Mistäs veikkaat että tämä mun surullisen kuuluisa juttu sai alkunsajoey kirjoitti:Uskomattominta on se, että jos tanssin yökerhossa mieheni kanssa, saattaa minua tulla samalla hieromaan - Marsalkkaa siteeraten - rikastaja. Miksi? Onko tilanne jotenkin epäselvä, jos tanssin mieheni käsivarsilla? Tarkoittaako se mahdollisesti sitä, että mieheni on silloin valmis jakamaan minut koko ravintolan kanssa?
Maassa maan tavalla tai pois
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Ei se mitäänanneli1 kirjoitti:No, vanha sanontahan kuuluu "pääsi kuin koira veräjästä", nyt väkersin sen muotoon "kuin pitbull veräjästä".
Se, että oot eläinrakas, ajattelin ettei se sua loukkaa, se oli vitsi, vähän kuin sanaleikki. Sun koiristahan täällä on jo joissain topiceissakin puhuttu, en sua itseäs väitä koiraksi, enkä mielipiteitäs koiramaisiksi.
Mä taisin nyt syyllistyä koiruuteen, anteeksi Pitti!
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Niinpäjoey kirjoitti:PitBull, mähän sanoin jo siitä tapauksesta että tekevälle sattuu, ihan ymmärrettävää...
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Olen itse elänyt koko elämäni näiden suurimpien kaupunkien ympärillä, joten en yhtään tajua mistä voisi johtua.. Josko maahanmuuttajillakin tyhmyys tiivistyisi sitten jotenkin vasta joukossa?Bombay kirjoitti:^Jännä, kun en itse ole koskaan nähnyt tuollaista, koskeekohan nää käyttäytymisongelmat tosiaan niin vahvasti PK-seutua? Ei koskaan ole yksikään ulkomaalainen tullut edes jututtamaan sen hetkistä naistani tai saatikka iholle kun ollaan oltu baarissa tai missä tahansa. Enkä koskaan ole nähnyt moista "SUOMALAISET ON RASISTEJA" käytöstä keneltäkään ulkomaalaiselta, kaupassa, baarissa tai missään muuallakaan, en itse asiassa ole nähnyt kenenkään ulkomaalaisen koskaan käyttäytyvän huonosti julkisella paikalla (Paitsi poikkeuksena täälläpäin pyörinyt sekopää tummaihoinen deeku), vaikka ei tää nyt pieni kaupunki (10 isoimman kaupungin sisällä, väkiluvultaan) ole ja kyllä täällä on myös ulkomaalaisia.
Re: Maassa maan tavalla tai pois
Kielto ei ole näköjään onnistunut kovin hyvin... Oletko varma, että on kielletty? Onko joku maahanmuuttajaryhmä esittänyt toiveen kieltämisestä?remo kirjoitti:Kielletään "saastaiset" betoniporsaat
Eipä ole täällä taidettu kieltää.ja säästöpossut
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
On esittänyt, ei kyllä ole tainnut toteutua. Muistan että kotiseudultani eräät betoniporsaat vaihdettiin betonimöykyiksi, kun tuosta asiasta täällä päin keskusteltiin.Marsalkka kirjoitti:Kielto ei ole näköjään onnistunut kovin hyvin... Oletko varma, että on kielletty? Onko joku maahanmuuttajaryhmä esittänyt toiveen kieltämisestä?remo kirjoitti:Kielletään "saastaiset" betoniporsaat
Sinänsä mielenkiintoista, että joku tulee maahan ja alkaa sitten huutamaan että "herrajumala, teillä on betoniporsaita, ottakaa ne pois!", sen sijaan että lähtisi itse järkyttyneenä pois.
Kerro tarkemmin. Mikä ryhmä? Oletkohan nyt ihan varma tietolähteestäsi?joey kirjoitti:
On esittänyt.
Minun käsittääkseni asiaa pohti ainoastaan eräs suomalainen kappalainen Espoosta... Voin kertoa tarkemmin, jos haluat.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Bombayn muistikuvia petrailen.
Tampereella puolestaan jotkut asukkaat vastustivat porsaanmuotoisia betoniporsaita mauttomina ja vaarallisina, koska lapset halusivat leikkiä niiden päällä...
Onneksi söpöt porsaat saivat jäädä, näyttävät kuitenkin hauskemmilta kuin tavalliset betonimöykyt.
Tampereella puolestaan jotkut asukkaat vastustivat porsaanmuotoisia betoniporsaita mauttomina ja vaarallisina, koska lapset halusivat leikkiä niiden päällä...
Onneksi söpöt porsaat saivat jäädä, näyttävät kuitenkin hauskemmilta kuin tavalliset betonimöykyt.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kerro toki! Tietolähde on hatara muistikuva ja tiedän vain sen, että johonkin ne possut katosivat tällaisen keskustelun päätteeksiMarsalkka kirjoitti:Kerro tarkemmin. Mikä ryhmä? Oletkohan nyt ihan varma tietolähteestäsi?joey kirjoitti:
On esittänyt.
Minun käsittääkseni asiaa pohti ainoastaan eräs suomalainen kappalainen Espoosta... Voin kertoa tarkemmin, jos haluat.
joey kirjoitti:Kerro toki! Tietolähde on hatara muistikuva ja tiedän vain sen, että johonkin ne possut katosivat tällaisen keskustelun päätteeksiMarsalkka kirjoitti:Kerro tarkemmin. Mikä ryhmä? Oletkohan nyt ihan varma tietolähteestäsi?joey kirjoitti:
On esittänyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Espoon_betoniporsaatEspoon betoniporsaat olivat kuvanveistäjä Pekka Jylhän suunnittelemia vaaleansinisiä, sian muotoisia katukalusteita, jotka poistettiin Espoon keskuksesta, kaupungin virastotalojen lähistöltä alkuvuodesta 2001 alueen kaunistamista pohtineen kaupunginjohtaja Marketta Kokkosen vetämän johtoryhmän päätöksellä. Betoniporsaista syntyi kiista, sillä monien mielestä ne olivat kalliita, mauttomia ja vaarallisiakin, koska lapset kiipeilivät niiden päällä vilkasliikenteisen kadun keskikorokkeella. Niiden arveltiin myös sopivan huonosti kaupungin imagoon.[1]
Yksi kommentoijista, Kanta-Espoon seurakunnan kappalainen Marja-Liisa Nokelainen, oli maininnut johtoryhmälle: "Sika on saastainen eläin tiettyjen etnisten ryhmien keskuudessa." Porsaiden arveltiin näin loukkaavan alueella asuvia muslimeja. Pastori Nokelainen kertoi Helsingin Sanomien mukaan, että hänen lausumansa ei johtunut muslimeilta tulleista vaatimuksista. "Kukaan ei ole vaatinut mitään. Minä vain mainitsin sian symboliikasta."[1] Asiasta jäi pastorin etnisiä ryhmiä koskeneen kommentin johdosta elämään kaupunkitarina, jonka mukaan porsaat oli poistettu muslimien vaatimuksesta. Todellisuudessa muslimiyhteisö ei ollut osallistunut keskusteluun. Tiedotusvälineet kertoivat asiasta näkyvästi, ja väärän tiedon oikaisi ainakin Hufvudstadsbladet.
Tietolähteenä siis epäluotettava Wikipedia. Tosin kenelle tahansa on mahdollista tarkistaa nuo lehtitiedotkin. Mutta jos sinulla on luotettavaa tietoa siitä, että joku maahanmuuttajaryhmä olisi esittänyt toiveen betoniporsaiden kieltämisestä, niin anna tulla tietoa vaan!
Eli Espoon keskuksesta nuo näköjään poistettiin, mutta ei ainakaan minkään mahanmuuttajaryhmän vaatimuksesta/pyynnöstä...
Mukavaa tietysti, että tällainen urbaanilegenda edelleen elää vahvasti.