja toisessa my tattoo´s. Emäntä ei oikein oo innoissaan ja yks minkä otan täs kevään aikana on kellon ranteeseen joka näyttää puol viittä.
Ite juuri taistelen ton paremman puoliskon kanssa, että saanko ottaa kämmeniin nätit sydämmet jossa toisessa lukis mom hate ja toisessa my tattoo´s. Emäntä ei oikein oo innoissaan ja yks minkä otan täs kevään aikana on kellon ranteeseen joka näyttää puol viittä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Miksi just puoli viittä jos saa udella? Aika siisti idea kylläjamppa kirjoitti:yks minkä otan täs kevään aikana on kellon ranteeseen joka näyttää puol viittä.
Viimeksi muokannut apollo, Ma Helmi 25, 2008 5:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jaha. Täytyypä käydä pitkästä aikaa kurkkimassa gallerian saloja.rimma kirjoitti:No sitä oon jo miettiny että miks siellä ei oo..eli nyt on..okei.Setä kirjoitti:Ai ni... Galleriasta löyty murha.info yhteisö.
Täytyy jopa harkita sitä
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"