Tackleberryn perseilyt

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvoja: Raid

meitzi
Wallander

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja meitzi » Ke Kesä 12, 2019 3:50 pm

damfin kirjoitti:kun tietää olevansa väärässä mutta jatkaa inttämistä ja länkyttämistä kääntääkseen asian ja maalitolpat niin että voi itse olettaa voittaneensa väittelyn ja olleensa oikeassa, sellaiseen tackleberryn tyyliin :mrgreen:
Let's agree to disagree. Se, että joku setäkerhoyhdistys on joskus päättänyt, että irrotetaampa nipusta kuitenkin oma lempparivaihtoehto, eikä kutsuta sitä huumeeksi, on lillukanvarsia, mutta toki jollekin toiselle itse tärkeimmän pointin aihe.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

damfin
Columbo

Viesti Kirjoittaja damfin » Ke Kesä 12, 2019 4:46 pm

meitzi kirjoitti:
damfin kirjoitti:kun tietää olevansa väärässä mutta jatkaa inttämistä ja länkyttämistä kääntääkseen asian ja maalitolpat niin että voi itse olettaa voittaneensa väittelyn ja olleensa oikeassa, sellaiseen tackleberryn tyyliin :mrgreen:
Let's agree to disagree. Se, että joku setäkerhoyhdistys on joskus päättänyt, että irrotetaampa nipusta kuitenkin oma lempparivaihtoehto, eikä kutsuta sitä huumeeksi, on lillukanvarsia, mutta toki jollekin toiselle itse tärkeimmän pointin aihe.
Tarkoitatko sellaisia setäkerhoyhdistyksiä kuten YK, EU ja muut kansainvälisten sopimusten laatijat ja hyväksyjät?
Suomen huumausainelaissa huumausaineella tarkoitetaan mm. Yhdistyneiden kansakuntien (YK) huumausaineyleissopimuksissa ja kansallisessa lainsäädännössä kiellettyjä aineita
Kuten sanoin, minä länkytän virallisten määritelmien pohjalta, länkytä sinä niiden setämiestesi mielipiteiden pohjalta.
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

meitzi
Wallander

Viesti Kirjoittaja meitzi » Ke Kesä 12, 2019 6:47 pm

Eli emme ole samaa mieltä siitä, että olemme eri mieltä?

damfin
Columbo

Viesti Kirjoittaja damfin » Ke Kesä 12, 2019 7:38 pm

meitzi kirjoitti:Eli emme ole samaa mieltä siitä, että olemme eri mieltä?
Tämä on suomenkielinen palsta joten vastasin ainoastaan tuohon suomenkieliseen osaan kommentistasi :mrgreen:

Toki olen siitä samaa mieltä että olemme eri mieltä, minä pidän tärkeämpänä asiana pointtia, sinä taas jointtia :lol:
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

meitzi
Wallander

Viesti Kirjoittaja meitzi » To Kesä 13, 2019 3:06 am

damfin kirjoitti:Toki olen siitä samaa mieltä että olemme eri mieltä
Me varmaan voidaan jatkaa sitten tästä teillemme?

putsari
Miss Marplen perikuntaa

Viesti Kirjoittaja putsari » To Kesä 13, 2019 3:18 am

Onko takkumarjalta hoitajat ottaneet kännykän pois, kun ei ole palstalla näkynyt?
annaanna kirjoitti:
To Syys 26, 2019 12:59 pm

”Saatana rajat kiinni kyllä muhmutti asetta pelkää sekin elukka”

Tackleberry
Hercule Poirot

Viesti Kirjoittaja Tackleberry » Pe Kesä 14, 2019 8:27 pm

putsari kirjoitti:Onko takkumarjalta hoitajat ottaneet kännykän pois, kun ei ole palstalla näkynyt?
Putsarille tiedoksi, että useimmilla ihmisillä on
a) työ, jossa pitää välillä tehdä myös töitä ja
b) elämä, johon mahtuu muutakin kuin internetin keskustelupalstat.

Sitten on tietysti näitä putsareita, jotka "keskustelee" Minfossa keskellä yötä ja/tai kännissä. :lol:
Palstan pahin luuseri, ja se on paljon sanottu se. :lol:

putsari
Miss Marplen perikuntaa

Viesti Kirjoittaja putsari » Pe Kesä 14, 2019 11:45 pm

Tackleberry kirjoitti: Putsarille tiedoksi, että useimmilla ihmisillä on
a) työ, jossa pitää välillä tehdä myös töitä ja
Tarkoitatko työnteolla sitä sinun toimintaterapiaasi siellä suojatyökeskuksessa? :mrgreen:
annaanna kirjoitti:

meitzi
Wallander

Viesti Kirjoittaja meitzi » La Kesä 15, 2019 5:33 pm

Tackleberry kirjoitti:Sitten on tietysti näitä putsareita, jotka "keskustelee" Minfossa keskellä yötä ja/tai kännissä. :lol:
Palstan pahin luuseri, ja se on paljon sanottu se. :lol:
???

Ei kait tänne tarvitse kirjoittaa vain päivällä ja/tai selvänä. Varmaan joka viides mun viesteistä on kirjoitettu vähintään puolen promillen jälkeen.

Salmari
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Salmari » Su Kesä 16, 2019 10:26 pm

No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.

putsari
Miss Marplen perikuntaa

Viesti Kirjoittaja putsari » Su Kesä 16, 2019 11:00 pm

Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Hän on toimintaterapiassa paikallisessa suojatyökeskuksessa. Tuskin siellä mitenkään kontrolloidaan puhelimen käyttöä.
annaanna kirjoitti:

jepulis82
Wallander

Viesti Kirjoittaja jepulis82 » Ma Kesä 17, 2019 6:03 am

putsari kirjoitti:
Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Hän on toimintaterapiassa paikallisessa suojatyökeskuksessa. Tuskin siellä mitenkään kontrolloidaan puhelimen käyttöä.
Ullatus. :lol:
"Those who want respect, give respect."

Marokonsoturi
Miss Marplen perikuntaa

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi » Ke Kesä 19, 2019 4:42 am

jepulis82 kirjoitti:
putsari kirjoitti:
Ullatus. :lol:
Täytyyhän yhteisön tukea heikompiaan. On hyvä, että heikommille yksilöille on erilaisia työpajoja, VOK:ja yms. joissa voi käyttää ylimääräistä energiaansa ja kokee omalle toiminnalleen tarkoitusta.

Tackleberry
Hercule Poirot

Viesti Kirjoittaja Tackleberry » Ke Kesä 19, 2019 11:34 am

Suurin osa päivällä, koska olen siistissä, hyväpalkkaisessa ja rennossa duunissa eli koneen äärellä koko ajan. Tuollaiset raksamiehet ja roskakuskit eivät tietenkään pääse nettiin duunipäivän aikana. Pitää sitten vapaa-ajalla vaivautua tänne itkemään mamuista. Vittu mitä luusereita. :lol:
putsari kirjoitti:
putsari satuilee, kun paljasti totuuden omasta säälittävästä elämästään. Täällä aamuyöllä keskustelemassa yksinään. "Ehkä mä oon eri aikavyöhykkeellä?!"

Luuseri. :lol: :lol: :lol:

J.Maybrick
Columbo

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick » Ke Kesä 19, 2019 12:26 pm

Ei liene olemassakaan duunia, joka tehdään koneen ääressä, ja olisi vieläpä rentoa. Kaikki koneen ääressä tehtävä työ on kaukana rennosta, syistä jotka koneen ääressä työtä tekevät tietävät.
Tämän tosiasian perusteella oletan, että Tackleberry naputteli vahingossa sanan ’rennossa’, eli tapahtui lapsus 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Vastaa Viestiin