En sano, mä oon kans samaa mieltäjoey kirjoitti:Oikein!katupoika kirjoitti: Ylipäänsä vituttaa tää miten kaikista miehistä pitäis kuoriutua joku helvetin metroseksuaali tai fruittari. Vitut. En oo lähössä messiin tähän paskaan eikä onneksi kukaan nainen ole sitä multa koskaan pyytänytkään.
Sanokaa vaan vanhanaikaiseksi.
Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?
Miehen tarttee tietää mikä hän on, eikä lähteä tuohon meikkitouhotukseen mukaan vain sen takia, että nyt naiset edellyttää sitä...
En olisi ehkä vakuuttunut miehestä joka hassaa aikaansa kaiken maailman purkkien äärellä. Siis pelkän koreuden takia. Jos on joku iho-ongelma niin sen hoitaminen asia erikseen, tietysti...
En voisi kuvitella Katupoikaa silotusvoidepurkki kourassa
En olisi ehkä vakuuttunut miehestä joka hassaa aikaansa kaiken maailman purkkien äärellä. Siis pelkän koreuden takia. Jos on joku iho-ongelma niin sen hoitaminen asia erikseen, tietysti...
En voisi kuvitella Katupoikaa silotusvoidepurkki kourassa
Nothing is quite what it seems
Komppaan Joeya ja Aarielia.
On myös todella kiusallista kuunneltavaa, jos mies alkaa valittaa omaa ulkonäköään tyyliin voi kun mun naama on taas turvoksissa... tai nää hiukset ei pysy sitten mitenkään... Tällaisiakin miehiä on! Jos mies kantaa vaikkapa kaljamahansa ylpeänä, ei se haittaa minuakaan. Päinvastoin. Muhun tekee vaikutuksen mies, joka vaikuttaa siltä, ettei edes huomaa moisia tyhjänpäiväisyyksiä.
Ja mielummin keskittyy minun kauneuteeni, kuin omaansa...
On myös todella kiusallista kuunneltavaa, jos mies alkaa valittaa omaa ulkonäköään tyyliin voi kun mun naama on taas turvoksissa... tai nää hiukset ei pysy sitten mitenkään... Tällaisiakin miehiä on! Jos mies kantaa vaikkapa kaljamahansa ylpeänä, ei se haittaa minuakaan. Päinvastoin. Muhun tekee vaikutuksen mies, joka vaikuttaa siltä, ettei edes huomaa moisia tyhjänpäiväisyyksiä.
Ja mielummin keskittyy minun kauneuteeni, kuin omaansa...
nykyään kyllä tapaa miehiä jotka valittaa ulkonäöstään mutta tuppaavat olemaan minua kyllä nuorempia...mun mielestä sekä naisten että miesten kohdalla nimenomaan se itsestään huolen pitäminen on mun mielestä kaikkein huomionarvoisin juttu...ei niinkään se meikkailu tai kuinka usein käy kampaajalla(mä olen käynyt viimeksi vuosi sitten, mies käy kerran kahdessa kuukaudessa että näkee jotain etuhiusten takaa...)eli sellainen yleinen siisteys ja tervellä tapaa itserakkaus on musta niitä juttuja...täytyy kyllä sanoa että suomalaiset miehet ovat petranneet viime vuosina ihan hirvittävästi tuolla saralla tosin se itsetyytyväisyys ei vieläkään oikein luonnistu vaan menee yleensä vähän itsekeskeisyyden ja röyhkeyden puolelle...
mutta nykyään näyttää siltä että nuoret miehet ovat huomattavasti trendikkäämpiä ja siistimpiä kuin ikäisensä nuoret naiset joille ei oo iskostunut vielä se että vähemmän ei oo aina enemmän eikä enemmän oo aina vähemmän....täytyy kyllä sanoa että itsekin käännyn katsomaan kun oikein hyvännäköinen ja tyylikäs tytteli kävelee vastaan
mutta nykyään näyttää siltä että nuoret miehet ovat huomattavasti trendikkäämpiä ja siistimpiä kuin ikäisensä nuoret naiset joille ei oo iskostunut vielä se että vähemmän ei oo aina enemmän eikä enemmän oo aina vähemmän....täytyy kyllä sanoa että itsekin käännyn katsomaan kun oikein hyvännäköinen ja tyylikäs tytteli kävelee vastaan
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Todella hyvä kysymys. Olen oikeastaan tekemisissä vain sinappikoneikäisten vesseleiden kanssa, ja omalta kohdaltani täytyy ainakin sanoa että jostain syystä ne äärettömän söpöt, bambisilmäiset ipanat vievät kyllä sydämen.Maybrick kirjoitti:Onko lapsen ulkonäöllä merkitystä sille, pidätkö hänestä vai et? Koskee muita kuin omia lapsia.
-
Katsa
Pulska lapsi tuo minulle mieleen automaattisesti ipanan, jota on (väärin) hemmoteltu ruualla ja siinä sivussa kaikella muullakin, ja joka on siten pilalle passattu itsekeskeinen riiviö ja lähes kaikkien mielestä ärsyttävä...
olen tietoinen tämän ajatuksen mahdollisista puutteista...
Olen kuullut, että kotikunnassani oli muinoin kätilö/terveydenhoitaja, joka kehui aina ja jokaisen vauvan ja lapsen ihanaksi ja kauniiksi vauvan äidin kuullen lähes käsiään yhteen läpsäyttäen. Luulen hänen olleen melko viisas ihminen omalla alallaan, koska äiti, jota oli siunattu "niin ihanalla lapsella", kohteli luultavasti lastaan paremmin kuin jos lasta olisi edes epäsuorasti väheksytty.
Isäni kertoi, ettei läheskään kaikki ne lapset olleet mitenkään ihanan näköisiä, joita tuo hoitaja ylisti. Mutta äidin korville mannaa.
olen tietoinen tämän ajatuksen mahdollisista puutteista...
Olen kuullut, että kotikunnassani oli muinoin kätilö/terveydenhoitaja, joka kehui aina ja jokaisen vauvan ja lapsen ihanaksi ja kauniiksi vauvan äidin kuullen lähes käsiään yhteen läpsäyttäen. Luulen hänen olleen melko viisas ihminen omalla alallaan, koska äiti, jota oli siunattu "niin ihanalla lapsella", kohteli luultavasti lastaan paremmin kuin jos lasta olisi edes epäsuorasti väheksytty.
Isäni kertoi, ettei läheskään kaikki ne lapset olleet mitenkään ihanan näköisiä, joita tuo hoitaja ylisti. Mutta äidin korville mannaa.
kyllä jotkut kersat ovat ärsyttävän näköisiä..mutta en sitä kyllä kellekään ikinä suoraan sanoisi en näe mitään pätevää syytä siihen...yritän hoitaa omat muksut niin ettei niistä olisi kauhiasti pahaa sanottavaa muilla...siinäkin on jo hommansa
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Minusta lähinnä vanhemmat tekee noista lapsista sellasia ällöjä.. Siis itsehän en ole vielä vauvoja hankkimassa aikoihin ja se saattaa vähän vaikuttaa asiaan mut mut..cicero kirjoitti:kyllä jotkut kersat ovat ärsyttävän näköisiä..mutta en sitä kyllä kellekään ikinä suoraan sanoisi en näe mitään pätevää syytä siihen...yritän hoitaa omat muksut niin ettei niistä olisi kauhiasti pahaa sanottavaa muilla...siinäkin on jo hommansa
Kuitenkin raivostuttavaa että jotkut vanhemmat syöttää lapsistaan kauheita palloja ja altistaa ne sairausille jo pienellä iällä.
Sitten se pukeminen.Siistit vaatteet kertoo siitä että pidetään huolta..
Sori palstan mammat jos jotain pahasti sanoin
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Lapsen palloksi syöttäminen on helppoa, ei vaadi kovin suurta viitseliäisyyttä. Sen osaa kuka tahansa vanhempi. Jää enemmän aikaa "omaan elämään" kun voi työntää mössöjä mikroon ja kaikkea valmista ja hemmotella lasta ruualla kun ei muuhun kykene.
Huom. en väitä ettei mikrolla olisi mitään järkevää käyttöä, mutta ymmärrätte, kärjistän näin.
Monesti lihavilla vanhemmilla on lihavat lapset, eikö vain?
Huom. en väitä ettei mikrolla olisi mitään järkevää käyttöä, mutta ymmärrätte, kärjistän näin.
Monesti lihavilla vanhemmilla on lihavat lapset, eikö vain?