Mikä ärsyttää tänään?
Minua ärsyttää kun en pääse ulos tästä kämpästä.
Monesti katellut ovelle päin ja kuvitellut siitä ulos käveleväni mutta aina saan mietittyä jotenkin alitajuntaisesti että ei mun tartte tai että en jaksa yms.
Alkaa kasvot muuttua valkoseks kun ei ulkoile..ja alkaa aivot muuttua harmaaks kun ei tee mitään älyllisesti rasittavaa..
Telkkarista loppuu ohjelmat joka yö ennekun saan unta..
Mutta nääh..en jaksa vaivautua ottamaan itteeni niskasta kiinni. Ei se auta.
Toisaalta mulla on asiat ihan hyvin, kunhan valitan.
Monesti katellut ovelle päin ja kuvitellut siitä ulos käveleväni mutta aina saan mietittyä jotenkin alitajuntaisesti että ei mun tartte tai että en jaksa yms.
Alkaa kasvot muuttua valkoseks kun ei ulkoile..ja alkaa aivot muuttua harmaaks kun ei tee mitään älyllisesti rasittavaa..
Telkkarista loppuu ohjelmat joka yö ennekun saan unta..
Mutta nääh..en jaksa vaivautua ottamaan itteeni niskasta kiinni. Ei se auta.
Toisaalta mulla on asiat ihan hyvin, kunhan valitan.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
ulkona on hieno keväinen ilma mutta mulla on liikkumiskielto...mikä siis tarkoittaa ei nostelua eikä kantelua eikä rehkimistä..miten h...ssä pärjään yksivuotiaan kanssa mukamas melkein kaksi kuukautta näillä säännöillä
selkää polttaa, maha on kipeä kun nousen tuolista ylös niin pohkeissa tuntuu kuin olisin sadan kilon puntteja nostelemassa...
selkää polttaa, maha on kipeä kun nousen tuolista ylös niin pohkeissa tuntuu kuin olisin sadan kilon puntteja nostelemassa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ettet asu samassa kaupungissa?gravedigger kirjoitti:La iltana hävitetty nokialainen,ja pari muuta juttua
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kyllä tää meni vaikeemmaks,parikin kaupunkia ja muutama päivä meniVoDKa kirjoitti:Ettet asu samassa kaupungissa?gravedigger kirjoitti:La iltana hävitetty nokialainen,ja pari muuta juttuaJoku naapuriini menossa ollut oli hävittänyt kännykkänsä lauantaina baarissa ja pyysi minua päästämään sen sisälle alaovesta, kun ei voinut soittaa kaverilleen että tulisi avaamaan oven.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Aika pitkälti persein päivä taas vähään aikaan. Kaikki menee päin vittua ja prinkkalaa, kaikki on hukassa, mihinkään ei meinaa keretä, elukat temppuilee ja tekniikka myös.
Oon siinä tilassa kun haluaisi ottaa semmosen jumalattoman lihakirveen ja lahdata suurinpiirtein kaikki.
Oon siinä tilassa kun haluaisi ottaa semmosen jumalattoman lihakirveen ja lahdata suurinpiirtein kaikki.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.