Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

rimma kirjoitti:Mutta mitä omalaatuisempi kukka sitä parempi..mut en teilaa ruusuja..ne on klassikkoja-.-
No en mä silleen tarkoittanut kilpailuttaa, että pitäis keksiä väen vängällä jotain Ihmeellistä mulle. Olis vaan kiva saada jotain omanlaista.
Ruusut on varmaan sellanen perus-yltiöromanttinen juttu, mutta kun en ole sellainen tyttö.
Kataja
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kataja »

esmes- kirjoitti:en kyl muista et oisin kukkia treffeillä saanu, taitaa kuulua tonne urbaanilegendojen puolelle :D
ois kyl aika luxus treffit ku ois kukkia, shampanjaa ja mansikoita, sukkanauhat ja channel 5.. kerran oon vieny itse itseni treffeille: eka elokuviin, sit tuopille ja kotiin toteuttamaan omankäden oikeutta, hauskaa oli! kaverit piti ehkä hieman säälittävänä mut olipa ainakin laatuaikaa hyvässä seurassa :wink:
Kyseessä oli siis Mastudate, maailmallakin tunnettu tapa.
http://www.youtube.com/watch?v=Np9-Cdelf4U
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Bleddyn kirjoitti:
fitness kirjoitti:Mitenkä muut tytöt, saatteko treffeillä ruusuja, vai oonko ainoa? :?
Mä oon aina luullut, että kukkia tuovat miehet ovat vain urbaanilegendaa. Noh, aina oppii. 8)
Ei, kyllä mä tuon kukkia ja vielä piipunkin.

Joo, oli aika huono. Mutta totta.
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

Heh, kukat ekana ja sit piippu esille :lol: :lol: . Vai pitäiskö sanoa piippu pöydälle :wink: .
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Yäk. Nyt te pilasitte tän herkän tunnelman. :cry:
taskumyy
Susikoski

Viesti Kirjoittaja taskumyy »

mie en kyllä kanssa mitään ruusuja haluais, mut ehkä oonkin niin nuori etten ymmärrä rehupuskien päälle, tuotiin ne piipun kanssa tai ilman.. koiranpentu toimisi paremmin.. dobbis tai vastaava :oops:
...pieni on kaunista...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ruusutkin kelpaa, mutta jos oikeasti haluaa mun huomion jakamattomasti niin pinkkejä gerberoita.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

esmes- kirjoitti:en kyl muista et oisin kukkia treffeillä saanu, taitaa kuulua tonne urbaanilegendojen puolelle :D
ois kyl aika luxus treffit ku ois kukkia, shampanjaa ja mansikoita, sukkanauhat ja channel 5.. kerran oon vieny itse itseni treffeille: eka elokuviin, sit tuopille ja kotiin toteuttamaan omankäden oikeutta, hauskaa oli! kaverit piti ehkä hieman säälittävänä mut olipa ainakin laatuaikaa hyvässä seurassa :wink:
Tervetuloa kerhoon. Ei ole kukkia treffeillä näkynyt täälläkään päässä, ns. anteeksipyyntöpuskia sitäkin enemmän.

Taitavat ne samat naiset saada kaikki kukat, koska monilla palstoilla äijät valittavat, miten ostivat naiselle treffeillä kukkia ja sitten se antoi lemput, yhyy...

Hyvä idea tuo itse itsensä vienti treffeille. Vihdoinkin saan kukkia, mahdollisesti vieläpä sinisiä tulppaaneita; pääsen leffaan, jonka todella haluan nähdä ja pystyn vieläpä keskittymään siihen; sekä kehtaan tilata myös jälkiruokaa! :lol:
Every ship must sail a world.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

no mä en kaipaa treffeille kukkia mutta seuralainen maksaa lystin ja mähän en juo mitään olutta...tai siideriä...ja en mene ihan mihin tahansa baariin (paitsi kavereiden kanssa :lol: ) ja treffien lopuksi on harrastettu hyvää seksiä ja mies keittää aamukahvit...

sellaisista treffeistä kehkeytyy pikkuhiljaa hyvä parisuhde... :D
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Kataja kirjoitti:
Kyseessä oli siis Mastudate, maailmallakin tunnettu tapa.
http://www.youtube.com/watch?v=Np9-Cdelf4U
hahaha! :D kunnon meininkiä! just tätä mä tarkotin! masturdate, en oo aiemmin tosta kuullutkaan, luulin että ihan itsekseni olen hyvän idean keksinyt :)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Ei kukkia ensitreffeillä!
Haulikko käteen ja ampumaradalle, tahi kuusikkoon, sitten voisi vaikka mennä kaupungin pahimpaan räkälään ja ..
Ai mitä, eikö se menekkään noin.. :cry:

Mutta kuka todellisuudessa on kokenut sellaiset treffit, kuten esim. sarjassa Sinkkuelämää?
Tarkoitan nyt niitä että mennään syömään kalliiseen ravintolaan, tuodaan niitä kukkasia vaikka, mies saattaa naisen kotiin ja jos on ollut kunnolla treffit jatkuvat..
Tehdäänkö tälläistä suomessa.. ? :oops:
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Voi, mä oon melkkes hukkunut miehen tuomiin ruusuihin!

Hitto, toi pitBull on liian vanha mulle, tahtoo nuorempaa.. mutt kyllä kiinnostais, kun Pitti on eläinystävällinen persoona.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

cicero kirjoitti: ja treffien lopuksi on harrastettu hyvää seksiä ja ...aamukahvit.

No nyt päästiin asiaan. Täällä myös kivoja kokemuksia tosta hyvin inhimillisestä toiminnasta. 8)

.
.

kaukana poissa

.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

mikä on kun ei tuu privaa :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Hahah, PB, taitaa olla tuo liika rehellisyys syynä :wink: 8)

(ihan samaa oon ittekin ihmetellyt, mutta mähän oonkin vanha ja varattu) :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin