Muuta keskustelua
Poliisi-TV:n Kolin poliisin matkassa huvittaa
häläkänkäläkän... "No polliisista päevvöä, mikäpä siellä o tilaanne? nii että ompi tilanne raahottunna jo, kun minä sitä että ollaan tässä jonnii matkan peässä ettei ihan kiireellä ennätetä. Mutta kyllä myö tullaa jos tarvihee!"

Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Ihana!Mariella kirjoitti:Poliisi-TV:n Kolin poliisin matkassa huvittaahäläkänkäläkän... "No polliisista päevvöä, mikäpä siellä o tilaanne? nii että ompi tilanne raahottunna jo, kun minä sitä että ollaan tässä jonnii matkan peässä ettei ihan kiireellä ennätetä. Mutta kyllä myö tullaa jos tarvihee!"
Rakastan murteita, eniten tietenkin omaani. Savo ja karjalaismurteet tulevat hyvinä kakkosina, ei voi olla pahalla tuulella kun niitä kuuntelee!
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä olen hyvin säikky poliisien suhteen, en tiedä miksi, kun en ole koskaan mitään laitonta tehnyt tai ollut syytä pelätä poliiseja, mutta jos tollainen murre-virkamies tulisi vastaan niin sitä en varmaan pelkäisi. jotenkin murretta puhuvaa ei oikein tarvitsekaan pelätä, vaan sellaista on helppo lähestyä jos on huolia, vaikkei ihminen olisi ollenkaan oikeasti sellainen. mä kaipaan poliiseiksi sellaisia "reinikaisia" varsinkin silloin, kun on ongelmia auton kanssa.... 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Pitti söi burgerin mäkissäpikku-my kirjoitti:mitäs pitti söi? iltapala vielä hakusessa. tuo falafel/kebab kuullostais ihan hyvältä pitkästä aikaa..
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Hihii, hyvä juttu!Mariella kirjoitti:Poliisi-TV:n Kolin poliisin matkassa huvittaahäläkänkäläkän... "No polliisista päevvöä, mikäpä siellä o tilaanne? nii että ompi tilanne raahottunna jo, kun minä sitä että ollaan tässä jonnii matkan peässä ettei ihan kiireellä ennätetä. Mutta kyllä myö tullaa jos tarvihee!"
Ton poliisin matkassa -osion vois muuten jo lopettaa koko ohjelmasta, samaa kännisten kuskaamista se on joka puolella Härmlandiaa, ja sitt aina osion lopussa se typerä tilasto tehtävistä. Kaiketi sen takia ettei vaan menis virkoja alta, laiska töitään luettelee, sanoo sananlasku...
Mutt noi eri murteet, niitä on kiva kuunnella, varsinkin kun en itse osaa hyvin yhtään murretta, se on tää eteläsuomalaisuus, joka vaikuttanee.
Kalessin: et kyllä vaivu synkkyyteen!!
Jaahas, Kukahan hitto tänkin on kirjoittanutPitBull kirjoitti:Pitti söi burgerin mäkissäpikku-my kirjoitti:mitäs pitti söi? iltapala vielä hakusessa. tuo falafel/kebab kuullostais ihan hyvältä pitkästä aikaa..
Tuohon aikaan olin kännissä kuin käki ja ei muistikuvia enää
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI