Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

putsari
Ainesta Watsoniksi

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Sikamurre poistui ja JosefMengele jatkaa. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Luulosairaus on aina naurattanut itseäni. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
sikakoira

Kuva
Ei kai ottanut tunnolle kun jotain edellisestä omakuvastasi mainitsin. :lol:
Halusit tilalle jotain joka kuvaa itseäsi vielä paremmin.Desantin kohtalo on kova :lol:Hymynaamalla katsellaan kameraan loppuun asti.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
sikakoira

Minä tapaan laittaa uuniin kokoomuksen, vihreiden ja vasemmistoliiton poliitikkojen kuvia. Avaako annananna Ajankohtaista-Nyt osaan ketjun "Putsari uunittaa vasem.poliitikkojen kuvia"?

Eipä yllätä yhtään, että nannaanna lukee varisverkostoa. :mrgreen:
:lol:
No ei yllätä ei :lol:
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Poistiko sikakoira itse viimeisimmät viestinsä kotkan raato ketjusta, vai ylläpitoko säätelee omiaan?
Naurattaa siksi kun viestiensä lainaukset jäivät minun vastauksiini kaikkien luettaviksi eli sikälihän niiden poistossa ei ollut mitään järkeä :lol:

Naurattaa ja ihmetyttää niiden mystinen katoaminen siksikin kun olen ollut siinä käsityksessä että omia viestejään ei voi muokata tai poistaa enää sen jälkeen kun niihin on vastattu, ainakaan ilman moderaattorin oikeuksia :?:

ps. piti oikein tarkistaa asia, minä en ainakaan voi omia viestejäni kyseisessä ketjussa enää muokata tai poistaa, eli sikakoiran viestit on poistanut joko ylläpito tai sitten moderaattori-sikakoira :mrgreen:
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

damfin kirjoitti: - - - tai sitten moderaattori-sikakoira :mrgreen:
Se nyt vielä puuttuisi. Lähtisin tältä foorumilta ovet paukkuen.
sikakoira

:lol: :lol: :lol:
Se nyt vielä puuttuisi. Lähtisin tältä foorumilta ovet paukkuen.
Saattaisi näin käydä :lol:
sikakoira

Helmukka kirjoitti:
Pitääkö paikkansa että michael penttilä kuuluu UB jengiin? :shock:
Kardemumma kirjoitti:
Hyvin todennäköistä. Uskoakseni Antti Puustinen on Consiglio -asemassa.
:lol:
sikakoira

Minä ammuin tänään ampumaradalla Ville Skinnarin kuvaa pumppuhaulikolla 7 metrin etäisyydeltä. Olin tulostanut kuvan aamulla A4 -kokoiselle paperille.Hörppäsin päälle termospullosta kahvia ja ammuin seuraavaa kuvaa, jossa Mikko Paateron kasvot irvistivät. Annoin siihen samanlaisen teräshaulipatruunan kuin Villen kuvalle. Seuraavaksi laitoin 1,5 litran limonadipulloon Sauli Niinistön kasvot. Asettelin sen ratavallin reunalle. Olin täyttänyt pullon kotona punejuurien keitinvedellä edellisenä iltana. Tällä kertaa makasiinista työntyi piippuun 12/89 Tunet super magnumi, joka sekin on teräshaulupatruuna. Ampumaetäisyyttä oli alle 5 metriä. Sauli Niinistön pää räjähti pitkin ratavallia. Vielä kun pulloon olisi lisännyt jauhelihaa niin efekti olisi ollut mahdollisimman aito. Pitäisi ostaa iso vesimeloni ja tehdä siihen mahdollisimman pieni reikä, jota kautta tyhjentäisi sen. Sisälle sitten tuota punajuurien keitinvettä ja jauhelihaa. Taidemaalari voisi sitten piirtää siihen Tarja Halosen kasvokuvan. Sen vesimelonin ampuminen sohjoksi saisi ainakin minussa positiivisia tunteita aikaiseksi.
Kardemummelis perkele,vedet valuu silmistä :lol:
jepulis82
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Naurattaa kun samat naamat jatkuvasti itkemässä modeja apuun. Kuinka pärjäävät oikeassa elämässä, kun ei ole modeja joka kulman takana? Ai niin, eivät pärjääkään. :lol:
"Those who want respect, give respect."
damfin

^ Iskikö taas hepulis? :mrgreen: :lol:
jepulis82
Perry Mason

^
Tunnistit vissiin ittes kirjoituksestani. :mrgreen:
damfin

jepulis82 kirjoitti:^
Sumensiko hepulis jälleen järkesi (vai onko sitä ikinä) vai missä minä olen moderaattoreita apuun huudellut? :lol:
jepulis82
Perry Mason

damfin kirjoitti:
Sumensiko hepulis jälleen järkesi (vai onko sitä ikinä) vai missä minä olen moderaattoreita apuun huudellut? :lol:
Kummasti olet koko ajan itkemässä moderaattoreille.
damfin kirjoitti:sikakoiran ketjut ja viestit on ilmeisesti heikkolaatuisella musteella kirjoitettuja kun ne joskus mystisesti katoavat ilman selitystä, ja joskus jopa palaavat kadotuksestaan.

Kysymys ylläpidolle, onko moderaattoreissa joku joka poistelee viestejä ketjuista ilman merkintää siitä kuka viestejä on poistellut, ja jos näin on niin eikö se olisi ketjujen luettavuuden kannalta asiallista että moderaattori AINA viestejä poistellessaan ja ketjuja muokatessaan käyttäisi sitä punakynäänsä ja jättäisi ketjuun maininnan että sieltä on jotain poistettu?

Tuollainen maininta vähentäisi kummastelua siitä kuka ja miksi viestejä on poistellut, vai onko joillain käyttäjillä vahvemmat oikeudet poistella omia viestejään kuin toisilla.

Esimerkkinä tuo kotkasta löytyneen ruumiin ketju josta katosi muutama sikakoiran viesti ilman minkäänlaista selitystä siitä kuka ne poisti.
On se elämä vaikeeta joillekin. 8)
damfin

jepulis82 kirjoitti:
damfin kirjoitti:
Kummasti olet koko ajan itkemässä moderaattoreille.
damfin kirjoitti:sikakoiran ketjut ja viestit on ilmeisesti heikkolaatuisella musteella kirjoitettuja kun ne joskus mystisesti katoavat ilman selitystä, ja joskus jopa palaavat kadotuksestaan.

Kysymys ylläpidolle, onko moderaattoreissa joku joka poistelee viestejä ketjuista ilman merkintää siitä kuka viestejä on poistellut, ja jos näin on niin eikö se olisi ketjujen luettavuuden kannalta asiallista että moderaattori AINA viestejä poistellessaan ja ketjuja muokatessaan käyttäisi sitä punakynäänsä ja jättäisi ketjuun maininnan että sieltä on jotain poistettu?

Tuollainen maininta vähentäisi kummastelua siitä kuka ja miksi viestejä on poistellut, vai onko joillain käyttäjillä vahvemmat oikeudet poistella omia viestejään kuin toisilla.

Esimerkkinä tuo kotkasta löytyneen ruumiin ketju josta katosi muutama sikakoiran viesti ilman minkäänlaista selitystä siitä kuka ne poisti.
On se elämä vaikeeta joillekin. 8)
Jos sinun mielestäsi tuossa huudetaan moderaattoreita apuun (ja vieläpä koko ajan) niin hepulis on todellakin sumentanut järkesi tai sitten sinulla on ihan yleisesti ongelmia ymmärtää lukemaasi, naurettava pelle :lol:
Vastaa Viestiin