eikös sulla joku jenkki ollu ennestäänki?
Muuta keskustelua
Nyt löytyy muutama jenkki pihastaSetä kirjoitti:Noh, minäkin erehdyn joskus.
-1989 Diesel Vani "raksapaku"
-1981 Sedan Caprice, Takeveto.
-1957 Bel Air Broidin ja mun projekti. Kutosella alunperin tullut suomeen joskus kaheksakyt luvulla. Valmis joskus vuonna 2020?
Ja nyt tää käkkylä
eli jokunen jenkki on mut tasan 2 toimivaa
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Onhan ne ihan kivoja, Tosin mielessä kummitteli hetken jo Skoda mut onneksi Mariella ei myynytSetä kirjoitti:No onhan noita sitten. Kaikki asiallisia malleja!
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
se kannattaa ainaSetä kirjoitti:Heh... Auto kai se sekin. Mieli tekis itellekkin jotain piristävämpää ku harmaa nissan, mutta eipä oo rahnua. Nyt on ruvettava yrittämään nukkumista...
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Nyt on kyllä pakko päästä ihan huolella avautumaan noista nelosen eilisillan megaläskeistä. Mikä hitto niitä vaivaa? Se yksi poskeenotosta pitänyt leidi yritti selittää, että niillä on kaikilla oraalifiksaatio, mutta en jaksa millään uskoa. Ei sitä välttämättä liho, vaikka söisikin paljon. Voisihan sitä purkaa oraalifiksaatiotaan vaikka jugurttiin tai porkkanaan.
Sitten toinen asia, mitä en ymmärrä, on se että miten nuo voivat tuomita loput maailmasta siitä, että ollaan kaikki liian pinnallisia? Eikös se ole pahinta pinnallisuutta, jos valitsee kumppaninsa ulkonäön perusteella, oli kyseessä sitten todella laiha tai megalihava ihminen? Täydellisen pipipäisiä noiden ko. pariskuntien hehkutukset siitä, kuinka läskiseksi on niin paljon parempaa ja kuinka mies syttyy naisensa kerroksittain kasautuneesta läskistä. Pidän sitä aika pinnallisena.
Ja sitten se, että miten helvetissä ne voi tosissaan kuvitella että seksi superlihavan kanssa on parempaa kuin laihemman? Siinä kyllä sanottiin siitä, että seksi niin lihavan kanssa voi viedä aivan toisiin ulottuvuuksiin, kun pääsee tuikkaamaan muihinkin rakosiin kuin niihin aivan perinteisiin... Mutta moni niistä lihavista kehtasi väittää, että on sängyssä erittäin notkea ja villimpi kuin laiha? Kyllä mä väitän, että päihitän sekä notkeudessa että villiydessä nuo kaikki, koska pystyn esimerkiksi nousta sängystä ja seistä yli viisi minuuttia omien jalkojeni päällä.
Ja koska tietysti pitää tuoda jotain uutta keskusteluun, niin todettakoon että meilläkin on ollut erikoisjenkkejä! Ja ajan itse uusjenkillä!
Ja sitten vielä, että jos paikalla on turkulaisia, pistäkääpä yksityisviestiä, mulla olisi kysyttävää
(ei liity pahamaineiseen jokeentyrkkääjään)
Sitten toinen asia, mitä en ymmärrä, on se että miten nuo voivat tuomita loput maailmasta siitä, että ollaan kaikki liian pinnallisia? Eikös se ole pahinta pinnallisuutta, jos valitsee kumppaninsa ulkonäön perusteella, oli kyseessä sitten todella laiha tai megalihava ihminen? Täydellisen pipipäisiä noiden ko. pariskuntien hehkutukset siitä, kuinka läskiseksi on niin paljon parempaa ja kuinka mies syttyy naisensa kerroksittain kasautuneesta läskistä. Pidän sitä aika pinnallisena.
Ja sitten se, että miten helvetissä ne voi tosissaan kuvitella että seksi superlihavan kanssa on parempaa kuin laihemman? Siinä kyllä sanottiin siitä, että seksi niin lihavan kanssa voi viedä aivan toisiin ulottuvuuksiin, kun pääsee tuikkaamaan muihinkin rakosiin kuin niihin aivan perinteisiin... Mutta moni niistä lihavista kehtasi väittää, että on sängyssä erittäin notkea ja villimpi kuin laiha? Kyllä mä väitän, että päihitän sekä notkeudessa että villiydessä nuo kaikki, koska pystyn esimerkiksi nousta sängystä ja seistä yli viisi minuuttia omien jalkojeni päällä.
Ja koska tietysti pitää tuoda jotain uutta keskusteluun, niin todettakoon että meilläkin on ollut erikoisjenkkejä! Ja ajan itse uusjenkillä!
Ja sitten vielä, että jos paikalla on turkulaisia, pistäkääpä yksityisviestiä, mulla olisi kysyttävää
juu..oksensin kyllä ihan oikeesti sen lihavien "seksiaapisen" jälkeen...oli muutenkin paha olo ja se ohjelma sitten pisti jotenkin homman toimimaan tuohon suuntaan...jotenkin hyvin surullinen ohjelma...se yksikin meinasi ilmeisesti että kuka tahansa mies tykkää hänen löllyvistä "kurveistaan" on todellisuus kuitenkin se, että niitä friikkejä on muutama harva ja sitten niitä jotka panee mitä vain ja missä vain ja kokeilijoita....
no juu
en tiennytkään että täällä pääkaupunkiseudullakin joku ihan tykkää rassata noita vanhoja jenkkejä...porissa asuessa niitä oli ihan tavallisuuteen asti...eksän kaverit niitä harrastaa ja kaikki raha menee kyllä niihin melko lyhentämättömästi...tosin niiden kledjut ja hiuksetkin on sitä samaa tyyliä
no juu
en tiennytkään että täällä pääkaupunkiseudullakin joku ihan tykkää rassata noita vanhoja jenkkejä...porissa asuessa niitä oli ihan tavallisuuteen asti...eksän kaverit niitä harrastaa ja kaikki raha menee kyllä niihin melko lyhentämättömästi...tosin niiden kledjut ja hiuksetkin on sitä samaa tyyliä
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Perskeles,sullaha hirmu armaada harrasteautoja..mulla vain pannuprojekti..tosin piakkoin voipi olla joku siipipari pihalla,enkä tarkoita harakoita..PitBull kirjoitti:Nyt löytyy muutama jenkki pihastaSetä kirjoitti:Noh, minäkin erehdyn joskus.
-1957 Bel Air Broidin ja mun projekti. Kutosella alunperin tullut suomeen joskus kaheksakyt luvulla. Valmis joskus vuonna 2020?
Ja nyt tää käkkylä
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Miten -89 ChevyVan on harrasteauto? En sitä sellaiseksi ihan laskisi. Käyttis enemminkin. Miksi -81 Caprice mainitaan takavetoisena. Pikkulapsikin tietää, että etuvetoisia Capriceja ei ole koskaan valmistettu eikä ainakaan vuonna -81. Hieno auto kyllä tuo 77 - 89 Caprice. Just sellainen joka ainakin minua miellyttää. Kävin sellaisia pari vuotta sitten katsomassa, mutta ei ollut sopivaa tuolloin tyrkyllä, joten päädyin toisen konsernin samassa maassa valmistamaan isoon sedaniin.Panhead kirjoitti:Perskeles,sullaha hirmu armaada harrasteautoja..mulla vain pannuprojekti..tosin piakkoin voipi olla joku siipipari pihalla,enkä tarkoita harakoita..PitBull kirjoitti:Nyt löytyy muutama jenkki pihastaSetä kirjoitti:Noh, minäkin erehdyn joskus.
Ja nyt tää käkkylä
Jos viisseiska on kuutosella tullut, niin toivottavasti se siellä säilyy eikä vaihdu kahdeksikkoon. Jos siinä viisseiskassa on 4 ovea, niin toivottavasti ne ovat siinä jatkossakin.
Näitä muunneltuja on Suomessa jo ihan tarpeeksi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Heh.. Yks tuttu, joka on tehny mm. häjyissä esiintyvän auton on joskus sanonu, että "jos voittasin lotossa niin ostasin kaikkien mobilistien aarteet ja choppaisin ne!"Doctor Lecter kirjoitti:Miten -89 ChevyVan on harrasteauto? En sitä sellaiseksi ihan laskisi. Käyttis enemminkin. Miksi -81 Caprice mainitaan takavetoisena. Pikkulapsikin tietää, että etuvetoisia Capriceja ei ole koskaan valmistettu eikä ainakaan vuonna -81. Hieno auto kyllä tuo 77 - 89 Caprice. Just sellainen joka ainakin minua miellyttää. Kävin sellaisia pari vuotta sitten katsomassa, mutta ei ollut sopivaa tuolloin tyrkyllä, joten päädyin toisen konsernin samassa maassa valmistamaan isoon sedaniin.Panhead kirjoitti:Perskeles,sullaha hirmu armaada harrasteautoja..mulla vain pannuprojekti..tosin piakkoin voipi olla joku siipipari pihalla,enkä tarkoita harakoita..PitBull kirjoitti: Nyt löytyy muutama jenkki pihasta
Ja nyt tää käkkylä
Jos viisseiska on kuutosella tullut, niin toivottavasti se siellä säilyy eikä vaihdu kahdeksikkoon. Jos siinä viisseiskassa on 4 ovea, niin toivottavasti ne ovat siinä jatkossakin.
Näitä muunneltuja on Suomessa jo ihan tarpeeksi.
Tuota pitäsin melko hyvänä näkökantana tohon tolppamalli kutosella aiheeseen.
Eipä sillä, saa tolpastakin siistin ja kutostakin voi piristää kulkemaan. Jos kulku ei ole tärkeintä niin kutosellakin ehtii. Äänet vaan on väärät.
What's up, fuckers?
Eipä johdu musta se baanalle saaminen vaan ihan siitä että rahat hupenee aina johonkin muuhun, Jos olis enemmän rahaa niin se olis jo ens kesänä ajossa.luukkomi kirjoitti:Bel Air on kyl komee peli, muutaman kerran itekki päässy kyytiin"PitBull
-1957 Bel Air Broidin ja mun projekti. Kutosella alunperin tullut suomeen joskus kaheksakyt luvulla. Valmis joskus vuonna 2020?![]()
Koittakaa nyt vähän nopeemmin saada baanalle
Doctor Lecter
Aattelin mainita ettei tule väärin käsityksiä
Eikös uudemmat capricet kumminkin ole etuvetoja?
Viis seiska on alunperin ollut 4 ovinen mutta joku joskus aloittanut 2D projektin, Kasihan siellä nyt on kun se samainen tyyppi on myynyt sen alkuperäisen kutosen pois. Sama se mulle että mitä muut sanoo mutta oman maun mukaiseksi tuota rakennetaan, Eli tästä ei todellakaan tule mitään näyttelykapinetta vaan kumin pitää palaa kun kaasua hieman painaa
Btw, '57 on ainut "harrasteauto" muut on ajamista varten. Tosin tulee käkkylläänkin tilattua jotain pientä (20" kromit ja alusta)
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI