Jossain vaiheessa huumeiden käyttäjästä tuli ammattimainen kauppias, Salakuljetti kaverinsa kanssa Tanskasta heroiiniä, Jäivät Helsinki-Vantaalla kiinni (jollen ihan väärin muista.)
Vankilla KK oli pääsääntöisesti Varkauksista ja huumeista, Hän ei ole ollut väkivaltainen koskaan. (Ainakaan ei kirjassa niin lukenut)
Kari seurusteli Heidi nimisen naisen kanssa jolle oli kaupannut huumeita aikaisemmin. Seurustelusuhteen aikana Kari ja Heidi olivat yhdessä siinä huume-helvetissä, Heidi pääsi kuiville uskonsa avulla kun Kari joutui istumaan. Vankilassa Kari tapasi erään vanhan tuttunsa joka oli tullut uskoon, Sitä kautta Karikin tuli uskoon.
Mitä nykyään?
Heillä on kolme lasta. Kari on ollut eräitä vuosia koulutyöntekijänä Savossa ja etsii uusia mahdollisuuksia palvella Jumalaa.
Laitan tähän koko sen tarinan nyt jatkoksi jonka löysin googlen avulla.
Riku Rinne kirjoitti:Tässä KK eli Kari Korhonen. Muutti Tampereelta Kuopioon 11-vuotiaana. Joutui koulukiusatuksi erilaisen puhetyylinsä takia. Haki rohkeutta elämiseen huumeista. Huumeet maksoivat, rosvoamalla löytyi rahaa. Toimistot, kerrostaloasunnot, kassakaapit, kaikki murtuivat ammattilaisen käsissä. Huumeiden käyttäjästä tuli ammattimainen kauppias: Kuolemankauppias. Etsintäkuulutuksia, pidätyksiä ja vankilatuomioita. Lamppu sellin katossa riittäisi itsemurhan tekemiseen. Kuolemankauppias kauppasi itseään kuolemalle. Mutta silloin liikahti lävistetty käsi. Jossakin elämän reittien varrella Kari oli kaupannut Heidi-nimiselle alkoholisoituneelle nuorelle naiselle huumeita. Alkoi seurustelusuhde. Yhteisenä nimittäjänä muun muassa hukkuminen huumesuohon. Heidi oli ollut lapsena uskossa. Kaveripiiri vei Heidin elämän pohjakosketukseen. Kerran Karia vastapäätä istuessaan Heidi oli tokaissut: Kokeile Jeesusta! Ei maksa mitään ja saat mielettömät fiilikset! Karin suuttumuksesta huolimatta Heidi teki tilin itsestään Jumalalle ja sai aloittaa uuden elämän. Viikko Heidin kääntymyksen jälkeen Kari harkitsi itsemurhaa sellissään. Samaan aikaan Heidi kävi vahvaa rukoustaistelua Karin puolesta jättäen mahdottomat asiat Jumalan kaikkivoipiin käsiin. Kari koki elävän Jumalan todellisuuden ja antautui Jeesukselle kaikkine pahoine tekoineen. Vapahtajan käsissä syntyi uusi Kari, uusi ihminen, joka voimaa Herrasta ammentaen alkoi opetella elämään elämää. Kari ja Heidi ovat naimisissa. Heillä on kolme lasta. Kari on ollut eräitä vuosia koulutyöntekijänä Savossa ja etsii uusia mahdollisuuksia palvella Jumalaa. Kari tietää: tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta hän on myös kokenut kaikenkattavan anteeksiannon. Siksi hän haluaa todistaa Jeesuksesta, joka kulkee kaduilla Pelastajana. Kirjassaan KK, kuolemankauppias, Kari kertoo: Olen piirtänyt ristin Kuopiosta. Sen ristin sisään olen kirjoittanut niiden kaverieni nimet, jotka eivät ehtineet saada uutta mahdollisuutta. Huumemaailma vei voiton. Kuolema jäi ainoaksi mahdollisuudeksi, vaihtoehdot loppuivat. Olen itkien, murtunein sydämin käynyt tätä listaa läpi monissa tilaisuuksissa. He olivat minun kavereitani.
- Hartsu ja Petteri kuolivat lääkkeisiin.
- Bobi tappoi Arin. Sai kymmenen vuotta linnaa. Bobi oli 24-vuotias, kun ei jaksanut enää ja hirtti itsensä Kuopion lääninvankilaan.
- Pete oli kanssani Bobin hautajaisissa. Sanoin Petelle: "Kelaa omaa elämääs, mitä sä haluat. Sä voit muuttua, koska mäkin oon muuttunut". Pete oli taiteellisesti lahjakas. Kuukauden päästä Pete ampui itsensä katkaistulla haulikolla kävelytiellä viiden kilometrin päässä Kuopion keskustasta.
- Henkka, Peten veli, tukehtui pillerihumalassa. Kuoli puolitoista vuotta ennen Peteä.
- Jykä on ainoa tämän listan kavereista, joka on kuollut "normaalin kuoleman" 31-vuotiaana. Hän kuoli samalla tavalla kuin vanhukset. 15 vuoden aineiden käyttö teki tehtävänsä. Elimistö lopetti toimintansa.
- Tupu, 27-vuotias kiltti, nätti tyttö. Tupu tuli toimeen kaikkien kanssa tosi hyvin. Hän oli ritsari, mutta sotkeutui huumekauppaan. Eräänä iltana Tupun kotiin tunkeuduttiin, kun hän istui omalla sohvallaan. Häntä ammuttiin kahdesti, minkä jälkeen asunto sytytettiin tuleen. Tästä nätistä tytöstä ei jäänyt jäljelle kuin pahoin palaneet jäänteet ruumiista. Vielä tänäkään päivänä ketään ei ole saatu kiinni teosta.
- Asko. Kaveri vankilassa. Hänellä oli ongelmia tiettyjen tyyppien kanssa. Ei uskaltanut tulla siviiliin. Muutama päivä ennen vapautumistaan päätti itse päivänsä vankisellissä.
- Peku. Meni kotonaan vaatekomeroon ja teki itsemurhan.
- Suvi muutti maalta, pieneltä paikkakunnalta kaupunkiin. Suvi alkoi pyöriä erilaisten tyyppien kanssa. Pari itsemurhayritystä. Toisessa olin itse elvyttämässäkin. Hukkui 27-vuotiaana pillerihumalassa.
- Kimmo ja Mikko sotkeutuivat huumekauppaan. Vasikoivat asioita, ja rangastus oli odottamassa. He eivät jääneet odottamaan. Toinen tappoi itsensä lääkkeillä, toinen hirtti itsensä.
- Repa. Oma veli ampui muutamasta metristä kasvoihin. Repa selvisi siitä. Alaleuka rakennettiin uudestaan lonkkaluusta ja muovinpalasista. Hän ei kestänyt itseään, vaan joi neljä kuukautta viinaa ja käytti aineita, kunnes kuoli siihen.
- Ari puukotettiin
- Juki puukotettiin
- Niko, 20-vuotias poika, kirjoitti äidillensä kirjeen: "Äiti, anna anteeksi, en jaksa enää elää. Mun elämäni on ollut 15-vuotiaasta asti helvettiä". Niko hirttäytyi.
- Rassi, yliannostus poliisiputkassa.
- Erja, 20-vuotias tyttö, asui ja eli yhden pojan kanssa. Molemmat käyttivät aineita. Heillä oli yksi yhteinen lapsi, joka oli otettu heiltä huostaan, koska he eivät pystyneet huolehtimaan siitä. Erja sotkeutui jossain välissä toisen pojan matkaan ja tuli raskaaksi. Yhtenä päivänä vakituinen poikakaveri puukotti Erjan omassa turvallisessa kodissaan olohuoneen lattialle. Puukon iskuja oli toista sataa. Siinä kuoli Erja. Siinä kuoli uusi ihmislapsen alku, jolle ei annettu edes mahdollisuutta päättää omasta elämästään. Aineet vievät mahdollisuudet jo ennen syntymää.
Jeesus sanoi hänelle: Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani (Joh.14:6) Rukoukseni Voit rukoilla tämän rukouksen itse. Usko siihen mitä sanot. Jeesus kuulee sinua. Jeesus, tässä minä olen. Tule minun elämääni ja muuta se. Anna minulle kaikki syntini anteeksi. Tahdon seurata Sinua tästä eteenpäin. Täytä minut Pyhällä Hengellä. Anna minulle voimaa tunnustaa, että Jeesus on minun Herrani.
Lähde:Riku Rinne/Kuolemankauppiaskirja ja http://www.uskojaurheilu.fi
Täytyy hieman korjailla kun saa tuon kirjan käsiin taas, Suosittelen kirjan lukemista.
Otsikkoon lisätty yksi n-kirjain: kuolema
-NILS-