damfin kirjoitti:Tehdäänpä esimerkki Makesta ja Perasta niin että sitä voisi edes teoriassa verrata tähän anaalitapaukseen...
Eli Make ja Pera olivat viettämässä alkoholinhuuruista iltaa Maken kämpillä, Make sitten ehdottaa pientä leikillistä nyrkkeilyottelua, Make sanoo että ei halua sitten mitään tosissaan kasvoihin lyöntejä vaan leikillistä ottelua. No ottelun tiimellyksessä Pera sitten humalassa ja innostuessaan huitaisee oikein kunnon mojovan läimäisyn Maken poskelle niin että Make putoaa hetkeksi kanveesiin ja Pera tuulettaa innoissaan tajuamatta että Makeen sattui. Pera poistuu sitten parvekkeelle tupakalle ja tämän jälkeen sammuu sohvalle. Tulisiko Maken tässä vaiheessa soittaa paikalle poliisit ja syyttää Peraa pahoinpitelystä kun poskea pakottaa ja muutenkin järkyttää että Pera sillälailla innostui ihan tosissaan lyömään, vai pitäisikö odotella että Pera herää ja sanoa sitten Peralle että vitun mulkku löit mun posken kipeäksi?
No siis kyllä, jos Pera tosiaan lyö Maken tajuttomaksi asti kanveesiin ja poistuu tämän jälkeen itse savukkeelle juhlimaan, niin ilman muuta Make voi soittaa poliisit paikalle ja syyttää pahoinpitelystä. Jos sovitaan leikkimielisestä painista missä naamaan ei lyödä, niin silloinhan säännöt ovat selvät ihan kaikille. Vai meinaatko, että esimerkiksi ihan oikeassa nyrkkeilyottelussa ei tulisi pahoinpitelysyytettä, jos ottelun tiimellyksessä "innostuu vähän liikaa", rupeaa potkimaan ja ihan vahingossa vähän potkaisee naamaankin? Se ei kuulu lajiin, siitä seuraa kilpailukielto ja jos vastustaja/uhri sitä haluaa, niin varmasti myös se pahoinpitelysyyte.
Olen itse kolmekymppinen heteromies. Olen harrastanut irtosuhteita ja yhden yön juttuja joskus jopa niin kännissä, että aamulla ei välttämättä edes muista että miten on tänne päätynyt. Tästä huolimatta en
koskaan ole tunkenut kulliani "vahingossa" kenenkään anaaliin. Ei tulisi mieleenkään. En myöskään missään tapauksessa oleta, että nainen joka haluaa seksiä haluaisi varmasti myös patukkaa anaaliin.
En ymmärrä mitä miesvihaa siinä on, että olettaa myös muiden miesten osaavan käyttäytyä ihmisen lailla. En minä sitäkään ymmärrä, että miten muslimeilla seksuaalinen hätätila pakottaa puskaraiskaamaan jopa lapsia. Ja ei, en myöskään ymmärrä miten kännikiihko pakottaa tunkemaan elimensä jonkun anaaliin pyytämättä.
Se vasta varsinaista miesvihaa onkin, että olettaa kaikkien miesten olevan alkukantaisia himojensa vankina eläviä eläimiä, jotka ajattelevat vain kullillaan ja ottavat mitä haluavat vaikka väkisin. Todellinen mies osaa hallita itsensä sekä himonsa ja kunnioittaa myös naisen rajoja.