Mikä johtaa vakivaltarikollisuuteen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

No olin siinä mielessä tosissani että tuollainen systeemi voisi hyvinkin toimia.
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Herkkis kirjoitti:No olin siinä mielessä tosissani että tuollainen systeemi voisi hyvinkin toimia.
Et oo tosissasi? Missä tollanen toimii? :shock: Se ei sais aikaan mitään muuta kuin järkyttävän poliisivaltion jossa alamaailmoita olisi tuhansia. Varmaan liittyisin itsekin johonkin vastarintaliikkeeseen. Korruptio olisi myös huipussaan. Hui kamala, ihan puistattaa. :lol:
Herkkis
Jane Marple

No itseasiassa kun kehdossa tapetaan kaikki ongelmalliset, ja tavan tallaajilla on edelleen vapaus tehdä mitä haluavat, niin ei ongelmia tule. Laki on kirjaimellinen, ja jos sitä rikkoo, saa luvan jättää tämän maailman. Siksipä ei kukaan halua tehdä rikoksia, eivätkä psykologisesta näkökulmasta katsoen olisi siihen oikeastaan kykeneviäkään. Ei olisi poliisia joka nurkilla koska ei heitä tarvittaisi. Korruptiotakaan ei olisi sillä kukaan ei olisi halukas ottamaan/antamaan lahjuksia. Alamaailmoja ei ole sillä kaikki olisivat tyytyväisiä elämäänsä.

Siis kaikki jotka voisivat kenties vastustaa systeemjiäö tapettaisiin jo vauvoina ankarien testauksien jälkeen. Myös Genetiikan kehitys auttaa tutkimaan, millaiset gewenit tekevät ihmisistä rauhanomaisia jne ja niitä laitettaisiin joka vauvaan.
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Herkkis kirjoitti:No itseasiassa kun kehdossa tapetaan kaikki ongelmalliset, ja tavan tallaajilla on edelleen vapaus tehdä mitä haluavat, niin ei ongelmia tule. Laki on kirjaimellinen, ja jos sitä rikkoo, saa luvan jättää tämän maailman. Siksipä ei kukaan halua tehdä rikoksia, eivätkä psykologisesta näkökulmasta katsoen olisi siihen oikeastaan kykeneviäkään. Ei olisi poliisia joka nurkilla koska ei heitä tarvittaisi. Korruptiotakaan ei olisi sillä kukaan ei olisi halukas ottamaan/antamaan lahjuksia. Alamaailmoja ei ole sillä kaikki olisivat tyytyväisiä elämäänsä.

Siis kaikki jotka voisivat kenties vastustaa systeemjiäö tapettaisiin jo vauvoina ankarien testauksien jälkeen. Myös Genetiikan kehitys auttaa tutkimaan, millaiset gewenit tekevät ihmisistä rauhanomaisia jne ja niitä laitettaisiin joka vauvaan.
Sano mulle että tää on tsoukki? :shock: :lol:

Ensinnäkin, toi on aivan sairasta, toisekseen, haluaisitko elää tuollaisessa valtiossa? Kenties sinun lapsesi teloitettaisiin "testeihin" perustuen?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Lisäystä,

Aina
löytyy vastustajia. Usko mua, ihan aina. Niistä ei päästä teloituksilla eroon. Tätä kautta syntyy just alamaailmoja ja korruptiota. Korruptiohan on termi jonka voi jakaa monelle eri alueelle. Mitä jos joku korruptoitunut sairaanhoitaja alkaisi jättääkin lapsia eloon maksusta? Koska eihän meidän Marja-Tertusta tule mitään murhaajaa, hänhän on vasta 1 vko:n ikäinen..? Ja mä veikkaan että sun oma Ville-Petteri sais pitää henkensä saman hoitsun avulla, sillon kun sulla on oma laps, niin sä tiedät että sä annat vaikka henkesi jotta pienokainen säästyy. :lol: Äääh, nyt oma pienokainen huutaa taas, se on kuumeessa. Ja elossa, onneks. :rukoilio:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Minä menin jo edeltävällä sivulla kerrankin ihan sanattomaksi ja olen vieläkin.
Loka
Alibin Kestotilaaja

...Ja vielä heti perään (koska muksu rauhottu) sellasta, että tuo sun teoria ei päde siinäkään mielessä, että ihmisellä on persoona, joka muuttuu. Samoten mielipiteet muuttuu, ikää tulee jne. Esim. mielipiteisiin ei ole geenejä, meinaan esim. 15 -vuotiaana näkyy että mutsi on horo kuspiä, 25 -vuotiaana sama juttu on toisinpäin, mutsi on paras ja tuki ja turva. Tää vaan esimerkkinä, ihminen kehittyy ja mielipiteet muuttuu. Tällä hetkellähän sosiopaattien aivoista tiedetään paljon, samoten muutoksen aivoissa tunnistetaan vrt. normaali ihmisen aivoihin. Todellisuudessa tämäkään ei riitä eliminointiin, suuri osa kun noista paateista elää normaalia narsistista elämää tekemättä mitään rikollista.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Paitsi jos TODELLA ennaltaehkäisevästi toimittaisiin "Pertti heitti Liisaa juuri äsken välitunnilla Rubikin kuutiolla otsaan - Nyt Pertti lähtee nahkurinhirsille, potentiaalinen väkivaltarikollinen" :lol:
Herkkis
Jane Marple

Siis vauvoista tapettas myös mahdolliset riskitapaukset. Henkiin jäis siis hyvin pieni osa. Kontrolli olis niin tarkka että ei sitä voisi oikein millään kiertää. Koneille luotettaisiin kaikkein ristiriitaisimmat toimet, niin ei vahingossakaan pääsisi kukaan tekemään vastoin käskyjä.

Kaikki tykkäis asua rauhassa, ilman yhtään ongelmia. Kun kaikki mieleltään ailahtelevaiset olis poistettu, ei olis pahemmin mitään perheriitojakaan tahi rakkaussekoiluja. Kukaan ei halua rikkoa sääntöjä, sillä kaikki "aivopestään" kuuliaisiksi propagandan jne avulla. *Se + tarkoin valikoitu persoonallisuusrakenne = menestys. Kaikki myös eläisivät tosi vanhoiksi kun ei enää omaa kehoa tuhottaisi rellestämisellä.

Siis huom pointti on se ettei kukaan oikeasti halua rikkoa sääntöjä.
Mä olen valmis pitäytymään yhteisissä sopimuksissa, oli tilanne mikä tahansa. Ne jotka ei pysty olis jo tapettu kehtoon.

Ja kuka sano et haluisin asua tollasessa yhteiskunnassa?
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Bombay kirjoitti:Paitsi jos TODELLA ennaltaehkäisevästi toimittaisiin "Pertti heitti Liisaa juuri äsken välitunnilla Rubikin kuutiolla otsaan - Nyt Pertti lähtee nahkurinhirsille, potentiaalinen väkivaltarikollinen" :lol:
Ei helvata! :maassakieriö:

Vai pitäskö jo miesten simpat tutkia? Ketkä ui vähän kieroon seinämiä pitkin, on potentiaalisia päihteiden väärinkäyttäjiä?
Herkkis
Jane Marple

Ja tietysti teknologian kehittyessä ihmisten perimää muokattaisiin niin että kaikki ovat lauhkeita kuin lampaat toisiaan kohtaan.
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Herkkis kirjoitti:
Ja kuka sano et haluisin asua tollasessa yhteiskunnassa?
Hei, äläs ny, en mä sanonutkaan, mä kysyin haluisitko itte elää noin.. :wink:

Ja sitä, minkä olen sun postauksesta poistanut en enää edes kommentoi.
:lol: Mä olen kannassani ja sen takana seison, edelleen, ihan höpö höpöä tuo sun teorisointi. Se passais hyvin johonki sarjakuvaan. :lol: (kai sul on huumorintajua..? :oops: )
Herkkis
Jane Marple

No se toimis, sitä vaan meinasin. Mä tykkäisin itseasiassa asua sotilas/poliisivaltiossa korkea-arvoisena sotilaana. Huligaaneille pamppua ja rikollisille lyijyä.
I am an African!
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Tuollaisessakin järjestelmässä on aukkonsa... Diktatuuri nimittäin synnyttää aina vastarintaa. Ja älkää nyt tosissanne sanoko, että "no ei synnytä, kun kaikki eliminoidaan" - kun ei niitä kaikkia kiinni saada kuitenkaan, vaikka miten isoveli valvoisi ja naapurit kyttäisi. Vrt. DDR ja muut. En sitten tiedä, mihin kaikkeen siitä vastarinnasta olisi, mutta pointtini olikin lähinnä, että ei kansaa samaan ruotuun koskaan saada.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Herkkis kirjoitti:No se toimis, sitä vaan meinasin. Mä tykkäisin itseasiassa asua sotilas/poliisivaltiossa korkea-arvoisena sotilaana. Huligaaneille pamppua ja rikollisille lyijyä.
Mun kanta on ettei toimis. Ja arvaas mitä, noiden sun aatoksien perusteella sutkin ois teloitettu jo kehdossa. :lol: Kai ne näkis senkin, että on taipumusta väkivaltaiseen ajatteluun? (en tietty oikeaa sinua tarkoita)
Vastaa Viestiin