Nyt nostan putsarille hattua,tää oli hyväputsari kirjoitti:Kardemumma, veivaa ties monettako vuotta mukahauskoja Pirkkakalja juttujaan naisten alusvaatteet päällä TOR-verkon suojissa (ettei kukaan vaan tule tönimään amiksen röökipaikalla). Kyseessä siis 35-vuotias ammattikoulun rakennuslinja opiskelija, tuttu hahmo ylilaudalta. Yksi Pasi Viheraholle tavaraa netistä tilanneita. Tämä tapaus on se joka tilasi tavarat TOR-verkosta, mutta käytti omia pankkitunnuksiaan. Kyllä luitte aivan oikein, käytti TOR-verkkoa ja omia pankkitunnuksiaan.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Sivustamulkoilija
- Jack Bauer
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Alex Smith
Putsari on nostanut profiiliaan viime aikoina. Enemmän asiallisia juttuja, vähemmän asiatonta vittuilua lautamiesosiossa. Jatka samalla linjalla.Sivustamulkoilija kirjoitti:Nyt nostan putsarille hattua,tää oli hyväputsari kirjoitti:Kardemumma, veivaa ties monettako vuotta mukahauskoja Pirkkakalja juttujaan naisten alusvaatteet päällä TOR-verkon suojissa (ettei kukaan vaan tule tönimään amiksen röökipaikalla). Kyseessä siis 35-vuotias ammattikoulun rakennuslinja opiskelija, tuttu hahmo ylilaudalta. Yksi Pasi Viheraholle tavaraa netistä tilanneita. Tämä tapaus on se joka tilasi tavarat TOR-verkosta, mutta käytti omia pankkitunnuksiaan. Kyllä luitte aivan oikein, käytti TOR-verkkoa ja omia pankkitunnuksiaan.
Kun nyt ollaan naurattaa osiossa niin sanon että Putsari putsaa osion
Kyllä naurattaa
Kaardemumma nauratti tavattomasti mutta sensuuri tuntuu iskevän tähänkin palstaan,voi voi.
Kaardemumma nauratti tavattomasti mutta sensuuri tuntuu iskevän tähänkin palstaan,voi voi.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Putsari kirjoitti :
No niin, huomaatkos kuinka hienoa on asua länsimaisessa demokratiassa eikä itäisessä perslävessä?Sinä saat paasata kommunistipropagandaa ja me saamme nauraa sinulle ja ivata sinua
Hqaahhahhaaaahhaaaa
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
annaanna
Putsariko tuolla asiapuolella muiden mukana käy kuumana. En muista. Pyytelee esimerkkejä. Kun jotkut onnekkaat ovat saaneet 14-kesäistä
.
Paitsi ettei tässä tapauksessa coitukseen ryhdytty ennen kuin oli ikää tarpeeksi.
Kielletty rakkaus: 14-vuotias Miranna rakastui 22 vuotta vanhempaan - "Meillä klikkasi"
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016022521169965
Paitsi ettei tässä tapauksessa coitukseen ryhdytty ennen kuin oli ikää tarpeeksi.
Kielletty rakkaus: 14-vuotias Miranna rakastui 22 vuotta vanhempaan - "Meillä klikkasi"
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016022521169965
Hyi helvetti mikä pervo sinä olet. Hyi Saatana. Tyypillinen sairas vasemmistofemakkoemakko.annaanna kirjoitti: Kun jotkut onnekkaat ovat saaneet 14-kesäistä.
Pedofiiliksi olen kyllä sinut jo aiemmin tunnistanut, olethan kiivaasti puolustellut omien lapsien raiskaaja Aueria.
Ehkä pitäisi olla "Ällistyttää murhainfossa" osa? Sinne poliisimestari sisun pohjattomalta vaikuttava typeryys. Voi hyvä luoja kuinka tyhmiä ihmisiä sitä vapaalla ilman holhousta (oletettavasti) kulkee 
Joo, ja nekin oli ylläripylläri, ilma-aseita. Mä olin kesäduunissa anttilassa tuuraavana rautaosaston vastaavana, ja kategoriassa ilma-aseet oli meillekin tarjolla tietenkin vain ilmakiväärejä ja ilmapistooleja kuten osuvasti totesitkin, laukausten välissä pumpattaen, taittaen sekä jopa kompuran painesäilöstä ladattavia. Sitten oli eri kokoisilla kaasu- tai paineilmasäilöillä varustettuja, joilla pystyi ampumaan toistuvasti lataamatta painetta.Marokonsoturi kirjoitti:90-luvulla oli vain ilmakiväärejä, sekä ilmapistooleja eikä niihin tarvita lupia.
Näitä nyt luvan varaisiksi muutettuja ei ollut tyrkyllä, muttei se muuta sitä seikkaa, että noi aikaisemmatkin olivat ilma-aseita, ja sen alla oli ilmakiväärejä ja ilmapistooleja.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi kirjoitti:Ja 4-vuotta sen jälkeen, kun mehmetit löysivät Euroopan.garcia kirjoitti: Mut tosiaan kirkko oli pystyssä 300 vuotta ennen ku espanjalaiset "löysi" Amerikan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Naurattaa nimimerkit Anubis ja Pieniliekki, molemmat puolustaa rikollisia ja kyselevät koko ajan kun eivät itse tiedä mitään eikä osaa itse ottaa asioista selvää. Sattumaako?
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
^Onko se niin kuin artistit kyselee, ettekö te tiedä että kuka minä olen? Ihan samaa ollaan havaittu kuten Julperi, näissä rikollisten puolustajissa.

- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Sekoitatko Anubiksen mahdollisesti johonkin toiseen nimimerkkiin? Julperi itsessään on minulle tuntematon nimimerkki, mutta muistuttaa kovin muutamaa murhainfossa vastaan tullutta papukaijaa.Julperi kirjoitti:Naurattaa nimimerkit Anubis ja Pieniliekki, molemmat puolustaa rikollisia ja kyselevät koko ajan kun eivät itse tiedä mitään eikä osaa itse ottaa asioista selvää. Sattumaako?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Naapurin sikamurre, joka ottaa totena kaiken mitä youtubessa julkaistaan. 
-
annaanna
Kuin järkensä menettäny (tai känniääliö) putsari viestitteli tuolla ketjussa. Tulkitsin kiihottuneen mahdollisuudesta 14-kesäisiin.
https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php ... 1&start=45
Lapsivaimosta epäilty sai kovat syytteet -ketjussa Kakkosurpo löi faktoja pöytään ja pyysi putsaria ottamaan selvää Suomen tilanteesta, mutta putsari vaan mölisi ja vaihtoi vaatimuksiaan.annaanna kirjoitti:Putsariko tuolla asiapuolella muiden mukana käy kuumana. En muista. Pyytelee esimerkkejä. Kun jotkut onnekkaat ovat saaneet 14-kesäistä.
...
...
https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php ... 1&start=45
Sekopää!Kirjoittaja putsari » 03 Touko 2019, 23:14
kakkosurpo kirjoitti:
Vastahan täälläkin saatiin lakiin muutos, ettei millään presidentin erikoisluvalla saa mennä alaikäinen naimisiin.
15-vuotiaana sai mennä erikoisluvalla naimisiin. Kun suojaikäraja on 16-vuotta, niin sinä siis tarkoitat, että 16-vuotiaiden paneminen on pedofiliaa? Jos kerran 10-vuotiaiden tai 14-vuotiaiden naiminen on "samaa paskaa"? Vai mitä sinä taas yrität selittää?
-
annaanna
Ehkä naurattaa peruspalstalaista tämä?putsari kirjoitti:Hyi helvetti mikä pervo sinä olet. Hyi Saatana. Tyypillinen sairas vasemmistofemakkoemakko.annaanna kirjoitti: Kun jotkut onnekkaat ovat saaneet 14-kesäistä.
Pedofiiliksi olen kyllä sinut jo aiemmin tunnistanut, olethan kiivaasti puolustellut omien lapsien raiskaaja Aueria.
Totta on muuten, että jotkut ovat saaneet 14-kesäistä
Nelitoistavuotiaat ovat vapaita kokeilemaan seksuaalista kanssakäymistä. Piste.