Tampereen ja Pirkkalan paloittelusurmat 2002 ja 2003
Jep, niin löytyy. Ja Kohutuimmat Rikokset 3-kirjassa on kans juttua.. Silmiin pisti ja korviin kalskahti niin kovin, kun Butt sanoo: "En ole paha ihminen."lost kirjoitti:Jossain viimevuoden alibin jutussa kerrottiin vankilapapista ja samassa yhteydessä Virpistä, että miten on mennyt siellä"valtion ilmaisessa hotellissa" tmv.
Ja aikoo jopa kirjoittaa kirjan. Syvä ja pitkä huokaus.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Kalessin
- Adrian Monk
ja jälleen kerran täytyy ottaa kantaa siihen, millaista haaskausta oli sen nuoren miehen tappaminen, Siis Kari-Pekka Anttosen. hyvänkäköinen nuori mies, ei sillä että olisi mitään oikeutusta tappaa itseää viehättämättömiä ihmisiä jne. mutta näin...olipas taas sekava juttu. 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Anttonen oli Virpin entinen ja Hyvönen nykyinen. Viinaa ja mustasukkaisuutta, loput rikoshistoriaa.Kalessin kirjoitti:ja jälleen kerran täytyy ottaa kantaa siihen, millaista haaskausta oli sen nuoren miehen tappaminen, Siis Kari-Pekka Anttosen. hyvänkäköinen nuori mies, ei sillä että olisi mitään oikeutusta tappaa itseää viehättämättömiä ihmisiä jne. mutta näin...olipas taas sekava juttu.
Anttonen oli Mikkelistä lähtöisin ja samaa ikäluokaa, joten tuttu mies.
Leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä
Butt on ainakin englanninkielisissä maissa käytössä, mm. jalkapalloilija Nicky Butt. Liekö sitten sieltä rantautunut Suomeenkin? Virpillä tosiaan on lapsia, kaksi poikaa, joista toinen on syntynyt 1988 ja toinen on nuorempi, olisiko syntynyt joskus 2000-2001.
Virpin poika on ollut yhteishaastattelussa Alibissa äitinsä kanssa. Siis tämä vanhempi poika. Haastattelu oli tehty vankilassa ja poika ei esiintynyt omalla kuvallaan tai nimellään jutussa. Siitä jutusta jäi mieleen pojan sanat "äiti on maailman parhain äiti".
Virpin poika on ollut yhteishaastattelussa Alibissa äitinsä kanssa. Siis tämä vanhempi poika. Haastattelu oli tehty vankilassa ja poika ei esiintynyt omalla kuvallaan tai nimellään jutussa. Siitä jutusta jäi mieleen pojan sanat "äiti on maailman parhain äiti".
Toivottavasti kirjoittaa sitten rehellisesti siitä, miten mömmöillä voi saada nuppinsa sekaisin lopuksi ikää. Ymmärtääkseni vaikutukset ovat pysyviä vaikka itse käytön lopettaisikin.Aariel kirjoitti:Jep, niin löytyy. Ja Kohutuimmat Rikokset 3-kirjassa on kans juttua.. Silmiin pisti ja korviin kalskahti niin kovin, kun Butt sanoo: "En ole paha ihminen."lost kirjoitti:Jossain viimevuoden alibin jutussa kerrottiin vankilapapista ja samassa yhteydessä Virpistä, että miten on mennyt siellä"valtion ilmaisessa hotellissa" tmv.Mikä sitten on paha ihminen ellei tuollainen? Phuuh.
Niinpä. Todennäköisesti kirjoittaa "säälikää mua, en ole paha" -asenteella. Jotenkin tällaisen kuvan saanut V.B :n haastatteluista. Siinä kun ei anteeksipyynnöt eikä katuminen tuo murhattua ihmistä takaisin ja omaisia&läheisiä ihan takuulla sattuu vielä enempi ja enempi jos murhaaja menee kirjoittamaan kirjan. Kun itsessään jo se sattuu niin p*rkeleesti, kun läheinen tapetaan. Saisi minun puolestani jokainen murhaaja pysyä ihan hissukseen siellä aklterien takana ja miettiä miksi siellä todella ollaan ja koittaa elää itsensä ja oman tekonsa kanssa helvetillisen elämän hamaan hautaan asti. Ainoatakaan murhaajaa/tappajaa en sääli enkä ymmärrä..ABC kirjoitti:Toivottavasti kirjoittaa sitten rehellisesti siitä, miten mömmöillä voi saada nuppinsa sekaisin lopuksi ikää. Ymmärtääkseni vaikutukset ovat pysyviä vaikka itse käytön lopettaisikin.Aariel kirjoitti:Jep, niin löytyy. Ja Kohutuimmat Rikokset 3-kirjassa on kans juttua.. Silmiin pisti ja korviin kalskahti niin kovin, kun Butt sanoo: "En ole paha ihminen."lost kirjoitti:Jossain viimevuoden alibin jutussa kerrottiin vankilapapista ja samassa yhteydessä Virpistä, että miten on mennyt siellä"valtion ilmaisessa hotellissa" tmv.Mikä sitten on paha ihminen ellei tuollainen? Phuuh.
-
Kalessin
- Adrian Monk
ei riitä kyllä mullakaan ymmärrystä näille tyypeille, mutta jotenkin musta olisi korrektimpaa sanoa, että joo, olen ihan vilpittömästi paha ja tykkään tappamisesta, kuin et "en ole paha ihminen". oksettavaa tollainen suuren yleisön mielistely!!!!!! kai se nainen sen verran ymmärtää, että petaa jo mahdollisesti joskus tulevaa vapauttaa varten
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
"Shit, man, I'm a natural born killer"Kalessin kirjoitti:ei riitä kyllä mullakaan ymmärrystä näille tyypeille, mutta jotenkin musta olisi korrektimpaa sanoa, että joo, olen ihan vilpittömästi paha ja tykkään tappamisesta, kuin et "en ole paha ihminen". oksettavaa tollainen suuren yleisön mielistely!!!!!! kai se nainen sen verran ymmärtää, että petaa jo mahdollisesti joskus tulevaa vapauttaa varten
Veit jalat suustani, heh. Taas mulla keittää niin pahasti tämäkin tapaus. Poseeraa säälittävimmällä keksimällään ilmeellä Alibissa ja vinkuu olevansa pahoillaan ja katuvansa. KUN SE EI AUTA! Toisaalta ärsyttää Alibikin pahasti, kun jaksavat haastatella näitä murhaajia ja otsikoida tyyliin: "Virpi katuu tekoaan!" ARGH!Kalessin kirjoitti:ei riitä kyllä mullakaan ymmärrystä näille tyypeille, mutta jotenkin musta olisi korrektimpaa sanoa, että joo, olen ihan vilpittömästi paha ja tykkään tappamisesta, kuin et "en ole paha ihminen". oksettavaa tollainen suuren yleisön mielistely!!!!!! kai se nainen sen verran ymmärtää, että petaa jo mahdollisesti joskus tulevaa vapauttaa varten