Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Tuo tacklehan on joku työtön peräkammarinpoika, ei siitä kannata välittää. Säälittävä.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
-
Calamity Jane
- Rico Tubbs
^ON aika raukkamaista arvioida ketään ihmistä pelkän kirjoittelun perusteella. En aina ole samaa mieltä Tacklen enkä kenenkään muunkaan kanssa mutten sorru niin alas että koittaisin loukata toista menemällä henkilökohtaisuuksiin. Olipa ihminen mitä tahansa työtön ym ym . Jokainen on laulun arvoinen . Kerran eletään ja antaa kaikkien kukkien kukkia.
Tacklesta sen enenpää kuin muistakaan meistä ei kukaan mitään tiedä. Ei tehdä tästä kiusaajien palstaa.
Tacklesta sen enenpää kuin muistakaan meistä ei kukaan mitään tiedä. Ei tehdä tästä kiusaajien palstaa.
sikakoira
eka vodka jo pudotettu, joten mieluusti haluaisin naureskella samaan henkeen. Jatka ihmeessä
eka vodka jo pudotettu, joten mieluusti haluaisin naureskella samaan henkeen. Jatka ihmeessä
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Siis mitä vittua. Ihan oikeasti?Calamity Jane kirjoitti:^ON aika raukkamaista arvioida ketään ihmistä pelkän kirjoittelun perusteella. En aina ole samaa mieltä Tacklen enkä kenenkään muunkaan kanssa mutten sorru niin alas että koittaisin loukata toista menemällä henkilökohtaisuuksiin. Olipa ihminen mitä tahansa työtön ym ym . Jokainen on laulun arvoinen . Kerran eletään ja antaa kaikkien kukkien kukkia.
Tuo tacklehan EI tee yhtään mitään muuta kuin haukkuu ja ivaa muita, en muista yhtä ainoaa asiallista viestiä. Ei yhtä ainoaa ja sinä kehtaat puhua hlökohtsisuuksiin menosta. Tiedätkö, et tackle on työtön?
JanitaSlim kirjoitti: ↑
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Annetaan bannia henkilöille, jotka tuovat faktatietoa palstalle ja yrittävät suitsia satuilua. Vai profiloituuko murhainfo nykyään varteenotettavan rikosaiheisen keskustelupalstan sijaan satusetien ja -tätien tarinointifoorumina? Jos näin on, niin tervetuloa Ulvila-osioon jatkamaan Öppnas Härin ja kumppaneiden satuilua.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Mä olen jo jonkun aikaa ajatellut puolen kaulaa peittävää tatuointia, kun koko ylävartalon peittävää ykkösvaihtoehtoa ei malta kuitenkaan koskaan toteuttaaNo nämä kaula ja naamatatuoidut ovat monta kerrosta alaspäin turvallisuusalan tyypeistä. Noita hankitaan kun ei ole minkäänlaista tulevaisuutta näköpiirissä. Älykkyysosamäärän täytyy olla huomattavasti alle somalin keskimääräisen älykkyysosamäärän mikäli ottaa kaulaan tai naamansa töherryksiä.hauska juttu....... turvallisuusalahan on tunnetusti luuseriala....Poliisi ja turvallisuusalalla kaula ja naama tatuoinnit tunnetaan yleisnimityksellä "luuseritatuointi". Myös peukalonhanka ajaa saman asian.
Päädyin taas länkyttämään tuolla hukkumisketjussa, ja naurettavaksihan se meni
Tavantallaaja pisti oikein hyvin vertailukelpoisen esimerkin:
Sitten kun minä pistin esimerkin omasta nuoruudestani siitä miten veneillessä tuli pelleiltyä veneen kanssa ilman että kukaan hukkui, veneestä hyppelyä ja veneen kaatamista sun muuta, niin...
Tavantallaaja pisti oikein hyvin vertailukelpoisen esimerkin:
tuo siis esimerkkinä siitä miten helposti kaksi 14 vuotiasta poikaa voi tippua soutuveneestä, toki tuossa esimerkin tapauksessa kaikki olivat aikuisia ja vene oli hörpännyt vettä ja sen seurauksena kaatunutTavanTallaaja kirjoitti:Eilen oli Pirkanmaalla kaatunut vene, jossa oli ollut kolme ihmistä ja kaikki joutuneet veden varaan.
Sitten kun minä pistin esimerkin omasta nuoruudestani siitä miten veneillessä tuli pelleiltyä veneen kanssa ilman että kukaan hukkui, veneestä hyppelyä ja veneen kaatamista sun muuta, niin...
No ok, kolmen aikuisen miehen veneen kaatuminen on toki parempi vertailukohta kuin nuorien poikien pelleilyt soutuveneen kanssa, kun vertaillaan kahden nuoren pojan veneestä tippumiseen joka on johtanut toisen hukkumiseenTavanTallaaja kirjoitti:Tuo sinun kertomuksesi siitä, mitä te olette nuorena tehneet ja tuot sitä jonkunlaisena vertailukohtana tähän kyseiseen tapahtumaan kertoo lähinnä vaan siitä, kuinka ulapalla itse olet.
-
Marokonsoturi
- Javier Pena
Ihmiset on degeneroituneita, kun teini-ikäiset lapsetkaan eivät enää välttämättä osaa uida.. kai se sinileväuutisointi on sitten tehonnut lapsiperheisiin ja uida ei enää uskalleta.
Meitzi ja Takkumarjahan seisovat samoissa riveissä. Molemmat samoja promaahanmuutto kommunisteja. Meitzihän on ihan avoimesti kertonut viihtyvänsä auttamassa aikuisia rikkaamman kulttuurin miehiä vastaanottokeskuksissa. Molemmat taitavat olla myös työttömiä.
Meitzi ja Takkumarjahan seisovat samoissa riveissä. Molemmat samoja promaahanmuutto kommunisteja. Meitzihän on ihan avoimesti kertonut viihtyvänsä auttamassa aikuisia rikkaamman kulttuurin miehiä vastaanottokeskuksissa. Molemmat taitavat olla myös työttömiä.
Tossa nyt meni mun kohdalta täsmälleen jokainen yksityiskohta pieleen.Marokonsoturi kirjoitti:Meitzi ja Takkumarjahan seisovat samoissa riveissä. Molemmat samoja promaahanmuutto kommunisteja. Meitzihän on ihan avoimesti kertonut viihtyvänsä auttamassa aikuisia rikkaamman kulttuurin miehiä vastaanottokeskuksissa. Molemmat taitavat olla myös työttömiä.
-
Marokonsoturi
- Javier Pena
Millä tavalla siitä meni mikään pieleen?meitzi kirjoitti:Tossa nyt meni mun kohdalta täsmälleen jokainen yksityiskohta pieleen.Marokonsoturi kirjoitti:Meitzi ja Takkumarjahan seisovat samoissa riveissä. Molemmat samoja promaahanmuutto kommunisteja. Meitzihän on ihan avoimesti kertonut viihtyvänsä auttamassa aikuisia rikkaamman kulttuurin miehiä vastaanottokeskuksissa. Molemmat taitavat olla myös työttömiä.
Mä en takkumarjan kanssa varmasti ole samassa rivissä koskaan, paitsi jos satutaan jostain ihmeen sattumasta täytteeksi tunnistusriviin. Hyvin epätodennäköistä. Jos olen kertonut suorastaan viihtyväni vastaanottokeskuksissa, niin kyseessä on ollut rehellinen erehdys. Viihdyn toki vapaaehtoistyössä, mutta vastaanottokeskuskuksissa en erityisesti viihdy. Suurin osa autettavista on ollut perheitä ja koululaisia. Nuoria tyttöjä paljon useammin kuin aikuisia miehiä. Työtön olen ollut viimeksi ysärin alkupuolella.Marokonsoturi kirjoitti:Millä tavalla siitä meni mikään pieleen?meitzi kirjoitti:Tossa nyt meni mun kohdalta täsmälleen jokainen yksityiskohta pieleen.Marokonsoturi kirjoitti:Meitzi ja Takkumarjahan seisovat samoissa riveissä. Molemmat samoja promaahanmuutto kommunisteja. Meitzihän on ihan avoimesti kertonut viihtyvänsä auttamassa aikuisia rikkaamman kulttuurin miehiä vastaanottokeskuksissa. Molemmat taitavat olla myös työttömiä.
Kommaria minusta ei helposti saa, ja promaahanmuuttomielinen on ainakin haittamaahanmuuttajien katsantokulmasta todella omituinen tulkinta.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Tää se jaksaa aina naurattaa.
Piti oikein uudestaan etsiä tämä ketju.
Piti oikein uudestaan etsiä tämä ketju.
Sniffaaja kirjoitti:Suuni meni vienoon hymyyn kommentistasi. Olen itsekin laittanut merkille suomileijonakorun, kaljupäisyyden, "asenne" t-paitojen käyttämisen, taskuveitsen kantamisen klipsillä fakkujen etutaskussa, KO jet -merkkisen saksalaisen OC-kaasusumuttimen kantamisen pilottitakin povitaskussa, Laaja kirjo erilaisia diagnooseja F -alkuisina, kämmenselkiin ja sormiin otettuja tatuointeja, Pitbull ja Rottweiler -koirien omistaminen ja paljon massiivisemman naisoletetunystävän.Tackleberry kirjoitti:Yllättäen taas leijonapaitaa ja -korua tyrkkää näillä elämämkoululaisilla. Taitaa vielä muija olla se skrodempi osapuoli.
Tältä Sonkajärven tappajalta puuttuu selvästi gynekomastia, joka on poikkeuksellista elämänkoululaisten keskuudessa.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
- TavanTallaaja
- Martin Beck
Vedetänkö nyt vähän henkeä ja mietitään uudestaan, jooko? Se, että sinä olet 14 vuotiaana kavereiden kanssa pelleilleet ja hyppineet soutuveneestä ihan harrastuksena ilman, että kukaan on hukkunut, niin mitä luulet minkä tason tilastollinen otanta se on tällaisessa tuhansien järvien maassa siitä, kuinka tapaturma-altista soutuveneen kanssa teutarointi saattaa olla?damfin kirjoitti:Päädyin taas länkyttämään tuolla hukkumisketjussa, ja naurettavaksihan se meni![]()
Tavantallaaja pisti oikein hyvin vertailukelpoisen esimerkin:tuo siis esimerkkinä siitä miten helposti kaksi 14 vuotiasta poikaa voi tippua soutuveneestä, toki tuossa esimerkin tapauksessa kaikki olivat aikuisia ja vene oli hörpännyt vettä ja sen seurauksena kaatunutTavanTallaaja kirjoitti:Eilen oli Pirkanmaalla kaatunut vene, jossa oli ollut kolme ihmistä ja kaikki joutuneet veden varaan.![]()
Sitten kun minä pistin esimerkin omasta nuoruudestani siitä miten veneillessä tuli pelleiltyä veneen kanssa ilman että kukaan hukkui, veneestä hyppelyä ja veneen kaatamista sun muuta, niin...No ok, kolmen aikuisen miehen veneen kaatuminen on toki parempi vertailukohta kuin nuorien poikien pelleilyt soutuveneen kanssa, kun vertaillaan kahden nuoren pojan veneestä tippumiseen joka on johtanut toisen hukkumiseenTavanTallaaja kirjoitti:Tuo sinun kertomuksesi siitä, mitä te olette nuorena tehneet ja tuot sitä jonkunlaisena vertailukohtana tähän kyseiseen tapahtumaan kertoo lähinnä vaan siitä, kuinka ulapalla itse olet.
Se, että te olette olleet oman elämänne Jani Sievisiä jo pienestä, ei aina tarkoita sitä, että se etupulpetin pyylevä ja huonokuntoinen poika kykenisi keskellä yötä mahdollisesti äkillisessä tilanteessa ja oletettavasti vielä vaatteet päällä, Weissmullerimaisiin suorituksiin, koska niin tekin aikoinaan kykenitte?
Mistähän sekin kumpuaa, että niin monen ihmisen suhteellisuudentaju rajoittuu siihen omaan kokemuspiiriin, jonka sitten oletetaan pätevän jokaisen muun kohdalla kaikissa tilanteissa?!
Facebookissa kiertää aika ajoin sellainen tarina, jossa ihmetellään, että miten ihmeessä me keski-ikäiset ollaan selvitty hengissä, vaikka lapsena kiipeiltiin puissa, ei käytetty pyöräilykypäriä, eikä autoissa turvavöitä etc. Niin skidinä vinkkinä siihenkin sanoisin, että kaikki eivät toki selvinneet. Mutta kun itse ja kaverit selvisi, niin heti luullaan, että kaikki selvisivät. Että vähän samanlainen harha tässäkin tarinassa.
Ok myönnetään, minä en tiennytkään tuota seikkaa tuosta hukkuneesta pojasta mutta jos hän siis todellakin oli noin pyylevä ja huonokuntoinen niin olen pahoillani siitä että oletin hänelle sattuneen jotain joka sai hänet hukkumaan, mutta tuon kuntoisen nuoren kyseessä ollessa on toki ihan normaalia että hukkui heti veteen joutuessaan, poikaparka.se etupulpetin pyylevä ja huonokuntoinen poika
Ai niin... tuohan toisaalta tekee entistä oudommaksi sen seikan että mitä noin huonokuntoinen poika teki soutuveneessä myrskyssä keskellä yötä, vai saako sitäkään ihmetellä ilman että tallaaja pahoittaa mielensä?
- TavanTallaaja
- Martin Beck
En pahoita mieltäni moisesta. Ja nyt täytyy muistaa, että olen samoilla linjoilla damfinin kanssa tuosta, että emme voi oikeasti tietää kyseisen nuoren fyysisestä kunnosta ja sen hetkisestä tilasta mitään, eli my bad että lähdin sille linjalle, vaikka tietenkin se voisi yhtä hyvin pitääkin paikkansa. Emmekä tiedä myöskään siitä, mikä sai pojat veneilemään. Kyseisessä ketjussa joku viittasi karkumatkaan(jonkin uhan vuoksi), hyvin paljon mahdollista. Tai oliko veneellä tarkoitus "oikaista" ja päästä jonnekin kohteeseen jonne maateitse olisi ollut kohtuuton matka ilman kulkuvälinettä? Se, mitä itse olen kritisoinut alusta alkaen on ollut se, että tuulisena yönä soutuveneestä putoaminen ei ole välttämättä tarvinnut mitään ihmettä tai mysteeriä tai mitään sellaista, että joku olisi tahallisesti myötävaikuttanut tuohon lopputulokseen. Silti on mahdollista sekin, että ovat hypänneet oma-aloitteisesti veneestä paetakseen kenties jotain.damfin kirjoitti:Ok myönnetään, minä en tiennytkään tuota seikkaa tuosta hukkuneesta pojasta mutta jos hän siis todellakin oli noin pyylevä ja huonokuntoinen niin olen pahoillani siitä että oletin hänelle sattuneen jotain joka sai hänet hukkumaan, mutta tuon kuntoisen nuoren kyseessä ollessa on toki ihan normaalia että hukkui heti veteen joutuessaan, poikaparka.se etupulpetin pyylevä ja huonokuntoinen poika
Ai niin... tuohan toisaalta tekee entistä oudommaksi sen seikan että mitä noin huonokuntoinen poika teki soutuveneessä myrskyssä keskellä yötä, vai saako sitäkään ihmetellä ilman että tallaaja pahoittaa mielensä?
Eli, kaksi nuorta voi livetä pimeänä ja myrskyisenä yönä soutuveneestä jonkkaan ilman, että se tarvitsisi mitään syvän meren henkiä loitsuamaan venettä nurin. Ovatko sitten livenneet vaiko tahallisesti hypänneet jäänee yleisölle kertomatta. Kumpaakin vaihtoehtoa pidän mahdollisena.