Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
taskumyy
Susikoski

Viesti Kirjoittaja taskumyy »

mjaaha... mä alan kohta nuoremmakseni kosiskella vaikka ketä :lol:
...pieni on kaunista...
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

PitBull kirjoitti:
Bleddyn kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Laita hakemusta tulemaan niin katotaan :wink:
Karkauspäivä meni jo, en mä enää halua. :lol:
nössö :cry:
No voooooi nyt toista, älä itke. Kyllä se siitä. Kuva
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Jäiks tästä nyt kellekään mitään käteen? Muuta kuin mällipaperit?
Pimpin näköset kukkasetkin jäi saapumatta.
Kalle-Ville
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

PitBull kirjoitti: Luulisi että naiset arvostaa rehellisyyttä? Jos ei miellytä niin sillehän mä en mitään voi :wink:
Naiset eivät useinkaan arvosta vankilassa henkirikoksesta lusinutta, vaan ajattelevat usein itse olevansa sen seuraavan henkirikoksen uhri. Jotenkin näin se vaan menee usein.

Muutenkin ne naiset haluavat 'kunnon' miehen, ja mieluiten lääkärin tuon Helsingin Sanomien tuoreen tutkimuksen mukaan, ja lääkäri päinvastoin yrittää pelastaa niitä ihmishenkiä eikä tehdä tappoja tai muitakaan henkirikoksia.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

En allekirjoita...
Nerot hallitsevat kaaoksen
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Bleddyn kirjoitti:
PitBull kirjoitti:
Bleddyn kirjoitti: Karkauspäivä meni jo, en mä enää halua. :lol:
nössö :cry:
No voooooi nyt toista, älä itke. Kyllä se siitä. Kuva
parempi olis :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kalle-Ville
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Mariella kirjoitti:En allekirjoita...
Poikkeus vahvistaa säännön.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hahaha! tää on lautamiehien jamppa vs. markja:n jälkeen paras ketju! pakko käydä tirkistelee että miten asiat kehittyy :wink: kävikö kukaan kosimassa? tuliko rukkasia tai kankaita? meikä ei kosimaan ehtinyt, mut romantiikkaa oli kyl muuten ilmassa.. ehkä sit neljän vuoden kuluttua uutta yritystä 8)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
esmes-
Javier Pena

Kalle-Ville kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Luulisi että naiset arvostaa rehellisyyttä? Jos ei miellytä niin sillehän mä en mitään voi :wink:
Naiset eivät useinkaan arvosta vankilassa henkirikoksesta lusinutta, vaan ajattelevat usein itse olevansa sen seuraavan henkirikoksen uhri. Jotenkin näin se vaan menee usein.

Muutenkin ne naiset haluavat 'kunnon' miehen, ja mieluiten lääkärin tuon Helsingin Sanomien tuoreen tutkimuksen mukaan, ja lääkäri päinvastoin yrittää pelastaa niitä ihmishenkiä eikä tehdä tappoja tai muitakaan henkirikoksia.
nii, ja suurin osa miehistä haluis varmaan seurustella stripparin kanssa? ei meitsi kyllä cv:tä kysele ensimmäisenä, kaikki meistä on jotain joskus hölmöillyt, toiset enempi ja toiset vähempi. semmoset ihmiset jotka EI puhu, on niitä pahimpia. eivät ole asioita miettineet ja sulattaneet, hyväksyneet. hölmöilyn määrä on vakio kaikilla, tavalla tai toisella se tulee täytettyä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Joo en mäkään kyllä cv:tä kysele kun ei omassakaan ole kehumista. Toisaalta en myöskään ole normaali nainen, mutta toisaalta mulla ei myöskään ole hepatiittia.
En myöskään kysele omaisuuden perään, koska siinä rikkaassa poikaystävässä ei ole oikeastaan mitään hauskaa. Mieluummin sellainen jolla on omaa rahaa sen verran ettei sen tarvitse multa viedä, mutta ettei ole niin paljon enempää että se haittaa kaikkea.
Oon tässä pari päivää miettinyt pitäiskö laittaa tänne treffi-ilmoitus, se voisi olla hauskaa. Ei sillä, että mitään etsisin, mutta enhän toisaalta laita vastaankaan (paitsi muodon vuoksi) jos jotain sattuu löytymään.
Ai miksi tänne? No koska täältä ei kukaan etsi seuraa; menepäs jonnekin perkeleen vonkaussivustoille niin voi helvetti sentään! Erkki, 59v, olisi halukas näyttämään penistä webcamissa ja Maire, 245kg, kysyisi tykkäänkö isoista tytöistä. :lol:
Toisaalta tilanteeni on aika hyvä. Jaan salaisuuden kanssanne: Superman laittoi mulle privaattiviestiä! :shock: Jännittävää...
No joo. Seuraan tätä topikkia ja Pitin treffejä suurella mielenkiinnolla. Tämä on ehkä Columbinen jälkeen parasta.
esmes-
Javier Pena

mullakin on pari tatuointia muttei hepatiittia, itseasiassa ihan muutama kuukausi sitten kävin kaikissa mahdollisissa testeissä (ei MITÄÄN). suonensisäisiä en käytä, joku roti!
eikä tota seksiäkään tule jaeltua/saatua silleen satunnaisesti..
esmes-
Javier Pena

Katsa kirjoitti:Joo en mäkään kyllä cv:tä kysele kun ei omassakaan ole kehumista. Toisaalta en myöskään ole normaali nainen, mutta toisaalta mulla ei myöskään ole hepatiittia.
En myöskään kysele omaisuuden perään, koska siinä rikkaassa poikaystävässä ei ole oikeastaan mitään hauskaa. Mieluummin sellainen jolla on omaa rahaa sen verran ettei sen tarvitse multa viedä, mutta ettei ole niin paljon enempää että se haittaa kaikkea.
Oon tässä pari päivää miettinyt pitäiskö laittaa tänne treffi-ilmoitus, se voisi olla hauskaa. Ei sillä, että mitään etsisin, mutta enhän toisaalta laita vastaankaan (paitsi muodon vuoksi) jos jotain sattuu löytymään.
Ai miksi tänne? No koska täältä ei kukaan etsi seuraa; menepäs jonnekin perkeleen vonkaussivustoille niin voi helvetti sentään! Erkki, 59v, olisi halukas näyttämään penistä webcamissa ja Maire, 245kg, kysyisi tykkäänkö isoista tytöistä. :lol:
Toisaalta tilanteeni on aika hyvä. Jaan salaisuuden kanssanne: Superman laittoi mulle privaattiviestiä! :shock: Jännittävää...
No joo. Seuraan tätä topikkia ja Pitin treffejä suurella mielenkiinnolla. Tämä on ehkä Columbinen jälkeen parasta.
mulle melkeen kirosana jos sanoo et on "porvari" tai "kokoomuslainen". tulee semmonen kuva et on jotain eliittiä joka sulkee silmänsä"normaali-" ts. kadunelämältä. mut on kasvatettu duunariksi ja vasemmistolaiseksi (ei kommunistiksi!). paremminkin ois syy lempata semmonen äijä joka koulutuksellaan/cv:llään pätee, jos se raha on vaan se juttu. no onneks tollasia ei edes kohdalle satu, sen verran hörhön näköinen olen :wink: joo-o, jotain hyötyä siitäkin..
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kalle-Ville kirjoitti aika provo viestin, Jos ei naista kiinnosta niin sitä ei kiinnosta. Eilen todettiin se ettei se ole taustasta kiinni että saako mallin taikka muuten helvetin hyvän näköisen neidin. Karski ulkomuoto + puku tekee ihmeitä :wink:

Btw, Oli ihan sika hauskaa ja omaa rahaa meni tasan 100€ eli ilmaistakin melkein :D
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

esmes- kirjoitti: mulle melkeen kirosana jos sanoo et on "porvari" tai "kokoomuslainen". tulee semmonen kuva et on jotain eliittiä joka sulkee silmänsä"normaali-" ts. kadunelämältä. mut on kasvatettu duunariksi ja vasemmistolaiseksi (ei kommunistiksi!). paremminkin ois syy lempata semmonen äijä joka koulutuksellaan/cv:llään pätee, jos se raha on vaan se juttu. no onneks tollasia ei edes kohdalle satu, sen verran hörhön näköinen olen :wink: joo-o, jotain hyötyä siitäkin..
Yhtä lailla porvari tai kokoomuslainen sulkee aina silmänsä kadun elämältä ja raha on vain se juttu, kuin työläinen on aina kommunisti :)

Mun kanta tuohon työasiaan on kyllä se, että tuo iltapäivälehtien kysely on täydellisen turha. Siinähän valitaan vain ammattia, ei henkilöä. Monta kertaa rentut voivat olla niitä kaikista parhaita rakastajia ja kumppaneita, mutta jos salaa saisi asialle jotain tehdä, vaihtaisikin sen oman renttunsa ammatin hieman parempipalkkaiseen, tai pukisi sille kulahtaneiden farkkujen sijaan jonkun hotin univormun. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sen rentun vaihtaisi lääkäriin, toiseen henkilöön, tai että ylipäätään valitsisi lääkärin pelkän lääkäriytensä vuoksi.

Itselläni ei CV:tä ole myöskään tapana kysellä, mutta täytyy sanoa että olen aina uusia ihmisiä tavatessani hirveän kiinnostunut kuulemaan, mille alalle ovat menossa/päätyneet. Mulle ei raha merkitse sinänsä pätkääkään, ettei tulisi mieleenkään valita tulevaa puolisoa sen perusteella. Mä rakastun riskinottajiin, jotka ovat valinneet jonkun mielenkiintoisen, harvinaisen tai vaarallisen alan. Musta on äärimmäisen ihailtavaa, että joku lähtee yrittämään onnistumista muutenkin kuin lääketieteellisen tai kauppakorkean kautta. Lisäksi, mulla ei ole jostain syystä ollut koskaan minkään näköisiä fantasioita lääkäreistä, kamoon, ihan homoja ne valkoset takit (no offence jos joku lekuri tätä lukee) :D Jos jo-univormullisen ukkoni ammattia lähtisin vaihtamaan, olisi se ehdottomasti ammattisotilas, niinkuin on ennen ollut. Tai palomies. Tai poliisi. Tai muurari tai autonkorjaaja - rakastan tiilipölyn, bensan ja moottoriöljyn tuoksuja :D
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Vastaa Viestiin