Hei Gladys, venyikö ilta tyttöporukan kanssa hieman pitkäksi? Kylmä rätti päähän ja buranaa huiviin. Kyllä se olo siitä kohenee. Syö jotain proteiinipitoista.
Pyöräilin viikonlopun aikana 200.km. Kävin mm. tapaamassa Kouvolassa asuvia sukulaisia. On sanottava, että en ihan heti haluaisi Kouvolaan muuttaa.
Yövyin teltassa. Aamulla tuli karhu hiekkatiellä vastaan. Kamera oli valmiustilassa. Laitan videokuvia myöhemmin YouTubeen.
Paluumatkalla lähestyessäni Pub Prisonia koin miellyttävän ja odottamattoman yllätyksen: tapasin nimittäin vanhan koulukaverini On Aino Kaan Oulun ajoiltani. Hän oli pukeutunut skottihameeseen, polvihousuihin ja säärystimiin. Tyypillistä On Aino Kaan huumorintajua, ajattelin.
Muistelimme yhdessä sitäkin aikaa, kun kiskoimme edessämme istuvia tyttöoppilaita leteistä. Minä sain jälki-istuntoa, On Aino Kaa ei saanut. Hän oli hyvänä urheilijana ja matematiikan taitajana opettajien suosiossa. Minä olin molemmissa oppiaineissa vasta "toiseksi paras".Mutta laulajana olin parempi!
Russian standard vodka tuplana ananasmehulla, kiitos.
Gladysille hyvät krapulanhoito-ohjeet:
https://www.nly.fi/krapulan-hoidon-abc/