Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Tohtori ja dosentti ei tee potilastyötä välttämättä juuri lainkaan.

Niin Tenovuon erikoisalaa on aivovammojen jälkioireet - toisin sanoen Gustafssonin vammoja arvioitaessa se tarkoittanee suurinpiirtein samaa kuin veisi astianpesukoneen korjattavaksi automaalaamoon.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tietysti myös tohtorintutkinnon suorittanut voi olla työttömänä, niinkuin kirvesmieskin. Tohtori on vain tietyn tutkinnon suorittanut.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Lääketieteen ja kirurgian tohtori on melko tavallinen potilastyötä tekevän lääkärin oppiarvo (mutu). Dosentti on opetustehtävään (dosentuuriin) liittyvä titteli, joka edellyttää kahden väitöskirjan verran tieteellistä näyttöä. Dosentti saa vain hyvin vaatimattoman korvauksen työstään, eikä sillä elä. Leipä tulee välttämättä jostain muusta, joka on joko tutkijanpaikka tai työpaikka käytännön elämässä, kuten sairaalassa.
Viimeksi muokannut teemu, Pe Maalis 07, 2008 9:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ron_Burgundy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Ron_Burgundy »

Minä kyllä vertaisin tenovuon työtä elektroniikka-asentajan työksi, joka korjaa lattialle tipahtaneen kännykän haljenneen piirilevyn ja muut oikeuden lääkärit olivat niitä kuorien vaihtajia
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^Ihan hyvä vertaus - ja kumpaakaan ei tarvinnut " Gustafssonilla" korjailla - ei kuoria eikä piirilevyä.

skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

awa kirjoitti:^ Tohtori ja dosentti ei tee potilastyötä välttämättä juuri lainkaan.

Niin Tenovuon erikoisalaa on aivovammojen jälkioireet - toisin sanoen Gustafssonin vammoja arvioitaessa se tarkoittanee suurinpiirtein samaa kuin veisi astianpesukoneen korjattavaksi automaalaamoon.
Siis nyt tää paskanjauhaminen voisi loppua. Miksi ihmeessä awa kirjoittaa asioista, joista hän ei näytä tietävän yhtään mitään? ...Ei näytä menevän jakeluun, että ihan tavallisessa lääkärityössäkin töitä tekevä lekuri on saattanut väitellä ja olla siis tohtori. Ja sitten hän voi olla mukana jossakin tutkimusryhmässä ja on julkaissut tutkimusraportteja (yleensä muiden kanssa yhteisjulkaisuna) ja saanut dosentin oppiarvon...´
Muista lähdekritiikki!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^tsop tsop - täällä keskustellaan nyt neurologi Olli Tenovuosta.

Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No voisihan sitä Jesse Burgundyn iloksi sanoa hieman toisinkin ko. tohtorista.

Mies joka tekee pikkuviallisesta korjauskelvotonta.

Kun Sariola, Konsta, ja keitä teitä taas onkaan, huudatte kitapurje navassanne roikkuen Tenuvuon nimeen, niin pankaas sitten tietoa siitä, milloin Tenovuo on ollut sairaalassa käytännön tekemässä työtä, eli potilaiden hoitamista harjoittamassa.

Meiltä te olette faktaa pataan kiljumassa, mutta itse ette tuo yhteiseen soppaamme, edes luun murusta.

Kuka se mahtoikaan olla, se hoitava lääkäri silloin kesällä v 60, joka teki sen diagnoosin Gustafssonista Sariola.

Niin ja milloin se fakta tulee siitä 60 luvun diagnoosin antajasta Sariola, siis sen, jonka väitit olevan pätevämpi, kuin Tenovuo.
Kwaak

Viesti Kirjoittaja Kwaak »

???
Palstan säännöt ?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kwaak kirjoitti:???
Palstan säännöt ?
Palstan säänöt lyhyesti: paskaa saa puhua niin kuin mieli sietää ja vaikka siitä, siis paskn puhumisesta jäisi kiinni, niin sitä voi huoletta jatkaa.

Siinnä noi säännöt, noin yleisesti. Vai kysyitkö jostain erityissäännöistä?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tuosta haluaisin kuulla myös yläpidon kannan, että onko siis luvallista tieten tahtoen esittää vähintään pikkuisen pielessä olevaa tietoa oikeana, kuten nyt esim. nimimerkki awa tekee jatkuvasti ja tahallaan.

Se on jatkuvaa, joten ei ole kysymys vahingosta, vaan juuri sellaisesta sytykkeestä jolla saadaan sitten asiaan perehtyneet takajaloilleen, oikaisemaan asiaa.

Sitten on rähinä valmis ja asian sytyttäjä hykertelee untuvaisia käsiään ilmeisesti nauttien tilanteesta, saaden sitten kannustusta mm. hessu 52 lta , joka taas ei tunnu tietävän Bodomista sen vertaa että erottaisi edes noita heittoja.

Mitäkö ne ovat? No niitä nyt kokenut Bodomisti näkee jatkuvasti, siitä ei liene epäselvyyttä.

Eli ylläpito, onko säännöissä mainintaa siitä, että väärän tiedon tahallinen levittäminen olisi kielletty? Jollei, niin se siellä pitäisi olla.

Se on eriasia, jos spekuloi jollain asialla, esittää omia arvioitaan kuinka paljon tahansa, se on okei.

Mutta jos esittää tyyliin " Jossain haastattelussahan Nisse sanoi että teki niin ja näin... "

Toisen kannustaessa " Joo niin se oli, joku haastattelu se oli..."

Ottaen huomioon sen että sellaista haastattelua ei ainakaan julkisuudessa ole ollut, niin tieto on feelua ja aiheuttaa närää.

Tässä asiassa on niin paljon ristiriitaista tietoa ollut julkisuudessa, että ei sitä enää tahallaan tarvitsisi vääristellä.

Vai mitä, Raid?

Mitä arvelet tästä tulevan, jos kaikki asiaan perehtyneet alkaisivat muokata " tietoja " hieman mieleisikseen? Mitä siitä tulisi?

Olenkin sitä mieltä, että jos esittää väärän lainauksen, muuntelee sitä mieleisekseen, se on rökityksen paikka.

Raskautavien asiakkaanhaarojen vallitessa jos kyseessä on kokenut asian harrastaja, puhumattakaan siitä että toistuvasti tekee.

Voisiko olla jokin Protesti ! lista, jonne noita voisi ilmoittaa?

Sitten jos maalikameran kuvasta selviää että vääristelty on, häkki heilahtaa, jollei, niin valittaja jalkapuuhun? :shock:
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

^Alusta saakka täällä on ollut selvää, että trollaaminen on sallittua ellei jopa suotavaa. Eipä jaksa paljon kiinnostua kommentoimaan koska MITÄÄN oikeaa ylläpitotoimintaa täällä ei ole. Yhtä hyvin voisi nostella puoli vuotta vanhaa keskustelua esiin lautamiehistä, missä samaa paskanjauhanta-asiaa käsiteltiin. Mikään ei ole muuttunut ja tuskin tulee muuttumaankaan. Samaan tyyliin jokainen Bodomkeskustelu kaatuu vuoronperään, näin se vain on. Outojen henkilökohtaisten missioiden takia oikeasti tieteellinen keskustelu sisältyy ainoastaan sivulauseisiin.

Miksi täällä ei ole edes ignoretoimintoa?
Sariola
Horatio Caine

awa kirjoitti:^ Tohtori ja dosentti ei tee potilastyötä välttämättä juuri lainkaan.

Tuohon tekee mieli vielä kommentoida:
Tuo ylläoleva on sellaista tyhjäkäyntiä, jossa alkuosa on itsestäänselvyys ja jälkimmäinen osa on väärää tietoa.

TOHTORI on tietty tutkinto, mutta se voi olla myös arvonimi ilman tiettyä tutkintoa. DOSENTTI on yliopiston virka, jossa ei makseta säännöllistä palkkaa, vaan palkkaus on tehtäväkohtainen. Se sisältää tutkimusta ja opetusta. PROFESSORI on yliopiston virka, johon liittyy opetusta, tutkimusta ja hallinnollisia tehtäviä.

Tuo jälkimmäinen osa on väärin. Jos haluaa erikoisalan mainita, niin se on aivovammat kokonaisuutena eikä vain jälkioireet. Tämä pitäisi olla aika selvä asia myös awalle.

Onhan paljon eri alojen tohtoreita, jotka eivät tee potilastyötä koskaan, se on selvä. Lääketieteen tohtorikin voi erikoistua tekemään pelkästään tutkimustyötä tai muuta työtä, sekin on täysin selvää. Voihan joku vaihtaa kokonaan alaakin, mutta tohtorin oppiarvo säilyy, sillä se on vain tutkinto samoinkuin esim. parturi-kampaajan tutkinto. Tohtori voi toimia vaikka kukanmyyjänä, ei se ole kielletty. Nämä ovat itsestäänselvyyksiä.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Saimme juuri lukea, että TOHTORI on tietty tutkinto, mutta se voi olla myös arvonimi ilman tiettyä tutkintoa.

Ja pöllöimmät meistä vääntää maisterintutkinnon, väliin vetää lisurin ja vielä päälle tohtoriopinnot ja väitöskirjan. Miten voin päästä esim. terveystieteiden tohtoriksi ilman väitöskirjaa?
Sariola
Horatio Caine

Mata Hari kirjoitti:Saimme juuri lukea, että TOHTORI on tietty tutkinto, mutta se voi olla myös arvonimi ilman tiettyä tutkintoa.

Ja pöllöimmät meistä vääntää maisterintutkinnon, väliin vetää lisurin ja vielä päälle tohtoriopinnot ja väitöskirjan. Miten voin päästä esim. terveystieteiden tohtoriksi ilman väitöskirjaa?
Ansioitumalla jollakin alalla erityisen merkittävällä tavalla. Silloin voidaan myöntää tohtorin arvonimi, ilman muodollisia tutkintoja. Vähän samaan tapaan kuin valtioneuvos, vuorineuvos, tai kauppaneuvos. Siitä vain ansioitumaan! :P
Lukittu