Alustukseksi pari juttua toiselta palstalta:
Lainaus 1:
Avomies oli sitten tilannut naisten käytetyt alushousut
Hyi hemmetti että nyt oksettaa. Olen nyt töissä enkä halua mennä kotiin, kun etoo niin paljon!
Kävin eilen tonkimassa häkkivarastosta muutamaa työkalua ja siellähän ne pikkarit olivat miehen tavaroiden joukossa minigrip-pussissa. Mukana oli myös kuva missä tunnistamaton nainen/tyttö on pikkarit yllään. Oksettaa ja heikottaa enkä tiedä mitä teen. Mies ei tiedä että tiedän, kun oli yövuorossa.
Lainaus 2:
En usko että on tilannut vain yhdet, mä löysin ainakin 25 kpl meiltä. Suurin osa oli kirjekuoressa avaamattomana.
Mies on impotentti ja sanoo sen johtuvan lääkkeistä, mielialalääke Paroxetin, Diapam 10 mg ja panacod.
Olen kaunis nainen, mutta eipä kiinnosta, siksi yllätyin tuosta vimmasta tilata tollaisia, eivät olleet edes nättejä, yhdetkin oli sellaiset, jotka olisivat liian isot jopa urosnorsulle.
Yhdet, Virosta tilatut olivat kokoa vauva, eli sellaiset paperiset, jotka laitetaan vauvan vaipan päälle ja niissä oli paskaa.
Olen ollut 20 vuotta ilman seksiä mieheltäni, mutta ....
Mies käyttää myös nasoliinia ja nenäläaäkettä, jonka lääkäri on määrännyt.
Ihmettelen miksi tilaa sniffattavaa, vaikkei edes haista mitään.
Lainaus 3:
Ei ole tervettä käytöstä, ihan turha selittää . Sairastahan toi on. Eroaisin välittömästi tollasesta pervosta. Ei ole normaalin ihmisen käytöstä, eläimiin rinnastettavaa. Eläimet haistelee toisten peräpäitä.