Mitä puuttuu - mitä voisi olla
Sori vaan skoone, mutta annat jälleen kerran väärää tietoa.
En ole awan kanssa mitään sukua, enkä ole häntä koskaan tavannut, joten pidäpä näppäimesi ojennuksessa, kun kirjoittelet tänne tuollaisia asioita.
Miten tuo liittyy Bodomin tapaukseen, sitä aina itse olet kysymässä, mutta nyt kysyn minä ja ihan aiheesta.
En ole awan kanssa mitään sukua, enkä ole häntä koskaan tavannut, joten pidäpä näppäimesi ojennuksessa, kun kirjoittelet tänne tuollaisia asioita.
Miten tuo liittyy Bodomin tapaukseen, sitä aina itse olet kysymässä, mutta nyt kysyn minä ja ihan aiheesta.
Hessu52 kirjoitti:Sori vaan skoone, mutta annat jälleen kerran väärää tietoa.
Niin, minua kiinnosti vaan nuo parallellit. Ja kun täällä taannoin keskusteltiin kauan ja pitkään Islannin matkastanne (joka mielestäni sekin oli kyllä hieman OT)
Hessu52 kirjoitti:Saattehan tekin käydä missä vaan vaikka kuussa, ei se minua kiinnosta.
Kuussakin voi muuten ajella autolla, jos sattuu oikealle paikalle, huoltsikoita onkin sitten harvakseen.
Mitä Islannin kalleuteen tulee, niin sekin on suhteellista, jos on tottunut rahaa käyttämään, kuten sisareni.
Viimeinen muokkaaja, Hessu52 pvm To Hel 21, 2008 8:11 am, muokattu 1 kertaaHessu52 kirjoitti:
Muista lähdekritiikki!
Tämän kerran vielä kysäisen tuosta skoonen kirjoituksesta.
Milloin ja missä, olemme muka puhuneet awa:n kanssa yhteisestä Islannin matkasta?
Toisen kerran annoit jo samasta asiasta väärää tietoa.
Haluan näihin vastaukset, ettet joudu leinmatuksi valehtelijaksi.
Vastausten jälkeen asia on kohdaltani loppuun käsitelty.
Milloin ja missä, olemme muka puhuneet awa:n kanssa yhteisestä Islannin matkasta?
Toisen kerran annoit jo samasta asiasta väärää tietoa.
Haluan näihin vastaukset, ettet joudu leinmatuksi valehtelijaksi.
Vastausten jälkeen asia on kohdaltani loppuun käsitelty.
Tuohan oli lainaus omasta tekstistäsi. Etkö enää muista kirjoittaneesi sitäskoone kirjoitti:Hessu52 kirjoitti:Sori vaan skoone, mutta annat jälleen kerran väärää tietoa.
Niin, minua kiinnosti vaan nuo parallellit. Ja kun täällä taannoin keskusteltiin kauan ja pitkään Islannin matkastanne (joka mielestäni sekin oli kyllä hieman OT)
Hessu52 kirjoitti:Saattehan tekin käydä missä vaan vaikka kuussa, ei se minua kiinnosta.
Kuussakin voi muuten ajella autolla, jos sattuu oikealle paikalle, huoltsikoita onkin sitten harvakseen.
Mitä Islannin kalleuteen tulee, niin sekin on suhteellista, jos on tottunut rahaa käyttämään, kuten sisareni.
Viimeinen muokkaaja, Hessu52 pvm To Hel 21, 2008 8:11 am, muokattu 1 kertaaHessu52 kirjoitti:
Muista lähdekritiikki!
Tuo ei ollut mikään vastaus kysymykseeni, sillä en ole koskaan väittänyt tekeväni yhteistä matkaa awan kanssa Islantiin, sen enempää kuin muuallekaan, vaikka uskoisinkin reissun awan kanssa olevan hauskaa ja rentouduttavaa.
Näin ollen en voi pitää skoonea kuin pahaisena perättömien asioiden levittäjänä, jonka kirjoituksiin en ainakaan itse enää ikinä usko.
Näin ollen en voi pitää skoonea kuin pahaisena perättömien asioiden levittäjänä, jonka kirjoituksiin en ainakaan itse enää ikinä usko.
-
Merivuokko
- Jane Marple
teemu kirjoitti:^Sattumalla voi olla osuutta. Sitä polkua ei olisi käyttänyt kukaan sinä yönä, ja niin eivät tekijät olisi paljastuneet. Tietenkin voi olla, että tekijä on joku paikallinen, joka on tuntenut puut, kivet ja kallionnyppylät, ja pystynyt kulkemaan vapaasti metsässä kesäyön hämärässäkin.
OT. Onko Mantsinsaaressa ollut sukua, ja kävittekö muuallakin Laatokan saarissa? Petäjäsaari kiinnostaa (Läskelän edessä). Vanhoja karttoja on oheisessa linkissä. Paikannimien perusteella voi hakea vastaavan lehden. Takaisin asiaan: Hakemistosta löytyvät mm. Bodomin ja Oitans'in maatilat omistajineen.
Katselin Mantsinsaaren karttaa, oli meillä se mukanakin, mutta aina
kun tähdättiin Pöllän rantaan, missä muita yöpyi, niin päädyttiin
useamman kerran takaisin katsomaan laajaa Laatokkaa.
Sitten alettiin kiertää rantoja pitkin, ei edes tiedetty enää kummassa päässä saarta oltiin, ja minulta loppui akku puhelimesta, jossa oli muitten numeroita, eikä siellä ollut kuuluvuuttakaan, kuin korkeimmalta kohdalta,pari kilometriä olisi ollut vielä käveltävää Pöllän rantaan ja
sitten yhdeksän aikaan pärähti Heikin puhelin ja meidät haettiin.
Heikki kysyi ensimmäisenä tulitikkuja kun pääsi veneeseen, me ei saatu yöllä edes merkkinuotiota, jonka milisilivene olisi nähnyt, Haettiinhan meitä maalla ja merellä.
-
Merivuokko
- Jane Marple
Joo, Heikillä on erittäin syvällisä keskusteluaiheita mm Karjalan vessakulttuurista, jos sitä viitsii kuunnella.skoone kirjoitti:Onpas tänne kertynyt yhdessä matkustavia sisaruspareja: awa ja hessu52 ja sitten Merivuokko ja Heikki.Merivuokko kirjoitti:![]()
Joo. ja viime kesänä seilattiin Pietarista Nevaa pitkin Laatokalle ja siitä Syväriä pitkin Ääniselle.
Heikki ei ennen ollut käynyt Valamossa,Petroskoissa eikä Syväriläisessä, siksi se reissu.
Voi tulla mahdolliseksi tulkita aivoissa olevat kuvataivojen skannauksen avulla, ilman aivojen omistajan suullisia selityksiä. Menetelmästä voisi olla apua Bodomin todistajien ja syytteessä olleen muistikuvien sisällön ymmärtämiseen. Keskustelu valehtelusta ja muistin puuttumisesta saisi uutta sisältöä.
Kauanko kestää ennen tänne saamista, ja meneekö tieto maan rakoon sitä ennen?
DNA-rekisteri lisäksi, niin helpottuu osallistuneiden hakeminen.
Kauanko kestää ennen tänne saamista, ja meneekö tieto maan rakoon sitä ennen?
DNA-rekisteri lisäksi, niin helpottuu osallistuneiden hakeminen.
-
Merivuokko
- Jane Marple
ei tarvita mitään rekistereitä vaan maalaisjärkeä kolme kun kuoli ja neljäs ei muista mitään mutta olemattomia puukonjälkiä pitkin päätä joista ei tiennyt kun ei ollut silmiä niskassa mutta kyllä niitä oli kun kerran äiti niin kertoi jospa se äiti olisi kertonut myös kuka ne kolme tappoi kun
kerran tiesi asioita joita ei ollut olisi pitänyt panna tällainen äiti vastuuseen
poliisien työn haittaamisesta sillä sitähän se oli maalasijärjellä ajateltuna
tyhmempikin tajuaa miksi äiti sellaisia jutteili
kerran tiesi asioita joita ei ollut olisi pitänyt panna tällainen äiti vastuuseen
poliisien työn haittaamisesta sillä sitähän se oli maalasijärjellä ajateltuna
tyhmempikin tajuaa miksi äiti sellaisia jutteili
Kyllä tässä on teemu ihan toinen juttu kalavaleisiin verrattuna.
Gussen äiti on pannut liikkeelle outoja huhuja, jotka Gussekin on myöntänyt.
Miksi Gussen äidin muuten piti mennä hakemaan poikansa tavaroita pois jo murhaniemestä ja kun se alkuunsa kadonnut puukkokin sitten löytyi sopivasti kotoa.
Sitä minä ihmettelen, etteivät poliisit silloin hakeneet sitä puukkoa tutkimuksiin, siinäkin moka, jos eivät hakeneet.
Miksi Gussen äidin muuten piti mennä hakemaan poikansa tavaroita pois jo murhaniemestä ja kun se alkuunsa kadonnut puukkokin sitten löytyi sopivasti kotoa.
Sitä minä ihmettelen, etteivät poliisit silloin hakeneet sitä puukkoa tutkimuksiin, siinäkin moka, jos eivät hakeneet.
^Saattoihan Gustafsson käydä "kotonaankin"?
Sitä mahdollisuutta ei konsta & Co. ole koskaan näillä palstoilla pohtinut, vaikka kovasti ja pontevasti eri vaihtoehtoja, muka miettivätkin.
No - Gustafssonin naapuri saattoi kuulla tai jopa nähdä jotain myrhayönä tapahtunutta - kummaa. Hän saattoi nähdä jotain, joka pani hänet myohemmin miettimään ja lopulta sanomaankin - "että pankaas tuon kaverin naama mieleen" juuri ennen kun Gustafsson häntä turpaan veti - jotain sinne päin naapuri sanoi (mitä lienee tarkoittanut). Mutta Gustafsson ei siitä pitänyt - rauhallinen kun oli.
Sitä mahdollisuutta ei konsta & Co. ole koskaan näillä palstoilla pohtinut, vaikka kovasti ja pontevasti eri vaihtoehtoja, muka miettivätkin.
No - Gustafssonin naapuri saattoi kuulla tai jopa nähdä jotain myrhayönä tapahtunutta - kummaa. Hän saattoi nähdä jotain, joka pani hänet myohemmin miettimään ja lopulta sanomaankin - "että pankaas tuon kaverin naama mieleen" juuri ennen kun Gustafsson häntä turpaan veti - jotain sinne päin naapuri sanoi (mitä lienee tarkoittanut). Mutta Gustafsson ei siitä pitänyt - rauhallinen kun oli.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Tämän tarkoitus oli kuvata ns. luonnollista selitystä Gustafssonin äidin käyttäytymiselle. Onko naisten ja erityisesti äitien käyttäytyminen jäänyt jotenkin vieraaksi Hessu52:lle? Unohdetaan ne liian isot kalat. Ne on miesten juttuja.teemu kirjoitti:Gustafssonin äiti paapoi ainokaistaan ja suurenteli sen kunniaa suurentelemalla sen vammoja. Kerrankos sellaista sattuu.
Gustafssonin äidin puheita ei ole missään vaiheessa selvitetty huhujen levittämisen kannalta. Huhujen tietoinen alkuunpano on pelkkä keksintö. En sano, että Hessu52:n oma, mutta keksaistu kuitenkin.Hessu52 kirjoitti:Kyllä tässä on teemu ihan toinen juttu kalavaleisiin verrattuna.
Tavaroita ei jaettu niemestä kenellekään. Tässä on taas jorina, jonka kun oikaisee, niin saa viestin aikaiseksi. Eikä saa aikaiseksi sellaista viestiä, joka voisi viedä keskustelua eteenpäin.