Bilderberg-ryhmä

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
combat18
Martin Beck

Bilderberg-ryhmä

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Kuva
Onko kukaan tietoinen/kuullut. Bilderberg-ryhmästä

Hyvä dokumentti heistä:Endgame -Blueprint For Global Enslavement
Viimeksi muokannut combat18, To Maalis 13, 2008 2:42 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Etkö löytänyt mitään kivaa copypastea tähän alustukseksi?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mainio alustus enivei. Mielenkiintoista.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mukava alustushan olisi ollut tällekkin mielenkiintoiselle ryhmälle hyvä.

Ryhmähän koostuu mailman "vaikutusvaltaisimmista" porukoista jotka vuosittain kokoontuvat yksityishenkilöinä jonnekkin ja todennäköisesti sopivat kauppoja ja mailman markkinoita keskenään siellä. Kokouksista ei kerrota juurikaan mitään julkisuuteen eikä käsittääkseni lehdistöä päästetä lähellekkään mestaa. Jotain kummallista mielestäni kokouksissa on, jos siellä käy suurvaltioiden johtajat ja yritysmailman eliitti. Väistämättä ainakin omaan palloon tulee kaiken mailman salaliittoteorioita mm. mailmanmarkkinoiden ohjailusta jne. Kirjotan asiasta vaikka enemmän kunhan saan lainasta salaseura kirjani siellä on hieman enemmän juttua kyseisestä ryhmästä ja monesta samanlaisesta.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

En ole erityisen vainoharhainen tuon vaikuttaja-glubin salaisista kokoontumisista. Eipä siellä varmaan mitään laitonta tehdä.

Joskus olen miettinyt, että jotkut "kipeät" päätökset vaatii salassapitoa, koska niitä ei pystytä päättämään demokraattisesti, tai normaalilla päätöksentekomekanismilla. Esim joku yhtiö voi itselleen ottaa toisen vastuita, saada palkaksi sitten jonkin maailmanpankin projektin, ja sellaista.

Hatusta vedettynä esimerkkinä voisi olla esimerkiksi OPEC:in perustaminen, jossa taustalla on ollut huoli öljyn riittämisestä sekä pyrkimys antaa 70-luvun ydinvoimateollisuudelle viitamiiniruiske. Jos tätä suunniteltiin Bildenbergin salaseuroissa, niin voidaan todeta, ettei maailman mahtimiehet hekään aina voi olla oikeassa, tai riittävän kauasnäköisiä. Joka tapauksessa tiedetään, että esim Kissinger(roisto muuten, vaikkakin nobelisti) oli OPEC:in puuhamiehiä.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Tunnen itseni todella tyhmäks kun voin sanoa että tämä on yhtä käsittämätön juttu kun vapaamuurarit..
Eipä tavallinen ihminen koskaan saa tietää mitä noissa kokouksissa tapahtuu ja mitä niissä päätetään. jotain tietoa varmaan kuitenkin on.
Sitten tää vapaamuurari juttu..osaako joku tiivistää mulle lyhyesti mitä se meinaa..oon lukenut juttuja mut en käsitä..ja sit myös tietty lisää tietoa itse aiheesta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Minulla on juttu Bilderbergeistä eräässä kirjassa, varmaan itseasiassa samaisessa, josta Jamppa puhuu... Voisinkin kirjoitella sen koneelle, ja laitan tänne päivän-parin sisään. Joka tapauksessa, mielenkiintoinen juttu.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Laita vaan tulemaan, omaa salaseurojen käsikirjaani en ihan heti varmaankaan saa takaisin. Mielenkiintoinen on kyllä ja salaliittoteorioista pitävän märkä päiväuni :)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Re: Bilderberg-ryhmä

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Katainen ja Vanhanen ovat käyneet Ateenassa juonimassa. Media oli hiljaa. Virallinen tiedote:

http://www.vnk.fi/ajankohtaista/tiedott ... oid=261469
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Vastaa Viestiin