takka kirjoitti:No juu, mikäpä siinä, hymiötä vaan peliin, jos ei keksi mitään sanottavaa. Ja ehkä parempi niin, kun ei ole mitään sanottavaa.
Jos haluaa keskustella raportista, olisi tietenkin suotavaa, että olisi lukenut sen; parissa päivässä saa jo hyvän kuvan sisällöstä. Jos keskustelee älykkyydestä, olisi hyvä tietää, mitä sillä tarkoitetaan. Ja jos keskustelee CNN:n kannanotoista, pitäisi siteerata CNN:n toimittajia, ei republikaanien karriääripoliitikkoa, joka on kirjoittanut mielipidekirjoituksen CNN:n sivuille.
Jennigns saattaa ihan hyvin olla oikeassa, en ole seurannut Obaman tekemisiä tältä kantilta, mutta asiasta on varmaan muitakin mielipiteitä.
Niin, itse alat haukkumaan muita kirjoittajia vihjailuillasi kun et keksi itse mitään vasta-argumenttia.
Olen sanonut paljonkin tässä ketjussa. Mm. Muellerin raportista ilmi tulevan faktan: sen, että Trump, kukaan hänen kampanjastaan, lähipiiristään, tai itse asiassa kukaan amerikkalainen ei syyllistynyt kolluusioon, josta demokraatit suu vaahdossa kimittivät kaksi vuotta.
Sekin on fakta, että raportti näyttää pahalta Obaman ja hallintonsa kannalta. Tämän CNN on huomannut myös joka tuntuukin uskomattomalta.