Jokainen meistä kyllä ymmärtää, ettei olisi mitään öyhötystä, jos mediatalot hoitaisivat tiedottamisen asianmukaisesti. Mutta, kun ulkomaantuliainen onkin mediassa helsinkiläis- , porilais-, tamperelaismies eikä irakista paennut sotakarkuri kuten myöhemmin selviää niin onhan se selvää, että luotto mediaan menee ja ihmiset alkavat spekuloimaan.yama99 kirjoitti:Se pieni ero. Toisessa on öyhötystä, joka osoittautui valheeksi. Toisessa faktaa.John Kimble kirjoitti:Tjaa, nuo kaksi lainausta osoittavat pelkästään oman tekopyhyytesi; syyllistyt itse juuri siihen mistä toisessa ketjussa syytät suu vaahdossa muita palstan kirjoittajia.yama99 kirjoitti:Ja kerro kimble toki, jos allekirjoitukseesi päätynyt, omia käyttäymismallejasi kopioiva satiiri (tarkista sanakirjasta merkitys) lainauksesi tekstistäni on virheellinen oletus?
Ärsyttävää käytöstä kaltaiseltasi trollilta. Sinua ei kannata ottaa tosissaan koska kaikki kirjoituksesi ovat kuin "satiiria".
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Marokonsoturi
- Javier Pena
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
LaveallaTiellä
- Alibin satunnaislukija
Sikakoira joka on joka paikassa trollaamassa oman poliittisen kantansa mukaisesti.
^
Ja mikähän se poliittinen kanta mahtaakaan olla,ei, se ei ole SDP.
Ärsyttää tällaiset uudet nikit jotka arvostelevat toisten ihmisten poliittisia kantoja.
Ja mikähän se poliittinen kanta mahtaakaan olla,ei, se ei ole SDP.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
LaveallaTiellä
- Alibin satunnaislukija
Itsehän sä sen varmaan parhaiten tiedät, eikä mulla oo tarvetta sitä sen kummemmin määritellä oikealle tahi vasemmalle. Tää on aika yleistä minfossa ja siihen syyllistyy varmasti myös allekirjoittanut. Sun viestit osui tänään silmään ja ärsytti.
Mitä uuteen käyttäjään tulee niin pitää paikkansa. Sen nelisen vuotta lukenut minfoa säännöllisen epäsäännöllisesti, ennen kuin koin tarpeelliseksi rekisteröityä. Hyvä että ärsytys on molemmin puolinen. Suhteellamme on varsin kukoistava alku.
Mitä uuteen käyttäjään tulee niin pitää paikkansa. Sen nelisen vuotta lukenut minfoa säännöllisen epäsäännöllisesti, ennen kuin koin tarpeelliseksi rekisteröityä. Hyvä että ärsytys on molemmin puolinen. Suhteellamme on varsin kukoistava alku.
- UglyBetty
- Agentti Scully
Naiivi = hiukkasen yksinkertainen = LassieCharlesBronson kirjoitti:En tiedä miksi olen aina pitänyt Lassien naiivista asenteesta.
Jos vain Lassielle käy, niin voisin näyttää sinulle keskimääräistä suurempaa fallosta, ilman mitään vastapalveluksia.
Ärsyttää siis ympäripyöreät lässytykset, joissa useinkin asiat mainitaan lähestulkoon faktana, vaikka ovat täysin pelkkää arvelua.
Tämän olen huomannut jo aikoja sitten, eikä asia erityisemmin ole muuttunut.
Yksi niistä onneksi melko harvoista nimimerkeistä, joiden tekstit tunnistaa (ei positiivisessa mielessä) juuri tietyn nimimerkin kirjoittamiksi.
Tämä siis usein kännyllä lukiessa kun ei tule niin kiinnitettyä huomiota heti viesti viestiltä sen kirjoittajaan.
^ Väärin. Olen yleensä maininnut postauksissa eri ilmaisuin (kuten "spekulaatiota", "mielestäni") sen, mikä on spekulointia ja mikä perustuu uutisointeihin (kuten "uutisten mukaan") taikka on ns. faktatietoa. Pyrin etsimään linkin/t uutiseen. Moni ei näin vaivaudu tekemään.
Täytyy olla älyllisesti rajoittunut, jos ei pysty hahmottamaan kuin kovin yksioikoista tekstiä. Mahdolliset ja vaihtoehtoiset mietinnät (ja ilmaisut) ovat luonteeltaan itse asiassa tarkempia ja (ja pyrkimystä huolellisuuteen), kuin yks kaks kolme - asioiden julistamisvarmuudet, silloin kun varmuutta asioista ei ole. "Ympäripyöreys" on paradoksaalisesti ns. tieteellisempää luonteeltaan. Yleensä sellaista kykenee mieltämään, mikä vastaa omia ymmärryksen leveleitä.
Se ettet sinä edelleenkään pidä tyylistäni, siihen sinulla on oikeus. Olet tuonut asian ilmi aiemminkin, mutta näköjään se ei riitä sinulle.
Se on minusta ihan hyvä, että kaikki eivät käsitä kaikkien tekstejä. Jos sinä tajuaisit, se olisi huonon merkki.
Täytyy olla älyllisesti rajoittunut, jos ei pysty hahmottamaan kuin kovin yksioikoista tekstiä. Mahdolliset ja vaihtoehtoiset mietinnät (ja ilmaisut) ovat luonteeltaan itse asiassa tarkempia ja (ja pyrkimystä huolellisuuteen), kuin yks kaks kolme - asioiden julistamisvarmuudet, silloin kun varmuutta asioista ei ole. "Ympäripyöreys" on paradoksaalisesti ns. tieteellisempää luonteeltaan. Yleensä sellaista kykenee mieltämään, mikä vastaa omia ymmärryksen leveleitä.
Se ettet sinä edelleenkään pidä tyylistäni, siihen sinulla on oikeus. Olet tuonut asian ilmi aiemminkin, mutta näköjään se ei riitä sinulle.
Se on minusta ihan hyvä, että kaikki eivät käsitä kaikkien tekstejä. Jos sinä tajuaisit, se olisi huonon merkki.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
- UglyBetty
- Agentti Scully
Mielenkiintoista että löydät tiesi tänne vartissa vastaamaan itseäsi koskevaan viestiinLassie kirjoitti:^ Väärin. Olen yleensä maininnut postauksissa eri ilmaisuin (kuten "spekulaatiota", "mielestäni") sen, mikä on spekulointia ja mikä perustuu uutisointeihin (kuten "uutisten mukaan") taikka on ns. faktatietoa. Pyrin etsimään linkin/t uutiseen. Moni ei näin vaivaudu tekemään.
Se ettet sinä edelleenkään pidä tyylistäni, siihen sinulla on oikeus. Olet tuonut asian ilmi aiemminkin, mutta näköjään se ei riitä sinulle.![]()
VÄÄRIN VÄÄRIN VÄÄRIN, sitähän yksinkertaisesti vastaat heille jotka ovat eri mieltä kanssasi.
Älä turhaan ylennä itseäsi sillä, että "moni" ei muka etsisi uutisia/linkkejä, sehän on ihan perusasioita täällä.
Olet siis ilmeisesti itsekin älyllisesti rajoittunut, koska et ymmärtänyt tekstiäni.
Vai että ympäripyöreys on tieteellisempää
Sinun kohdallasi tämä tieteellisyys rajoittuu todellakin ympäripyöreisiin lausahduksiin, sellaisiin joita vain toistat muiden jäljiltä (ehkä hiukan monimutkaisemmin esitettynä, mutta esität saman asian uutena) tai esim. jonkun uutisen jäljiltä.
Tai (ei TAIKKA) sitten vedät hatusta aivan omia päätelmiäsi jotka eivät oikeastaan perustu mihinkään, paitsi siihen että kuten sanoit, kykenet ymmärtämään vain "omia leveleitä", joten kommenttisi perustuvat vaihtoehtoisesti siihen.
En ehkä aina "käsitä" kaikkien tekstejä, mutta pyrin siihen. Ymmärrän tai ainakin yritän ymmärtää myös monenlaista huumoria.
Sinä sen sijaan...
Itseasiassa, miksi olisi "huonon" (huono millä tavalla?) merkki jos ymmärtäisin kaikkia, sinuakin?
Eikö se olisi hyvä että ymmärtäisi kaikkia?
Tai no, täysin turhahan tätä sinulta on kysyä. Kukaan ei voi ymmärtää kaikkia tai (Huom. TAI, ei taikka
^ Olen kipeänä influenssarokotteen jäljiltä, kuten kerroin aiemmin ja samana päivänä päätit iskeä kiinni. Waude kerrassaan.
Valmistelit jälkimmäistä mestarillista viestiäsi vain semmoiset 2 tuntia.
Satuin huomaamaan, koska teen töitä koneella etänä.
Olet jotenkin ihan täpinöissäsi? Sori vaan, mutta alkujaankin paljastit vain oman tollloutesi. Kyllä, minä voin olla röyhkeä mutta sinä olet tollo.
Mänttimäisellä ylemmyydellä odotat jonkun palstan kirjoittajan muuttuvan sinun Hauki on kala-tyyliäsi ja ymmärrystäsi vastaamaan. Oletko vajaa? En minä ole sinun palvelijasi, eri asia olisi jos olisit palkannut minut kirjoittamaan sinulle.
Ihmettelet ettei tyyli muutu, minä ihmettelen ettet löydä Vihamies-toimintoa, jolla et näe postauksia minulta. Lisäksi kysy itseltäsi: miksi yhä olet tollo.
Aiheeseen. Toistuva tollous.
Valmistelit jälkimmäistä mestarillista viestiäsi vain semmoiset 2 tuntia.
Olet jotenkin ihan täpinöissäsi? Sori vaan, mutta alkujaankin paljastit vain oman tollloutesi. Kyllä, minä voin olla röyhkeä mutta sinä olet tollo.
Mänttimäisellä ylemmyydellä odotat jonkun palstan kirjoittajan muuttuvan sinun Hauki on kala-tyyliäsi ja ymmärrystäsi vastaamaan. Oletko vajaa? En minä ole sinun palvelijasi, eri asia olisi jos olisit palkannut minut kirjoittamaan sinulle.
Ihmettelet ettei tyyli muutu, minä ihmettelen ettet löydä Vihamies-toimintoa, jolla et näe postauksia minulta. Lisäksi kysy itseltäsi: miksi yhä olet tollo.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
- UglyBetty
- Agentti Scully
Nyt tuleekin näköjään jo sellaista löpinää että trolliksi voisi uskoaLassie kirjoitti:^ Olen kipeänä influenssarokotteen jäljiltä, kuten kerroin aiemmin ja samana päivänä päätit iskeä kiinni. Waude kerrassaan.
Valmistelit jälkimmäistä mestarillista viestiäsi vain semmoiset 2 tuntia.Satuin huomaamaan, koska teen töitä koneella etänä.
Ihmettelet ettei tyyli muutu, minä ihmettelen ettet löydä Vihamies-toimintoa, jolla et näe postauksia minulta. Lisäksi kysy itseltäsi: miksi yhä olet tollo.![]()
Minkälainen idiootti ottaa rokotteen, uskoo että köhä lähti sillä ja sitten valittaa että ei saa kirjoitella kun olet piikistä kipeä
Itsehän tiesin tulla tänne takaisin, koska olit tosiaan vartissa vastannut viestiini jota ET tiennyt olevan tulossa. Tuossa välissä satuin muutakin tekemään, itse näköjään vainoharhaisesti kyttäät tätä ketjua
Palvelija ja Hauki on kala... Ei käy kateeksi läheisiäsi, sen verran on päätöntä juttua että suljettu osasto olisi oikea osoite tuollaiselle...
Taitaa olla siellä lääkkeet ottamatta. Haluat jatkaa trollauslinjan juttelua, mutta olet voittanut sen. Ole mielissäsi kun näin pääsit päihittämään ja täpinöimään. 
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Aarnio-ketjussa tuplanikkeilevät amisjätkät (tarkoittaa semmosta henkistä amislaisuutta). Tai ehkä siellä on vaan yksi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
DemlaMinfo
- Andy Sipowich NYPD
Totta, Lassie ja DrLecter lukeutuvat siihen porukkaan, joka jaarittelee kulmasta toiseen pitkällisen tylsästi, vaikka olisi mahdollista tiivistää sitä omaa tekstiään 10 kappaleen sijaan ihan vain kahteen ja sama asia tulisi kerrottua. Mutta onneksi nämä tosiaan tunnistaa ja voi ohittaa lukematta. Lassien anti palstalla on hyvin pitkälle vain englanninkielisistä jutuista tehtyjä suomennuksia. Ehkäpä se palstalla viihdyttää heitä, jotka eivät englantia osaa itse lukea alhaisesta koulutustasostaan johtuen.UglyBetty kirjoitti:Naiivi = hiukkasen yksinkertainen = LassieCharlesBronson kirjoitti:En tiedä miksi olen aina pitänyt Lassien naiivista asenteesta.
Jos vain Lassielle käy, niin voisin näyttää sinulle keskimääräistä suurempaa fallosta, ilman mitään vastapalveluksia.
Ärsyttää siis ympäripyöreät lässytykset, joissa useinkin asiat mainitaan lähestulkoon faktana, vaikka ovat täysin pelkkää arvelua.
Tämän olen huomannut jo aikoja sitten, eikä asia erityisemmin ole muuttunut.
Yksi niistä onneksi melko harvoista nimimerkeistä, joiden tekstit tunnistaa (ei positiivisessa mielessä) juuri tietyn nimimerkin kirjoittamiksi.
Tämä siis usein kännyllä lukiessa kun ei tule niin kiinnitettyä huomiota heti viesti viestiltä sen kirjoittajaan.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.
^ Peppukipuilun määrä menee nyt hauskuuden puolelle. Multinikitkään ei riitä sinun jutuille, niin paljon on höpistävää. Keskity vain miettimään imemisen ja pumppaamisen eroa, siinä ei paljoa puhuta.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Alhaisesta koulutustasosta

-
DemlaMinfo
- Andy Sipowich NYPD
Mitkä multinikit? Ihan yksi nikki on. Mene sinä vaan imemään Lecteriä niin ei tarvitse miettiä!Lassie kirjoitti:^ Peppukipuilun määrä menee nyt hauskuuden puolelle. Multinikitkään ei riitä sinun jutuille, niin paljon on höpistävää. Keskity vain miettimään imemisen ja pumppaamisen eroa, siinä ei paljoa puhuta.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.