Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nyt uuden osion avaamisen myötä moni on varmaan tyytyväinen, myönnän itse ainakin.
Luulet varmaan helpotuksesi olevan yksipuolista, voi tätä onnenpäivää!, Ei tarvitse sinunkaan valitustasi enempää toivottavasti kuunnella, paitsi jos tulet kirjoitus vierheistä tahi muusta tähellisestä valittamaan(koputtaa puuta).
Nyt uuden osion avaamisen myötä moni on varmaan tyytyväinen, myönnän itse ainakin.
Luulet varmaan helpotuksesi olevan yksipuolista, voi tätä onnenpäivää!, Ei tarvitse sinunkaan valitustasi enempää toivottavasti kuunnella, paitsi jos tulet kirjoitus vierheistä tahi muusta tähellisestä valittamaan(koputtaa puuta).
En ole valittanut, olen huomauttanut, ne on kaksi eri asiaa. Minkäs pilkunnussija tavoilleen voi
Uskon myös, etten ole ainoa helpottunut muutoksen myötä.
Hyvä, että sinä itsekin olet. En varmaan sinuna olisi jaksanut kuunnella "valitustani" ja nyt en edes vi*tuile, vaan oikeasti.
Jes! Otukselle ja hänen "mies pieraisi kadulla"-copypaste-vyörylle on nyt oma palsta! Ei tarvitse ainakaan itse siellä kovin usein vierailla. Mieluummin luen muissa osioissa vaikkapa Doctor Lecterin hyvin kirjoitettuja rikos-artikkeleita.
Jes! Otukselle ja hänen "mies pieraisi kadulla"-copypaste-vyörylle on nyt oma palsta! Ei tarvitse ainakaan itse siellä kovin usein vierailla. Mieluummin luen muissa osioissa vaikkapa Doctor Lecterin hyvin kirjoitettuja rikos-artikkeleita.
No mistä minäkään kaikkia MInfolaisia voin tietää. Luulin sua otus harmittomaksi julliksi, mutta taidatkin tämän keskustelun valossa olla tahallinen riidankylväjä sekä tuo säälittävä copypaste-vyörysi tahallista MInfon täyttämistä surkealla paskalla.
Johan sulla otus on täällä ollut napit vastakkain vaikka kenen kanssa. Sua ja Doctor Lecteriä on helppoa käyttää esimerkkeinä siitä syystä, että sinä et näe yhtään vaivaa juttujesi eteen. Sen kun painat copypastea ja sillä sipuli. Toisaalta Docin tekstejä on mukava lukea juuri siksi, että niihin on vaivauduttu ottamaan asioista selkoa eri lähteistäkin, myös taustoja valotetaan lukijalle, ehkä jopa henkilöiden myöhempiä vaiheita. Tämä tekee näistä teksteistä mielenkiintoista luettavaa. Huomaatko otus, mitä tässä haetaan? Onko ketään kotona vai meneekö sulla taas yli hilseen? Teitä kahta esimerkkinä käyttäen on helppo ilmentää kahta täysin erilaista tapaa kirjoittaa MInfoon, joista toista arvostan ja toista en. Jos tämä tekee minusta silmissäsi perseennuolijan niin enpä voisi vähempää välittää. Sulla kun näyttää olevan koko pää siellä hanurissa juttujesi perusteella.
.
Viimeksi muokannut synkempi hautajaisvieras, Ke Helmi 27, 2008 10:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No kalikka voi mun puolesta älähtääkkin, mutta koira ei..
Tiedä sitten mistä otus on saanut moisen innokkuudeen tähän lehtijuttujen suoraan kopiointiin, mutta minun mielestäni homma ei ainakaan ole minfolle eduksi eikä tämäntyyppinen "Seitsemän päivää" -tyyppinen juoruilu ehkä ollut edes alunperin palstan tarkoitus.
Nyt tuo "kaikkein tärkein ja pyhin", eli otuksen oma tahto on toteutunut ja MURHA.infossa rikosaiheiset artikkelit alkavat Ajankohtaista - juuri nyt lässyn lässyllä, johon tämä ylimielisen tuntuinen mulqvist postaa homona lähes kaiken minkä lukea osaa. Ennen - siis silloin kun oli vielä kivaa - niin MURHA.infossa aloitettiin henkirikoksilla. Nyt ollaan myönnytty keltaisen lehdistön uutisten ja jonkun copypastekuninkaan edessä.
Toivottavasti mode-osastolla osataan edes hävetä.
Mainoslauseena voisi tästä lähin olla: Osta Oho!, niin tiedät mistä minfossa puhutaan.
Milloin saamme minfoon jutun BB-julkkujen kihlajaisista?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
kohta, just teen sitä BB parien kihlautumis juttua
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Doctor Lecter kirjoitti:No kalikka voi mun puolesta älähtääkkin, mutta koira ei..
Tiedä sitten mistä otus on saanut moisen innokkuudeen tähän lehtijuttujen suoraan kopiointiin, mutta minun mielestäni homma ei ainakaan ole minfolle eduksi eikä tämäntyyppinen "Seitsemän päivää" -tyyppinen juoruilu ehkä ollut edes alunperin palstan tarkoitus.
Nyt tuo "kaikkein tärkein ja pyhin", eli otuksen oma tahto on toteutunut ja MURHA.infossa rikosaiheiset artikkelit alkavat Ajankohtaista - juuri nyt lässyn lässyllä, johon tämä ylimielisen tuntuinen mulqvist postaa homona lähes kaiken minkä lukea osaa. Ennen - siis silloin kun oli vielä kivaa - niin MURHA.infossa aloitettiin henkirikoksilla. Nyt ollaan myönnytty keltaisen lehdistön uutisten ja jonkun copypastekuninkaan edessä.
Toivottavasti mode-osastolla osataan edes hävetä.
Mainoslauseena voisi tästä lähin olla: Osta Oho!, niin tiedät mistä minfossa puhutaan.
Milloin saamme minfoon jutun BB-julkkujen kihlajaisista?
"Ennen - siis silloin kun oli vielä kivaa", Voi yhy,yy rökäletappio!