No jos tuolle raiskaus-linjalle lähdetään, niin itse voisin ennemminkin veikata sitä että raiskausyrityksen kohteena on ollut se pojan isosisko, ja poika mennyt häiritsemään käskemällä enoa jättämään siskon rauhaan jolloin eno on näyttänyt pojalle että heidän kulttuuriinsa ei kuulu tuollainen raiskausten häirintä ja hartaan hetken keskeyttäminen.[/quote]damfin kirjoitti:Minä olen näillä tiedoilla, mitä poliisikin on antanut julkisuuteen ja tietäen myös muhamettilaisesta kulttuurista, niin olen vakaasti raiskausyrityksen kannalla, joka meni pieleen pojan herättyä ja alettua parkumaan, johon perheen naiset tulivat hätiin. Tilanne eskaloitui, kun eno ei saanutkaan muhamettilaiseen kulttuuriin olennaisesti kuuluvaan raiskausperinteeseen vapaasti raiskata poikaa. Poikia raiskataan ja tapetaan jatkuvasti muhamettilaisissa maissa ja tässäkin tapauksessa eno toteutti heimonsa perinteitä. Muhamettilainen kulttuuri on niin täysin erilaista kuin kristillisessä maassa ja jopa muotokristillisessä suomessa.ajanpatina kirjoitti:
Ei kyllä se jonkun täällä ehdottama meni raiskaamaan poikalasta, kun muut katsoivat televisiota motiivi on uskottavampi. Ehkäpä Titanic oli liikaa seksuaaliselle hätätilalle, tai mitäs muuta sieltä telkusta tulikaan?![]()
Epäonnistunut raiskaus on teon motiivi, ainakin minun mielestäni. Sopii jokaisen miettiä, mitäpä asiaa enolla oli nukkuvan pikkupojan luokse pimeään makuuhuoneeseen? Mitään muuta loogista syytä ei ole kuin pojan seksuaalinen hyväksikäyttö, naisväen katsellessa töllötintä. Mutta, "äkisti" alkoi tapahtua, kun poika alkoi itkemään ja parkumaan, mikä ei ihme ole, kun raavas mies alkaa väkisin raiskaamaan unesta herännyttä poikaa.![]()
Poliisitiedotteen mukaan, yhdellekkään toiselle perheen jäsenelle ei ole mitään tehty. Ei väkivaltaa pojan siskolle, eikä perheen naisille. Tilanne on myös tullut täytenä yllätyksenä naisille. Tietty tuli, kun poika heräsi ja alkoi peloissaan huutamaan.