V***ttaa tää päänsärky, johon ei buranakaan auta
Mikä ärsyttää tänään?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Katsa
tumma suklaa on terveellistä! älkää sortuko vaaleaan maitosuklaaseen
olin eilen synnytysvalmennuksessa (hyvä juttu vaikka kokemustakin on jo aiemmin...) ja siellä oli joku ihme tyyppi joka kyseli tosi hulluja asioita...alkoi ärsyttämään hirveästi jostain syystä....yksi tuleva äiti kyseli että mitä se aines on mitä vauvan päähän tulee "pahka" jos imukuppia joudutaan käyttämään...eli olisko mahdollisesti aivoa tai sen sellaista....voi herranjestas.....niinkuin aivot olisivat sellaista ainesta että ilman damagea niitä vois imeä paikasta a paikkaan b
tai miksi ihmiset haluaa ottaa synnytykseen mukaan oman altaan synnytystä vrten...hohhoijaa...kyl asiat voidaan tehdä vaikeiksi....ärsyttää 
olin eilen synnytysvalmennuksessa (hyvä juttu vaikka kokemustakin on jo aiemmin...) ja siellä oli joku ihme tyyppi joka kyseli tosi hulluja asioita...alkoi ärsyttämään hirveästi jostain syystä....yksi tuleva äiti kyseli että mitä se aines on mitä vauvan päähän tulee "pahka" jos imukuppia joudutaan käyttämään...eli olisko mahdollisesti aivoa tai sen sellaista....voi herranjestas.....niinkuin aivot olisivat sellaista ainesta että ilman damagea niitä vois imeä paikasta a paikkaan b
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
olen tänään vaihtanut kahdeksan löysää paskavaippaa kiljuvalle 1- vuotiaalle....ja jokainen on valunut puntista...lisäksi alkaa tuntumaan siltä että itsellekin tässä on joku mahatauti kehkeytymässä...niin ja meillä vauva käyttää kestovaippoja...niin että tuntuu siltä että paska haisee joka paikassa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Katsa
^
www.vauva-lehti.fi/keskustele
...ei millään pahalla cicero, muttei hyvälläkään. Et puhu nykyisin mistään muusta.
www.vauva-lehti.fi/keskustele
...ei millään pahalla cicero, muttei hyvälläkään. Et puhu nykyisin mistään muusta.
johtuu varmaan hormooneista..mutta en visiteeraa vauvafoorumeilla..täähän on ketju siitä että mikä ärsyttää ja kun en täältä kämpästä päääse mihinkään niin on aiheet vähissä...sekin ärsyttää....mutta älä pelkää ei tätä kestä kauan...
eihän tää oo kai mikään ihmissuhdepalstakaan mutta aika paljon niistäkin saa lukea..mielenkiintoista sinänsä..
eihän tää oo kai mikään ihmissuhdepalstakaan mutta aika paljon niistäkin saa lukea..mielenkiintoista sinänsä..
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Aihe Vapaa on legendaarinen. Sinne tuntuu kokoontuvan kaikki Suomen idiootit. Uskomattoman huvittava paikka, välillä oon nauranut vedet silmissä niiden älynväläyksille.Katsa kirjoitti:www.vauva-lehti.fi/keskustele
...tai siis enhän mä mistään vauvapalstoista mitään tiedä.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
-
Katsa