Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

Jep, tuo kerho kuullostaa hyvältä. Kai siihen nyt sentään jotkut pääsyvaatimukset pitää laittaa? Ajattelin sellaista 0,8 promillea, niin ei ihan aloittelijat siihen pääse. Ja mehän käytetään nykyään hissiä, se porrasajattelu on vanhanaikasta, nääs moderni pitää olla.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Jeeah, MC AD/HD,eli anonyymit dokaajat/huojuvat dillet perustettu. Haluuts sä olla pressa,voi olla tuulinen paikka 8)
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Taidan vielä yhden korkkaa... Tänään väistin Alkon joten keskivahvalla oluelle mennään.
-Hale-
Poliisikoira Rex

gravedigger kirjoitti:Jeeah, MC AD/HD,eli anonyymit dokaajat/huojuvat dillet perustettu. Haluuts sä olla pressa,voi olla tuulinen paikka 8)
Joo, se voi olla tuulinen paikka, mutta mitä muuta kännisiltä voi odottaa. Pitäiskö pyytää Pittiä siihen pressan paikkaan? Sillä kun on kokemusta noista jengi jutuista.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Bombay kirjoitti:Taidan vielä yhden korkkaa... Tänään väistin Alkon joten keskivahvalla oluelle mennään.
Kyllä sillä keskivahvallakin pärjää, mutta pitää juoda määrällisesti aika paljon enemmän :lol:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Bombom,anna mennä Kreivi Tikkarikin ottaa..parit vielä :lol:
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Parit.com
What's up, fuckers?
Huru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Huru »

No voihan koo noitaki juttuja! :lol:
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

taas oon ainoa hereillä tähän aikaan! sohvat ja sängyt on vallattu tiedottomien ihmisten toimesta. hengissä ovat kun kuorsaus kuuluu... vituttaa olla aina eka joka herää sunnuntai-aamuna, en vaan osaa nukkua pitkään ku viikollakin herään jo kasilta.. onneks työt loppuu kohta niin saan taas vätystellä työttömänä ja kääntää vuorokausirytmin ympäri, katotaan sit kuka nukkuu pisimpään! :twisted:
joo-o, nappasin jääkaapista viimesen bissen just ja savutkin vois väsää, ihan vaan kostoksi noille kuorsaajille. huomenna alkaa taas TYÖviikko, lyhentää elämää 8 tuntia päivässä ja rajottaa muutenkin tätä vapaa-ajan viettoa. pätkätyöläisenä osaan kyl nauttia kotona olosta. viel pari viikkoa kun jaksais... *kippis* sille!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

witttu pitää tunnustaa ajkoholismi,mennään taxilla ja hyvä meno
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Mää rupeen laittaan kohta päiväkirjaa tänne :lol: :lol: :lol:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Hahah, sitä sun päiväkirjaasi ootellessa mäkin voisin sihauttaa ekan siiderin auki.... niin kuolee viimesetkin flunssapöpöt 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-Hale-
Poliisikoira Rex

maija turjukka kirjoitti:^Hahah, sitä sun päiväkirjaasi ootellessa mäkin voisin sihauttaa ekan siiderin auki.... niin kuolee viimesetkin flunssapöpöt 8)
Kuoleeko ne tosiaan siiderillä?? Kyllä mä ottaisin varmuuden vuoksi jotain väkevämpää ja eihän ne nyt yhdellä mihkään kuole :wink:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No hei, jossei ne kuole, niin mulla ainakin menee mukavammin.... enhän mä kait sanonut lopettavani siihen yhteen? (mutta ekastahan se aina alkaa)

(autoakaan ei oo muutes tarvinnut korjailla viime aikoina...) :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

witsi mä en viimeviikon kokouksessa huomannu että hale tarjos pittiä pressaks,vitut antaa turjukan koittaa,saatas naispressa kato, erilaisii juttui :lol:
Lukittu